אנשי אשכולות: השחקנים שעובדים גם מאחורי הקלעים. צילום מסך מהאינסטגרם, צילום מסך מיוטיוב

אנשי אשכולות: השחקנים שעובדים גם מאחורי הקלעים

שחקנים רבים מחליטים שהמקום שלהם הוא לא רק לפני המצלמה, אלא גם מאחוריה. אספנו עבורכם את כל הכוכבים שהתברכו בכישרונות נוספים כי למה או או שאפשר גם וגם?

אנחנו רואים אותם נון סטופ על מסכי הטלוויזיה, ובכל פעם מחדש נפעמים מיכולות המשחק המדהימות שלהם. אבל מסתבר שהכוכבים האלו לא ניחנו רק בכישרון משחק אלא בהרבה מעבר לזה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אשטון קוצ'ר

השחקן שמוכר בזכות סדרת הקאלט, "מופע שנות השבעים", בה הפציע לראשונה על מסכי הטלוויזיה (וגם פגש את אהבת חייו השחקנית מילה קוניס), הספיק לצבור ניסיון רב במשחק עם השנים אחרי ששיחק בלא פחות מ-30 הפקות. כנראה שהניסיון הרב הוביל את אשטון קוצ'ר גם לצד השני של המצלמה, כי בשנת 2003 החליט להתנסות לראשונה בתור עוזר מפיק של התוכנית "Punk'd". בהמשך השנים המשיך לעבוד מאחורי הקלעים בזמן שהוא מככב בתור שחקן ומתחזק זוגיות פוטוגנית במיוחד.

 

גאיה שליטא כץ

הכוכבת גאיה שליטא כץ, שהפריצה הגדולה שלה הייתה בסדרה "החממה", כבר מזמן הספיקה להתפתח בתחום המשחק ונחשפה גם לעולם הבמה והקולנוע. אבל, מסתבר שחוץ מלחזק ולפתח את כישרון המשחק שלה, החליטה השחקנית לחזק גם כישרון אחר אליו פחות נחשפנו והוא – כישרון הכתיבה. מסתבר שהכוכבת לא רק שיחקה בסדרה שהכניסה אותה לתודעה, אלא גם כתבה חלק ממנה. שליטא כץ הינה אחת מהתסריטאים של "החממה", "פולמון" ו"צפוף" – ולהזכירכם היא גם שיחקה בשתיים מהן. כישרונית בטירוף כבר אמרנו?

 

בראדלי קופר

אשטון קוצ'ר הוא לא השחקן היחיד ששמו נקשר לפרשה של רומן על סט הצילומים, גם השחקן בראדלי קופר מצא עצמו במרכזה של שמועה סביב רומן בינו לבין הכוכבת ליידי גאגא. אך בניגוד לקוצ'ר השמועה על הזוגיות בין קופר וגאגא נשארה בגדר שמועה וקיבלה דחיות מצד שניהם. אבל, אם כבר הזכרנו את הפרשה, נזכיר לכם שהיא קרתה על סט הסרט "כוכב נולד" בו שיחקו השניים. הסרט שזכה לתשבחות רבות כנראה לא זכה בהן סתם כי מתברר שהיוצר של הסרט היה לא פחות מקופר עצמו שגם ביים, כתב והפיק אותו.

 

אילן רוזנפלד

נעבור לאחד מכוכבי סדרת הקאלט של הנוער הישראלי - "הפיג'מות", שירדה כבר ממרבית המסכים בארץ והותירה שובל של לבבות מרוסקים עם ירידתה. הסדרה חתומה גם על הצלחתם של שלושת שחקניה הראשיים – קובי פרג', עודד פז וכמובן אילן רוזנפלד, אותה הגו יחד. רוזנפלד חתום על כתיבת הסדרה המצליחה וחוץ ממנה גם על סדרות אחרות ומצליחות לא פחות כמו "שוברי גלים" ו"חצויה". נוסף לכך, הוא לא מסתפק רק בתארים של שחקן ותסריטאי ואוחז בכבוד גם בתואר תמלילן, שכן אחת מעבודותיו המוכרות בתחום זה שיר הפתיחה של גאליס. לאחור יצר יחד עם טל דולדברג את סדרת האימה לנוער הראשונה - "חדר בריחה" בכיכובם של בן וטיי, מיקה צורף אגם בוחבוט ועוד. 

