נמסטה: סדרת הנוער "נעלמים" נמכרה להודו. צילום: באדיבות ADD

נמסטה: סדרת הנוער "נעלמים" נמכרה להודו

סדרת הנוער המצליחה, "נעלמים", עושה צעד בינלאומי ראשון ואחרי שלוש עונות בארץ (ועוד אחת בדרך), הערב (ד') הוכרז כי היא נמכרה להפקה בהודו. כל הפרטים

אחרי שלוש עונות מצליחות בארץ, סרט שבדרך ואחרי שחשפנו כאן על הפקת עונה רביעית, מסתבר שסדרת הנוער המצליחה, "נעלמים", לא מתכוונת לעצור ואפילו עושה צעד ענק אל עבר העולם הגדול עם מכירתה הערב להפקה מחדש בהודדו. אז איך אומרים פיזנטי בהודית?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סוכנות התוכן והייצוג ADD חתמה עסקה עם חברת ההפקה ההודית Abundantia Entertainment, על פיתוח רימייק מקומי לשוק ההודי של סדרת הנוער המצליחה "נעלמים" ששודרה בהצלחה בניקלודיאון (טין ניק) לצופי HOT, ולאחרונה יצאה להפקת העונה הרביעית שלה בישראל. על העסקה חתומה הדס מוזס ליכטנשטיין, מייסדת ומנהלת המחלקה הבינלאומית של ADD. את הסדרה המקורית יצר ירון ארזי ("מועדון החנונים").

Abundantia Entertainment נחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות בהודו, ואף ליצרנית התוכן המובילה בשוק המקומי. החברה מתמקדת ביצירת תכנים לבני נוער, ולכן החיבור המתבקש בין החברה לסדרה המצליחה מישראל.

 

סדרת המתח "נעלמים" מביאה את סיפורם של אמה ואלון, אח ואחות שעברו לעיירה קטנה בישראל, ועד מהירה מגלים שלא הכל שקט ונורמלי בשכונה החדשה אליה הגיעו. מי התהום באיזור מזוהמים, ובנוסף שלושה תלמידים מתו בנסיבות מסתוריות מספר חודשים לפני שאמה ואלון עברו לשם. תמונה בלתי מוסברת של התלמידים לאחר מותם צצה משום מקום, והקרובים שלהם מתחילים לחשוד שהם לא ממש יודעים מה באמת קרה להם.

© רפי דלויה

הדס מוזס ליכטנשטיין: "'נעלמים' היא סדרה מרתקת שיצאה לעצמה בסיס מעריצים גדול בישראל, ואנחנו בטוחים שעם הרקורד המוכח של Abundantia בקרב בני הנוער בהודו, נוכל לשכפל את ההצלחה גם שם ובפני קהל חדש. אנחנו נרגשים להרחיב את עולמות התוכן של ADD באסיה באמצעות העסקה הזאת, מה שמחזק את הרצון שלנו להמשיך ולהביא תכנים מרתקים לשוק האסיאתי".

תגובות