הבינג׳ השבועי: "ריברדייל" היא לא הסטיגמה שיצרו ממנה. צילום: באדיבות Netflix

הבינג׳ השבועי: "ריברדייל" היא לא הסטיגמה שיצרו ממנה

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם על הבינג׳ המושלם לסוף השבוע הקרוב. והפעם: ״ריברדייל״ היא לא סדרת הפנטזיה הרומנטית שאומרים שהיא (אולי רק קצת), ויש לה אפילו צד מציאותי יותר מאשר הרבה סדרות דרמה בנטפליקס

השבוע בבינג׳ השבועי, ״ריברדייל״ מציגה עלילה מעולה שאולי נראית מגוחכת בהתחלה, אבל אפשר להישאב אליה בשנייה. במבט ראשון זה אולי נראה מוזר - אבל זו אחת הסדרות הכי טובות בנטפליקס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"ריברדייל" היא דרמת מותחן לבני נוער. העונות ייגרמו לכם לרצות לראות הכול שוב, ושוב. ״ריברדייל״ תציג את העלילה סטייל ספר מתח טוב, עם אווירת הקומיקס וה״עיירה קטנה מחוץ לעיר הגדולה״. אז אם לא ראיתם, הגיע הזמן!

העלילה של ריברדייל עוסקת בעונתה הראשונה במוות מוזר ואפוף מסתורין, תוך חיבור לדמויות, מבט ראשוני עליהן והצצה לעולם המוזר של הסדרה. בעונות הבאות נחווה המשך של האווירה ורעיון הסדרה, אם כי בצורה אחרת. סטייל הקומיקס (הרי הסדרה מבוססת על קומיקס השם ״ארצ׳י קומיקס) מביאה צד אחר מעבר לעולם הסרטים שמבוססים על קומיקסים, וכשמשלבים קומיקס משנות השמונים ב2017- יוצאים מזה הרבה דברים טובים.

 

הסדרה שודרה לראשונה בשנת 2017, ומאז לא ירדה (ולא תרד, לפחות בזמן הקרוב) מהמסכים של כולנו. בסדרה יש שני פרקים מוזיקליים שמביאים נופך מוזיקלי מדהים ומפוצץ בסטייל בית ספר תיכון הכי טוב שאפשר לדמיין, יחד עם העלילה שמתקשרת לכל אחד מהפרקים בצורה ייחודית ופשוט מדהימה. ל"ריברדייל" צוות שחקנים שכרגע נמצא בשיא התהילה: קמילה מנדס וצ׳ארלס מלטון שמככבים עם הזוגיות הזוהרת (שקשורה לסדרה..), ואיך לא: קול ספראוס ולילי ריינהארט, הזוג המלכותי של עולם הבידור עם המשחקים המחשידים מאוד שלהם ומיליוני המעריצים שלא נחים.

על ריברדייל נוצרה סטיגמה של סדרה ללא פואנטה, סדרה שהתדרדרה וחיקוי גרוע. ממבט ראשון "ריברדייל" באמת נראית כמו דרמת תיכון סטנדרטית ולא מעניינת, אבל כשנכנסים לתוכה – הסדרה יכולה להשתלט על המחשבה, לרתק למסך ולגרום לנו להבין שזו ממש לא דרמת תיכון לא מעניינת, אלא סדרת מתח לכל דבר שנתנה מקום לדבר שהכי קרוב אלינו ותמיד איתנו : בית הספר התיכון והחברים. 

החברויות בסדרה הן משהו שלא שוכחים בקלות, התמיכה בין כולם, גם אם הם החברים הכי טובים וגם אם הם האויבים בבית הספר. לכל דמות בנו אישיות שלמה, מורכבת ומדהימה, שאפשר להזדהות עם חלקים רבים ממנה ולהרגיש שזו בעצם ההשתקפות שלנו במובנים מסויימים.

 

"ריברדייל" ממשיכה לשחק לנו בלב ובמוח, ומוציאה עוד עונה לאחר שסוף העונה השלישית השאיר אותנו בפה פעור. העונה בחדשה אמורה לעלות באוקטובר, ותמשיך את העונה השלישית. הסיפור על העיירה הקטנה והמסתורית כבש את כולנו, סיפורי האהבה והזוגות המדהימים והמרגשים חדרו לנו ישר ללב.

הסדרה פשוט תשאב אתכם, ותגרום לכם לא להפסיק לצפות ולמסות לפענח את כמויות התעלומות שקורות שם, החל ממי רצח את מי ועד מי הוא הברדס השחור. מרגישים כמו בשב״כ!

 

אז מבחינתנו, הבינג׳ לסופ״ש הזה הוא לא אחר מ״ריברדייל״ - הסדרה שכבשה את לבבותיהם של מיליוני מעריצים, לא מפסיקה לחטוף באזז לא יורדת מהמסך ולו לרגע אחד, עם הסגנון המיוחד שלה, הקומיקס שמקבל מקום והאווירה אפופת המסתורין שתגרום לכם להרגיש באמצע חקירת רצח. בכל פרק דמות אחרת נראית חשודה, עד שלאחר מכן - זה הבן אדם האחרון שחשבנו עליו. אז קבלו את הסופ״ש הכיפי והמותח הזה בדרמת תיכון עם הרבה פואנטה, ודמויות שלא יצאו לכם מהראש.

תגובות