כוכב ישראלי וכוכב Glee ישתתפו ב"אקס פקטור VIP". צילום: לוגו התוכנית

כוכב ישראלי וכוכב Glee ישתתפו ב"אקס פקטור VIP"

אחרי שנים שתוכנית הריאליטי המצליחה, אקס פקטור, נמצאת על המסך ומייצרת כוכבים חדשים, כעת החליטו לרענן את הפורמט וליצור עונת מפורסמים מיוחדת ובה גם ישתתף דוגמן ישראלי וכוכב סדרת דרמת הנוער הנוסטלגית

מאז 2004 "אקס פקטור בריטניה" (ארץ המקור של התוכנית) לא נחה לרגע וממשיכה לייצר עוד ועוד עונות ושלל אנשי מוזיקה חדשים אל העולם. אחרי שגילתה את וואן דיירקשן, ליטל מיקס ורבים נוספים, כעת הוחלט לרענן את הפורמט בבריטניה וליצור עונה המורכבת מכוכבים מוכרים בשלל תחומי הבידור וגם כוכב אחד "משלנו".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

עונות סלבס של ריאליטי הן לרוב סיפור הצלחה, הקהל מסתקרן יותר לגלות מה יעלה בגורל המועמדים שהספיקו להכיר בצורה אחרת זה עבד ב"האח הגדול" וכמובן ב"הישרדות" ובתוכניות נוספות - כך שזה היה רק עניין של זמן עד שזה יגיע גם אל תוכניות השירה. 

 

בבריטניה נערכים בימים אלו לעונת המפורסמים הראשונה בהיסטוריית הפורמט שתחל ב-12 באוקטובר, בה יככבו בין היתר עיתונאי, דוגמנים, מובילי דעה וכוכבי רשת, שחקנים וכוכבי ריאליטי שונים. ואם זה לא מספיק יש גם כוכב ישראלי בין המשתתפים - מדובר בדוגמן אייל בוקר בן ה-23, כוכב ריאליטי ההיכרויות הטראשי - "איי האהבה". בוקר הישראלי שובץ לסופרגרופ מוזיקלי בשם "תושבי האי" עם כוכבים נוספים מאותו הריאליטי - והם עתידים להתחרות יחד כקבוצה בעונה.

 
אייל בוקר
אייל בוקר © אינסטגרם

עוד יככבו: התאומים וכוכבי הרשת המוזיקליים - מקס והארווי, אלופת תוכניות החידונים ג'ני ראיין, כוכב Glee - קווין מקהייל (ארטי), הזמרת אוליביה אולסון, מנחת תוכניות האירוח הידועה - ריקי לייק, בתו של השחקן המוכר דיוויד הסלהוף - היילי הסלהוף ונוספים. בגזרת השופטים-מנטורים ישבו שוב יחד - סיימון קאוול, לואי וולש והזמרת ניקול שרזינגר.

זוכרים מ-GLEE?
זוכרים מ-GLEE? © באדיבות yes

כזכור, וכפי שהיינו הראשונים לחשוף זאת בעבר, גם הזמר חן אהרוני ניסה את מזלו בגרסה הבריטית של התוכנית (בעונה הרגילה), אך הודח בשלב מחנה האימונים.

 
תגובות