להתחיל מבראשית: הדמיות האהובות שהתחילו מחדש . צילום מסך מיוטיוב

להתחיל מבראשית: הדמיות האהובות שהתחילו מחדש

שמחת תורה הוא המועד האחרון של חגי תשרי שבו אנחנו מסיימים לקרוא את כל הפרשות, ומתחילים לקרוא אותן מחדש - מבראשית. גם בסדרות האהובות שלנו יש כמה דמויות שהתחילו מחדש

בסדרות שאנחנו צופים אנחנו נחשפים לתהליכים שעוברת הדמויות שלנו - בין אם זו אהבה ראשונה, מקום חדש, אנשים חדשים... רוצים לדעת באיזה דמיות מדובר?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"השמיניה"

אז הראשונה היא לא דמות, אלא סדרה שלמה שהתחילה מחדש - "השמיניה". מי היה יכול להאמין, שמכיתה אחת יכולים לצאת חברי אמת לכל החיים? מהמפגש הראשוני של חברי "השמיניה" אפשר היה להבין שלא מדובר בסתם תלמידים. למרות שלכל אחד היה מצטיין בתחומו, ביחד הם היו צוות מנצח. הם עברו דברים משמעותיים ביחד כחבורה ואף היו מוכנים להקריב את הלמדא והזכרון שלהם מהשנתיים האחרונות למען להציל את אחיהם הקטנים של איה וניני. חברי השמינייה נאלצו להתחיל מחדש , לבד, ובלי לדעת מה עבר עליהם במשך שנתיים שלמות.

 

קרני - "אילת"

איך אפשר שלא להיזכר בדמותה של קרני מ"אילת". בפרקים הראשונים של הסדרה למדנו להכיר את קרני ואת המחלה הנדירה שלה. קרני הייתה צריכה לעבור ממקום מגוריה בתוך העיר אילת, למקום מבודד בהרים. מנותקת מכולם בשל החשיפה לקרינה, קרני הייתה מבלה עם אחותה תום, נרי שדואג לבקר אותה והרופאה שלה יעל. אז התחלה חדשה אחת יש לנו, אבל קרני התחילה מחדש שוב - בפרקים האחרונים של הסדרה, התרופה נמצאה, אחרי מאמצים קשים וקרני סוף סוף יכלה לחזור לחיים הקודמים שלה.

 

אדר - "התחנה"

את אדר הכרנו בתור נער שמד"א זה כל עולמו. כבר בפרק הראשון אדר עבר תאונה קשה, כחלק מהתנדבותו במגן דוד אדום, שהובילה לכך שאדריה מסוגל ללכת יותר. בעקבות הנכות, אדר לא רצה לתקשר עם אף אחד, אך אהבתו לשקד חיזקה אותו ובשל כך, התחיל להתרגל למציאות החדשה, חזר לעצמו ולבסוף גם זכה בשקד, רומנטי נכון?

 

 

 

דידי - "פלאשבק"

דידי הוצג בפרק הראשון כתלמיד חדש שאף אחד לא הבין מאיפה הוא הגיע ומה הוא עושה בתיכון "קציר".במהלך הסדרה התברר כי הסיבה למעבר של דידי לבית הספר הייתה כי במהלך טקס בבית ספרו הקודם, דידי עשה פדיחה לא קטנה והילדים בשכבתו עשו לו שיימינג, צילמו אותו, קראו לו בשמות, והוא נאלץ לעזוב. אך דידי הצליח להשתלב במהרה בבית הספר החדש, הכיר חברים וגם זכה בניר בה התאהב מהיום הראשון.

 

דינה - "החממה"

בהגעתה ליום הראשון ב"חממה", דינה הגיעה עם שוטר. פייר פחדנו - הסתבר שדינה שדדה בנק והייתה צריכה לשבת חמש שנים בכלא. בזכות ליבו הטוב של לואיס, דינה התקבלה לחממה, עשתה שינוי אדיר והתחברה לכולם, במיוחד לאלה לי שנהייתה החברה הכי טובה שלה ולמתי שהוא ההפך הגמור ממנה. אפשר להגיד שהחממה נתנה לדינה אפשרות להתחיל מחדש ולהשאיר את עולם הפשע מאחוריה.

 

יולי - "גאליס"

גם בסדרת הנוער שהייתה אהובה עלינו במיוחד בזמנו, הייתה שחקנית שעברה שינוי משמעותי במיוחד. אנחנו מדברים על לא אחרת מיולי סער, אשר בתחילת הסדרה, בעונותיה הראשונות - יולי סער הייתה דמות רעה ולא אכפתית. "מלכת הכיתה", שדרסה את כל מי שבדרך לצורך האינטרסים האישיים שלה. במהלך הסדרה, ובעקבות תהליכים ומקרים, הבינה הדמות כי לא כך צריך לנהוג והחלה לעשות שינוי באופיה ובהתנהגותה. היא לגמרי הפכה לבן אדם אחר וטוב יותר, ואנחנו חייבים לציין שככה בדיוק אנחנו אוהבים אותה!

 

"הפיג'מות" 

כידוע, וכמו שציינו במהלך כל העונות של הסדרה - חבורת הפיג'מות עברה מנתניה לתל אביב על מנת להקים להקה יחדיו. האמת, שזה צעד לא פשוט וכל הכבוד על השינוי! אמנם בפועל הלהקה לא הצליחה, אך זה כל מה שהיה מצחיק בסדרה האהובה עלינו! אנחנו עד היום עושים בינג' לפרקים המצויינים של הסדרה המצחיקה הזו!

 

"אספרנסה"

נזכיר או נחדש לאלו שלא צפו באספרנסה, כי היא הגיעה למנזר והפכה לנזירה, על מנת להסתתר. זאת אומרת, שבתכלס הכל היה סיפור כיסוי. אך זה אילץ אותה להתחבר לתרבות, ללמוד את המנהגים ולנסות להיות שייכת, מה שלא צלח לה. במהלך הסדרה צפינו בשינויים, בהתמודדויות ואפילו בנפילות של אספרנסה. ולגמרי אפשר לשבח אותה על כך שעשתה שינוי עצום במהלך חייה!

 
תגובות