סליחה: הדמויות שגילינו שהן שונות ממה שחשבנו. צילום מסך מהסדרות

סליחה: הדמויות שגילינו שהן שונות ממה שחשבנו

בכל סדרה יש את הדמות הרעה והדמות הטובה, אך לעיתים אנחנו שופטים קצת מהר מידי ומזלזלים בדמויות. אספנו את כל דמויות אלו כדי לבקש מהם סליחה אחת ולתמיד

יום הכיפורים מתקרב ועימו הזמן לבקש סליחה מכל האנשים שבהם פגענו במהלך השנה, אבל חוץ מהם, יש גם כמה דמויותשמחכות לסליחה שלנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רפאל - "גאליס"

בתחילת העונה הרביעית חשבנו שהוא הרע, בעקבות שחטף את יונתן, מחק לו את הזיכרון, דאג להרחיק אותו מחבריו בגאליס וסיפר לו שקרים עליהם ובעיקר על דני. בסוף העונה גילינו שבעצם הסיבה שעשה את כל הדברים האלה היה כדי להגן על יונתן ושטיראן אחיו הוא בכלל הרע האמיתי.

 

איתן - "שכונה"

בתחילת העונה איתן היה הבחור המושלם; הוא היה יפה מבחוץ ומבפנים, עזר לשכונקים ובעיקר למשפחת בן דוד בבעיותיהם (ובהחלט היו להם המון כאלה) ובדיוק בגלל זה, זה היה כה שובר לב לגלות שהוא הרע באמצע העונה הראשונה. למזלנו בסוף גילינו שאיתן היה בכלל סוכן כפול וזה בדיוק הזמן לבקש ממנו סליחה על כך שלזמן מה חשבנו שהוא הרע.

 

דיימון - "יומני הערפד"

בהתחלה הוא היה מגעיל ולא נחמד לאלנה, אפשר להגיד שהוא לא היה הדמות האהודה ביותר, אך בהמשך הבנו שהוא בעצם בן אדם טוב (או ערפד טוב) והוא אוהב אותה. לכל ההתנהגות המגעילה שלו בהתחלה הייתה סיבה טובה כך שהוא ממש לא הרע שנראה בהתחלה (למרות שהיינו מלמדים אותו דבר או שניים על איך להתחיל עם בנות)

 


ניצן - "השמיניה"

ניצן עשתה כמה וכמה מעשים לא יפים, כמו למשל לאיים בסכין על כמה אנשים או למחוק את ההודעה שאדם שלח לאיה, אבל אחרי הכל אפשר להבין אותה במקרים אלו - הודעה שהחבר שלך שולח לאקסית שלי היא לא דבר שאנשים אוהבים למסגר ולשמור, אז נכון המעשה לא היה הנחמד שהיא קיימה אבל אנחנט בהחלט חושבים שהגיע הזמן לבקש גם מניצן סליחה על כך שכעסנו עליה כי בסך הכל היא עזרה רבות לשמיניה.

© צילום מסך מהסדרה

שריל - "ריברדייל"

בתחילת הסדרה היא הייתה הביצ'ית (כי בוא נודה על האמת היא באמת די רעה) אבל במהלך העונות ניתן לראות שיש בה גם צד טוב וכי הדברים הרעי שהיא מעוללת מגיעים ממקומות חשוכים ודברים שעברה בחייה הקשים. אט אט שריל התחילה לחשוב גם על עוד אנשים מלבד עצמה ובכלל היא מלאת רבדים הרבה יותר ממה שנראה. אם מכירים אותה מספיק מבינים שהגיע הזמן שנבקש גם ממנה סליחה על כך ששפטנו אותה מהר מדי.

 

פיזנטי - "נעלמים"

אמנם בעונות הרשונות של "נעלמים", פיזנטי היה הרע אשר ניסה לסכל את תוכניותהם של גיבורי הסדרה ועזר לגנוב את כספם של אנשי אשמורת, אך בעונה השלישית נראה שהוא די עוזר לאמה ואף קרוב לסבתה, ולכן אולי הגיע הזמן לבקש ממנו סליחה על כך שהאשמנו אותו ושנאנו אותו מאוד בעונות הראשונות.

 


ג'ואי - "חברים"

מתחילת הסדרה, ג'ואי מתואר כשחקן כושל ולא יוצלח שהרבה פעמים נקלע לבעיות כספיות ועד שמשיג עבודה במשחק היא לא זוכה לתשבוחות רבות או שהיא משפילה/ מגוחכת באופן מיוחד. למרות שעובדה זו היא אחד הדברים האהובים ביותר בדמותו של ג'ואי, אנחנו עדיין צריכים לבקש סליחה על כך שזילזלנו בו כל השנים בייחוד שבסופו של דבר כן קיבל תפקיד באופרת הסבון "ימי חיינו".

 


שחר - "כפולה"

בעונה הרביעית של "כפולה" הופיע לפנינו רע חדש המנסה לחסל את נועה; אדם במסיכת ליצן, ולמשך פרקים אחדים בסדרה חשדנו כי האדם העומד מאחורי מסיכת הליצן הוא בעצם שחר. אמנם היה בסיס מסויים להשערות אלו, בעיקר בגלל ששחר אכן התנהג בצורה די מחשידה, אך בסופו של דבר התוודענו כי שחר בכלל לא היה הליצן והוא מעולם לא פגע בנועה. על כן אנו מתנצלים מקרב לב על כך שחשדנו ששחר היה מסוגל לעשות דבר כזה.

 
תגובות