בשנה הבאה: התאגיד ייבחר את הנציג לאירוויזיון ולא הכוכב הבא. צילום מסך מאינסטגרם

בשנה הבאה: התאגיד ייבחר את הנציג לאירוויזיון ולא הכוכב הבא

החל מהעונה הבאה, "הכוכב הבא" לא תבחר יותר את הנציג הישראלי לאירוויזיון כפי שקרה בשנים האחרונות, והתחרות תעבור אל תאגיד השידור הציבורי

העיתונאי רן בוקר (ynet) חשף לראשונה כי התאגיד השידור כבר קיבל החלטה רשמית בנוגע לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2021 - ועל פיה התחרות לבחירת הנציג לא תתקיים בשנה הבאה במסגרת "הכוכב הבא לאירוויזיון".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי שבע שנים בהם הנציג הישראלי נבחר דרך פורמט "הכוכב הבא" של קשת 12, ובכל אותם הפעמים ישראל העפילה לגמר התחרות (מה שלא קרה בשנים שקדמו לפורמט "הכוכב") ואף צברה כמה הצלחות גדולות כמו עם  נדב גדג' שקטף את המקום ה-9 בגמר האירוויזיון וכמו כמובן נטע ברזילי שזכתה בתחרות האירופאית והביאה את האירוויזיון לישראל ובכך גם התוכנית הביאה חותם ענק להצלחת הפורמט. אלא שהחל מהשנה הבאה - זה לא יקרה דרכם.

© צילום מסך מהתכנית

תאגיד השידור הציבורי קיבל החלטה לשמור את בחירת הנציג לאירוויזיון 2021 לעצמו, לראשונה מאז הוקם לפני כשנתיים (לפני "הכוכב" התחרות הייתה שייכת לגוף השידור הציבורי), לכן בשנה הבאה תקום ככל הנראה תוכנית ריאליטי מוזיקלית חדשה שתבחר את הנציג או לחילופין יחזור פורמט קדם האירוויזיון למסך - מה שבטוח, "הכוכב הבא" כבר לא תראה אותו הדבר.

 
תגובות