חושפת: כוכבת "ליטל מיקס" בסרט דוקו על הדיכאון שחוותה. צילום מסך מיוטיוב

חושפת: כוכבת "ליטל מיקס" בסרט דוקו על הדיכאון שחוותה

חברת להקת "ליטל מיקס", ג'סי נלסון, נקטה בצעד מפתיע והחליטה להוציא סרט דוקומנטרי על החווית הקשות שלה, ביניהן דיכאון עמוק שאף הוביל לרצון להתאבד. כל הפרטים

מחר (ה') יצא בתאגיד בשידור BBC הסרט הדוקומנטרי על חברת להקת "ליטל מיקס" - ג'סי נלסון. אז למה נלסון החליטה להוציא סרט? ומה היא עברה שגרם לה לרצות להתאבד?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מאז פריצתה של להקת "ליטל מיקס" בשנת 2011 בתוכנית "אקס פקטור", הלהקה הצליחה ברמה בינלאומית. אך כנראה שלמרות אבק הכוכבים, לא הכל זוהר. אחת מחברות הלהקה, ג'סי נלסון, ספגה באותם ימים הערות פוגעניות ברשת אשר גרמו לה להכנס לדיכאון עמוק "הייתי בטוחה שאתעורר בבוקר ואהיה עצובה למשך שארית חיי. לא הצלחתי לסבול את הכאב יותר". מחר (ה') יעלה הסרט הדוקומנטרי, "Odd One Out"' אשר מספר את חוויותה מאותם ימים במטרה לעזור לאנשים אשר מרגישים כך. 

בסרט נלסון החליטה לפתוח את הלב ולשתף את הקהל בתקופה הקשה לאחר הפריצה הגדולה. למרות שחייה נראו זוהרים ומוצלחים, הזמרת הרגישה דחויה בעקבות אימרות פוגעניות שרצו עליה ברשת על היותה חברת הלהקה "השמנה והמכוערת". "לא הייתי ידועה בתור אחת מהזמרות ב"ליטל מיקס", הייתי ידועה כשמנה והמכוערת" שיתפה הזמרת.

הבריונות ברשת אשר עסקה במראה החיצוני שלה, גרמה לה להכנס לדיכאון עמוק אשר הוביל לרצון להתאבד לפני כשש שנים "אני חושבת שכולם צריכים לדעת את ההשפעות של מה שהטרולינג המקוון (בריונות ברשת) יכול לעשות לאנשים ועד כמה רע זה יכול באמת להיות".

 

במהלך צילומי הסרט התיעודי, שהוקרן בבכורה בשבוע הלאומי למניעת התאבדות בארה"ב, הכוכבת נפגשה עם עשרות בני נוער ומבוגרים שסבלו מבריונות. כעת, עבור נלסון המשימה היא להעניק לאחרים עזרה ולהבריא מהטראומה. "תמיד הייתי מסתכל על הבנות האחרות בקבוצה וחושב 'אלוהים, אני פשוט אשמח לדעת איך זה להיות אתה'. ופתאום חשבתי, 'אלוהים, בטח יש כל כך הרבה בנות שמתעוררות ועדיין מרגישות ככה, וחושבות שאין אור בקצה המנהרה. רציתי לעשות את הסרט הזה כדי שאנשים ידעו שיש. אם אתה מדבר עם אנשים ומקבל את העזרה הנכונה, יום אחד תרגיש טוב יותר".

נלסון כיום מרגישה כבר אחרת והסרט נועד במטרה לעזור לאנשים אחרים. אנחנו מקווים שאף אחד מהקוראים אינו מרגיש כך, אך אם כן אנו ממליצים להעזר באנשי מקצוע והסביבה הקרובה. 

 

 

 

תגובות