פרסום ראשון: עונה רביעית ל״נעלמים״. צילום: רפי דלויה

פרסום ראשון: עונה רביעית ל״נעלמים״

לפרוגי נודע, כי למרות הסוף הסגור של העונה השלישית, ולמרות שהוכרז בעבר כי זו העונה האחרונה - ״נעלמים״ בדרך לעונה נוספת על המסך

בשבוע שעבר הגיעה אל סיומה סדרת הנוער ״נעלמים״ (teennnick ב-HOT), אשר גוללה את סיפורי הפשע והמסתורין של יישוב פיקטיבי בצפון בשם אשמורת. בתום שלוש עונות - העלילה נחתמה בכך שהאחים אמה (גאיה גור אריה) ואלון (עונג אפרון) נפרדו מאשמורת ועברו לגור בתל אביב, רגע אחרי שסיימו תיכון ובעודם מלש״בים לקראת גיוס לצבא. על פניו - סוף סגור שחותם שלוש עונות של סדרת נוער מצליחה במיוחד (כנהוג לרוב בישראל), אלא של פרוגי נודע כי זה לגמרי לא הסוף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מקורות יודעי דבר סיפרו לנו כי לאור ההצלחה ההיסטרית של העונה השלישית ששברה שיאי צפייה, והביקוש מצד הקהל, הוחלט לאחרונה על עונה חדשה, רביעית במספרה.

פרטי העלילה עוד שמורים בסוד וחלקם טרם נכתבו, אך שמועות עיקשות מצביעות על כך שלראשונה העלילה של הסדרה לא תתרחש באשמורת ותעבור אל מקום אחר ומפתיע בארץ עם הדמויות.

כזכור שמועות על העונה הרביעית צצו עוד בהשקת העונה השלישית, בה כוכבת הסדרה, ספיר בן רובי חשפה כי יש דיבור על זה ושזה תלוי בקהל.

 


וזה לא הכל - כזכור, כבר לפני כשנתיים פורסם כי מתוכנן סרט המבוסס על הסדרה, כך שגם בכיוון הזה יש עדכון מפתיע. לאחר חילוקי דעות בהפקה, התסריט לסרט כבר מוכן וההפקה תצא לדרך בהמשך, אם כי עוד אין תאריך לתחילת היציאה לדרך עם הצילומים.

אם תכננתם להיפרד מהסדרה - תאלצו לחכות עם זה, כי נדמה שהיא לא מתכוונת להסתיים בקרוב.

מערוץ טין ניק ומ-Add לא נמסרה תגובה עד מועד פרסום הכתבה

הסדרה ״נעלמים״ וכוכביה, מועמדים בנבחרי השנה של גולשי פרוגי - הצביעו כאן

 
תגובות