הבינג׳ השבועי: "אימה אמריקאית" תפחיד אתכם כהוגן. צילום מסך מיוטיוב

הבינג׳ השבועי: "אימה אמריקאית" תפחיד אתכם כהוגן

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם על הבינג' המושלם לסוף השבוע הקרוב. והפעם: ״אימה אמריקאית״ היא הסדרה המושלמת לכל אלה שראו כבר כל סרט אימה אפשרי ורוצים משהו שונה

מכירים את הסיטואציה שראיתם כבר כל סרט אפשרי של ז׳אנר מסויים, או קראתם כל ספר אפשרי עליו - ופשוט נגמר לכם מה לראות? אם אתם חובבי אימה, אנחנו כאן בשבילכם.  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ב״אימה אמריקאית״ יש שבע עונות שכל אחת מהן מספרת סיפור שונה לגמרי עם נושא מסויים, לכל עונה יש את הסיפור שלה והעניין מרגיש כמו חלום לחובבי סרטי האימה – ואפילו לאלה שקצת פחות אוהבים. יוצרי הסדרה הבטיחו שעד סופה נבין את הקשר ביניהן. אוון פיטרס (המדהים), ששיחק את טייט בעונה הראשונה ומאז עוד חמש דמויות עד לעונה השביעית, לגמרי עושה לנו את הסדרה.

גם שרה פולסון, ששיחקה בלא מעט מהעונות, בכל פעם מראה לנו צד קריפי חדש שלה ושל הדמויות המדהימות שלה.איתם יש עוד כמה שחקנים שראינו בעונה הראשונה ומופיעים גם הם בלא מעט מן העונות, ומעלים את מד הקריפיות של הסדרה והעניין של כל העולם בה.

הסדרה זכתה לביקורות מדהימות, מיליוני מעריצים והמון אהדה בקרב חובבי האימה המושבעים. גם אלה שקצת פחות מתחברים לז׳אנר ייהנו מהסדרה, וכל אלה שחובבים סיפורי מתח מדהימים, קריפיות וניחוח של פחד – הסדרה נולדה בשבילכם. ״אימה אמריקאית״ מראה משהו שלא נראה בכל סדרה, המון קונפליקטים ונושא קשה מאוד לכל עונה ועונה – כגון נפש האדם (עונה שנייה), ציד מכשפות בעונה השלישית (כן כן, זה אמיתי), אפליות ועוד.

 

״אימה אמריקאית״ מספרת לנו בצורה מדהימה סיפורים הזויים, מטורפים וקריפים במיוחד (שחלקם אפילו מתבססים על סיפורים אמיתיים) שכולנו תמיד נשמח לשמוע מול המדורה, עם המרשמלו והקמפינג. אז אולי נמאס לנו כבר מסרטי אימה שחוזרים על אותו דבר, אבל הסדרה מביאה לנו נושאים מדהימים שלא חשבנו עליהם לעומק בצורת סיפור אימה מטורף שפשוט כיף לראות.

אז אם תאתם חובבי ז'אנר האימה, הסדרה הזו לגמרי צריכה להיות הבינג׳ שלכם לשבוע הקרוב, והיא אף לא ארוכה – פחות מעשרים פרקים לכל עונה. הסדרה תשגע לכם את המוח, ותטריף לכם את המחשבה: פשוט כיף לצפות בה, והפחד שעובר בגופנו בכל פעם מרגע תחילת הפתיח ועד השנייה האחרונה של הפרק מעמיק את חוויית הצפייה בה.

תגובות