ריגשו אותנו: הטלנובלות הכי המצליחות של ערוץ דיסני. באדיבות דיסני ישראל

ריגשו אותנו: הטלנובלות הכי המצליחות של ערוץ דיסני

לאחר שורה של טלנובלות מצליחות מבית ערוץ דיסני שכבשו את בני הנוער בישראל ורגע לפני עליית הטלנובלה החדשה "ביה" בערוץ דיסני, החלטנו לעשות מסע בזמן ולהיזכר בטלנובלות הערוץ שכולנו אהבנו!

בשיתוף עם דיסני ישראל

"ביה", הטלנובלה המסקרנת שמסתמנת כלהיט הבא, מגיעה לערוץ דיסני בישראל (ביום ראשון, 3.11, בשעה 20:25). רגע לפני שזה קורה, החלטנו להזכיר לכם כמה טלנובלות שגדלנו עליהן, התאהבנו בהן וכאלו שעדיין גורמות להתרגש מחדש בכל פעם שמזכירים את השם שלהן!

© באדיבות דיסני ישראל

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סוי לונה 

אחת הסדרות הכי כייפיות ומהנות שראינו על המסך. "סוי לונה" מספרת על נערה מתבגרת מקסיקנית מאומצת, שמחה, מפוזרת וטובת לב שיש לה חיים שלווים ומאושרים. חייה עוברים תפנית כאשר הוריה מקבלים הצעת עבודה אשר מצריכה מהם לעבור למדינה אחרת, ארגנטינה. לונה נאלצת להסתגל אל חיים חדשים ומגיעה לעולם שכולו "יוקרה" ושונה ממנה. במהלך הסדרה לונה מראה את יכולות ההחלקה על גלגיליות יחד עם יכולות השירה שלה וכמובן שבדרך היא מצאה חברים חדשים ואפילו אהבה.

 

כוכבי הסדרה אהובה, "סוי לונה", גרמו להיסטריה עבור הקהל בעולם ואף בישראל והביאו לנו למסך סדרה מרעננת, צבעונית, מרקידה ומזמרת שתגרום לכל אחד להתאהב. רוצים לראות את כל התכנים של "סוי לונה" באתר פרוגי? לחצו כאן.

"ויולטה" 

ויולטה היא נערה שאינה מודעת לכישרון השירה הייחודי שלה, אותו ירשה מאמה שהייתה זמרת מפורסמת ונהרגה בתאונה טראגית כשויולטה הייתה בת חמש. ויולטה מחליטה ללמוד שיעורי פסנתר ב"סטודיו 21", ושם היא כמובן ישר מתאהבת במקום הלימוד ומתחילה ללמוד בסטודיו שיעורי מוזיקה, ריקוד ופיתוח קול כמו כולם, אך ללא ידיעת אביה. היא פוגשת אנשים רבים שייכנסו לחייה ובהם פרנצ'סקה, קמילה ומקסי שבמהרה הופכים לחברים הטובים ביותר שלה, את תומאס וליאון - שני נערים עם אישיות שונה אחד מהשני, אשר ייאבקו על ליבה. אבל לא הכול ורוד כי בת זוגו הגאוותנית והזמנית של ליאון, לודמילה- ילדה גאוותנית שחושבת את עצמה עושה הכל כדי לזכות בתשומת הלב שויולטה מושכת ממנה, גם אם זה כרוך במירור חייה. ליאון ותומס הם סיפור מיוחד שהיא עוברת, היא מכירה את תומאס בימיה הראשונים ולא מפסיקה לחשוב עליו אך לאחר כמה זמן שמכירה את ליאון היא מבינה שמה שפוגע בה כמו תומאס צריך להתרחק כמו מאש. בסופו של דבר היא מחליטה לא להיות עם אף אחד מהם, אביה מחליט לקבל את התשוקה שלה למוזיקה והיא חיה חיים שלווים. בסדרה ויולטה השתתפה השחקנית, גאיה גור אריה, בכמה מפרקי העונה השנייה ובהחלט הביאה לנו כבוד! 

 

 "11"

הסדרה הארגנטינאית "11" הראתה לנו את הצד האחר של כדורגל. הסדרה מספרת על גבו, נער צעיר שחובב מאוד כדורגל וזה החלום שלו. לאחר שקיבל מלגה מהמכון האקדמי לספורט הוא סוף סוף יכל לנסות ולהגשים את חלומו. כמובן שזה לא היה קל וגאבו נקלע לקשיים חברתיים אך בסוף מצא את הדרך הנכונה להצלחה. כאן היה מדובר בטלנובלה חדשנית מסוג אחר שהיה בהחלט מעניין ומרענן לצפות בה.

אי אפשר לשכוח!
אי אפשר לשכוח! © באדיבות דיסני ישראל

"ביה"

ההתרגשות כבר בשיא ואנחנו מחכים כבר לסדרה הלהיט הבאה הזו! הגיע הזמן לפרוס ל"ביה" את השטיח גם על המסך בישראל. אם אתם גם מחכים נעדכן כי הסדרה תשודר כבר ביום ראשון הקרוב (3.11) בשעה 20:25 בערוץ דיסני. על מה מדובר? הסדרה מספרת על ביה - נערה בת 16 עם כישרון בשירה ותשוקה לאומנות, עד כדי כך שום דבר לא יכול לעצור אותה, במיוחד כשזה קשור בדברים  שהיא מאמינה בהם. בעבר, היא חלקה את אהבתה לאומנות עם אחותה, אלנה, אך לאחר תאונה נוראית שגמרה להעלמותה של אלנה, הפסיקה ביה לשיר בפומבי. אז מה הולך לקרות במהלך הסדרה? את זה נשאיר בסוד ותצטרכו לצפות ולגלות בעצמכם. יש לנו הרגשה כי מדובר בלהיט הגדול הבא. אל תפספסו! 

היכונו להתאהב!
היכונו להתאהב! © באדיבות דיסני ישראל
תגובות