גל גדות ובעלה יפיקו את הגרסה האמריקאית של "מלכות". צילום: דודי חסון

גל גדות ובעלה יפיקו את הגרסה האמריקאית של "מלכות"

גאווה ישראלית: הכוכבת הישראלית המצליחה בעולם, גל גדות, ובעלה איש העסקים ירון וורסנו, החליטו להוביל יחד את הפקת הגרסה האמריקאית של סדרה הדרמה המצליחה, "מלכות". כל הפרטים

סדרת הדרמה המצליחה של HOT מהשנה החולפת, "מלכות", תופק בגרסה האמריקאית על ידי הוונדר וומן הלאומית שלנו. גל גדות, השחקנית הישראלית המצליחה בעולם ובשנה האחרונה גם הפרזנטורית של HOT, וירון ורסנו, בעלי חברת ההפקות Pilot Wave, ישמשו כמפיקים הראשיים לגרסה האמריקאית של הסדרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בין "וונדר וומן 1984", צילומי הסרט "מוות על הנילוס" וההכנות לסרט "Red Notice" לצד רייאן ריינלודס, גדות לקחה על עצמה לשמש כאחת מהמפיקות הראשיות בפרויקט שיהפוך את הסדרה הישראלית לבינלאומית. גל גדות וירון ורסנו מסרו היום על ההכרזה: "אנחנו נרגשים לחגוג את הנשים הללו דרך הסיפור של 'מלכות'. הדמויות המורכבות מרתקות, משעשעות ביותר ומרגשות. נדיר למצוא תוכן שמציג דמויות בדרך כל כך אמיתית, תוך שיקוף החברה שלנו. אנחנו מצפים בקוצר רוח להביא את סיפורן לעולם ולשתף פעולה עם Endemol Shine בפרויקט זה".

"מלכות" עוסקת במשפחת פשע מקומית. הדרמה מתחילה כאשר בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, ראש אימפריית פשע מקומית, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית, ומחסלים את כל הגברים במשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), גרושתו של בנה הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי). בדרכן המצחיקה, הסוחפת והמלאה באקשן קומי ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות המלכות ינסו לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחו מהן, כמו גם לנקום את מות הגברים.

 

"מלכות" (שנוצרה על ידי גל זייד, דני רוזנברג, רות זייד ודרור נובלמן, על-פי רעיון של לימור נחמיאס) היא הסדרה הנצפית ביותר של HOT ב-2018. על-פי נתוני החברה, כל אחד מפרקי הסדרה זכה ל-50% רייטינג. גם ברשתות החברתיות התקבלה הסדרה בפופולאריות גבוהה כשהפרקים והקטעים מתוכה זכו למקום קבוע ב"טרנדינג" של YouTube. בעקבות הצלחתה, יצאו יוצרי הסדרה לתהליך פיתוח לקראת עונה שנייה.

© אוהד רומנו

גדות וורסנו לא לבד ויפיקו את הפרויקט לצד נדב חנין, מירית טובי וגיא לוי מ-HOT, עמיר גנור וגל זייד מ-Endemol Shine Israel  ושרון לוי וליסה פרנהולט מ- Endemol Shine North America. העסקה נחתמה ע"י קבוצת אנדמול שיין. 

חברת ההפקות Pilot Wave, הושקה ב-2019 על ידי גל גדות ובעלה ירון ורסנו. מטרת החברה להביא לטלוויזיה ולבתי הקולנוע סיפורים חזקים ובעלי השפעה "שמטרתם להצית את הדמיון" ולמצוא נקודות מבט וחוויות של אנשים ייחודיים מכל קצוות התבל. פרויקט זה מצטרף לפרויקטים נוספים שלקחו השניים עליהם לאחרונה החברה הודיעה כבר על פיתוחם של מספר פרויקטים: "My Dearest Fidel", מיני סדרה של שואוטיים אותה גדות תפיק, Irena Sendler (של האחים וורנר) - המותחן ההיסטורי המבוסס על אירועים אמיתיים, שיספר את סיפור החילוץ ההרואי של אלפי ילדים פולנים במהלך מלחמת העולם השנייה, בו אף תשתתף גדות.

 

 

תגובות