היורשת: הטלנובלה החדשה "ביה" הצליחה להמם גם אותנו. צילום מסך מהסדרה

היורשת: הטלנובלה החדשה "ביה" הצליחה להמם גם אותנו

טלנובלת הנוער החדשה והארגנטינאית "ביה", מבית היוצר של דיסני - הגיעה אמש (א') גם אל המסך הישראלי. מה חשבנו עליה, ולמה אנחנו חושבים כבר מעכשיו שהיא הטלנובלה החדשה האהובה עלינו?

אמש (א'), פתחנו את השבוע עם טלנבולה ארגנטינאית חדשה, שהופקה על ידי ערוץ דיסני, העונה לשם "ביה". אנחנו כמובן, ישבנו לצפות ולבחון את הטלנבולה החדשה. האם היא עמדה בכל הציפיות, מה אהבנו ואילו דברים צפויים כבר כעת? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עלילת הטלנובלה המוזיקלית, שהיא מהיוצרים של "סוי לונה", מתמקדת (כצפוי על פי שם הסדרה) בנערה בשם ביה, אותה מגלמת השחקנית איזבלה סולה. ביה אוהבת לצייר, וכשהייתה ילדה, גם אהבה מוזיקה. אחותה הלנה, הייתה זמרת, לפני שנפטרה בתאונת דרכים. המוות של אחותה הלנה גרם לביה לסבל רב, ולהתמודדויות רבות במשך שנים.

 

במהלך הפרק הראשון, צפינו בשיחה של ביה ואמא שלה, רגע לפני שביה יוצאת למסיבה, בה הן מדברות על פטירתה של הלנה, על ההתמודדות של ביה, ובין היתר, על כך שביה הפסיקה עם אהבתה והתעסקותה במוזיקה. אך כמובן שמה שמופיע בפרק הראשון הולך ללוות אותנו במשך כל הסדרה, וביה תחזור אל המוזיקה, על מנת להמשיך את המורשת של אחותה. בנוסף, ביה מנסה להצליח, לפרוץ ולהראות לעולם את כישרון השירה שלה, אך תוך כדי, היא עסוקה בבירור הנסיבות להיעלמותה של הלנה, אחותה. מה שגורם להסחת דעתה של הנערה המוכשרת והצעירה. 

הרושם הראשוני שלנו מדמותה הוא שביה בחורה מוכשרת, מסקרנת ומעניינת. יודעת לעמוד על שלה, ללכת אחרי החלומות שלה ולהתעקש על רצונותיה. בנוסף, נראה כי היא משעשעת, קופצנית וחברותית במיוחד. דמות נוספת שחייב להכיר - זוהי כרמין, כוכבת וזמרת גדולה ואהובה, אשר הגיעה למסיבה ולקחה את כל תשומת הלב, עד ש... - עזבו, לא נעשה לכם ספויילרים. 

ובכל זאת, כי הפרק הראשון עסק בניסיונותיהן של ביה ושתי חברותיה להשיג כרטיס למסיבה הכי מדוברת. במהלך הפרק כבר היה ניתן להבחין בסיפורי האהבה שהולכים להשתלשל במהלך הפרקים, ובין היתר גם במשולש האהבה בין ביה ובין שני בני דודים - ששניהם שמו עלייה עין כבר מהפגישה הראשונה. 

 

כיאה לכל טלנבולה מוזיקלית - במהלך הפרק שמענו מספר רב של שירים מקוריים ומהנים. חשוב לציין, כי המוזיקה בהחלט הייתה טובה. אין ספק שבני הנוער והילדים שיצפו בסדרה יזמזמו את שירי התכנית ללא הפסקה. ממש כמו שהשירים של נועה קירל לסדרה "כפולה", זכו להצלחה רבה, למרות שלא יצאו כשיר באופן רשמי. 

נחזור רגע להיעלמותה של הלנה, אחותה של ביה. אז בעצם לא מספרים עדיין, כמובן, על היעלמותה, רק מראים את הגעגועים והזכרונות של ביה כלפייה, כמו לדוגמה את ביה צופה בתמונה משותפת שלהן, או כאמור - אותה ואת אימה משוחחות על כך. בנוסף, ביה מספרת כי אביה לא אוהב לדבר על כך, מה שמעכשיו מעורר בנו סקרנות להמשך הסיפור. האם הוא יודע דברים שהשאר לא? נחכה ונראה... 

הטלנובלה בסך הכל טובה, מוזיקלית, מהנה ואנו רואים בטלנובלה כהצלחה גדולה. אין ספק שהיא הולכת להניב פירות בארץ ובעולם, ממש כמו טלנבולות קודמות, כמו "אספרנסה", "ויולטה", או "סוי לונה" (שנזכיר כי הם אותם היוצרים).  

 

תגובות