זאק אפרון

השחקן ההוליוודי, זאק אפרון, שמזמן הוכיח שהוא הרבה מעבר לחתיך מהורס אחרי ששיחק בלא מעט הפקות, מוכיח שהוא יותר משחקן מצוין. כמו הרבה שחקנים אחרים ברשימה, גם אפרון לוקח חלק בהפקות שונות בתור עוזר מפיק - הפקות כמו "Human Discoveries", סדרת אנימציה חדשה שעוקבת אחר חבורת אנשים שחיה בתקופת האדם הקדמון, וסרט הקומדיה "הדייט שהביך אותי" שהצליח מאוד. אותנו מעניין מה יהיה הדבר הבא שהוא יוכיח שהוא מעולה גם בו.

 

אדם סנדלר

טוב, אנחנו מודעים לזה שכנראה לא נפלתם מהכיסא כשגיליתם שהוספנו גם את היוצר ההוליוודי, אדם סנדלר, לרשימה, אך עם זאת, ממש לא יכולנו להשמיט אותו. לסנדלר שמוכר בזכות הסרטים שוברי הקופות בכיכובו יש מקום כבוד ברשימה, למה? כי הוא לא רק מככב (בדרך כלל) בתפקיד הראשי בסרטיו, רבים מהם הוא גם מפיק, כותב ומביים. "תקועים בחופשה", "תעלומת רצח" ו- "מגודלים" הם רק חלק מהרשימה של הסרטים אותם כתב והפיק. סחתיין.

 

בת חן סבג

היוצרת הישראלית, בת חן סבג, שלאחרונה עלתה לא מעט לכותרות אחרי הפרידה מהשחקנית, אורנה בנאי, נחשבת לאחת היוצרות המוכשרות והמבטיחות בישראל. הסדרה "מטומטמת" בה שיחקה סבג עצמה, נכתבה על ידה וזכתה כבר לשלוש עונות, כמה פרסים נחשבים והצלחה בקנה מידה מטאורי בארץ. הסדרה עוקבת אחרי חייה של שירי אזוגי, שחקנית מובטלת בת 30 שנראית כמו נערה מתבגרת ומוצאת עצמה עובדת כסוכנת סמויה של המשטרה בבית ספר. העונה השלישית עשויה לעלות לשידור בזמן הקרוב בכיכובה של סבג, כשלצידה משחקת לא אחרת מהאקסית, אורנה בנאי.

וויל סמית'

גם השחקן שבשנת 2005 הדהים את כולנו כשנכנס לספר השיאים של גינס, אחרי ששבר את השיא העולמי והגיע לשלוש הצגות בכורה במשך זמן של יממה שלמה, מוכיח שכמו שלשמיים אין גבול ככה גם לכישרון שלו אין. מעבר להשתתפותו בעשרות סרטים ותוכניות טלוויזיה מצליחות בתור שחקן, סמית' לקח חלק בלא מעט מהם גם בתור מפיק. אחד הסרטים המוכרים בהם הפגין סמית' את שלל כישוריו הוא "המרדף לאושר", שבו שיחק לצידו בנו ג'יידן. שהביא את ההוכחה הרשמית שהתפוח לא נפל רק מהעץ.

 

ליאונרדו דיקפריו

אם כבר הזכרנו את אחד מיוצרי סרטי הקומדיה שוברי הקופות, אז אין מצב שנזנח את אחד מיוצרי סרטי הדרמה שוברי הקופות, הלוא הוא ליאונרדו דיקפריו. בכל סרט בו הוא מופיע הוא צובר עוד אלפי מעריצות ומעריצים וכנראה שממש לא סתם. דיקפריו הוכיח לנו מזמן שהוא שחקן מוכשר בטירוף כבר בסרט "טיטאניק" אבל מסתבר שהוא גם מפיק אלוף שחתום על סרטים כמו "ההימור" ו"ירח אדום".

 
תגובות