הדור הבא: האחים של המפורסמים לוהקו לסדרת נוער. צילום: אינסטגרם, צילום מסך קשת 12

הדור הבא: האחים של המפורסמים לוהקו לסדרת נוער

סדרת נוער חדשה בדרך למסך והליהוקים מפתיעים במיוחד - לא מעט "אחים וילדים של" עתידים לככב בה בתפקידים שונים. כל הפרטים

רק לא מזמן הבאנו לכם כתבה מיוחדת ובה סיקרנו את האחים של המפורסמים שחייבים לפרוץ ובגדול וכבר נראה שעוד אחים שכאלו בדרך לעשות את הפריצה הגדולה שלהם בסדרת נוער מיוחדת שתחל להצטלם בתחילת החודש הבא עם עוד כמה בני משפחה שהולכים לעבור לקדמת הבמה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי שכיכב ב"כפולה", "האחיות המוצלחת שלי", "השוטר הטוב" וב"מצולמים"-  מאיר תמם, אחיו הצעיר של השחקן המוערך עמוס תמם בדרך לעוד סדרת נוער שמסתמנת כמסקרנת במיוחד. קשה להחמיץ את הדמיון הפיזי בין מאיר ובין עמוס - וכעת נראה את הדמיון הזה גם על המסך לא מעט ב"הפלמ"ח", סדרת הנוער החדשה שמצטלמת בקרוב ותעלה בשנה הבאה בערוץ טין ניק לצופי יס.

מאיר תמם
מאיר תמם © אינסטגרם

ולא רק הוא בן לקרוב מפורסם שלוהק לפרויקט - גם השחקן הצעיר גל פרנק, בנם של השחקן גיל פרנק ("מלכות", "חצויה") ושל השחקנית מרב גרובר (לנצח טובה גמזו מ"האלופה") ואחיו למחצה של השחקן הצעיר נעם פרנק ("צפוף", "זה לא הגיל", "נחמה"), לוהק לפרויקט הראשון שלו ויעבור לראשונה למסך הטלוויזיה שלכם בתפקיד בכורה.

שמות אלו מצטרפים לשמות נוספים שכבר לוהקו לפרויקט המיוחד - עומר חזן שיגלם את אורי, יעל שלביה שתגלם את הזוג שלו, אביב פנקס שתככב גם היא מבין החבורה הראשית בסדרה, השחקן העולה אורי גוב - האחיין של השחקן והמוזיקאי גידי גוב שמגיע בכלל מעולם הספורט וכן, לילי אבגי - אחותה הצעירה של השחקנית זוכת הפרסים דאנה אבגי ובתו של השחקן משה איבגי.

עומר חזן במדידות לאורי
עומר חזן במדידות לאורי © צילום מסך מאינסטגרם

הסדרה היא מז'אנר ההרפתקאות והעלילה מתחרשת בשנת 1946, שנתיים גורליות לפני הקמת המדינה, בחוות הכשרה תמימה לכאורה, שלמעשה משמשת כמחנה אימונים סודי לגיוס נוער מצטיין לפלמ"ח ובסיס יציאה לפעולות מיוחדות נגד הבריטים.

תגובות