גל אמיתי בטיפים: כך תיזהרו מסוכנויות משחק. צילום: adobe stock

גל אמיתי בטיפים: כך תיזהרו מסוכנויות משחק

עבור לא מעט בני נוער עולם המשחק והבידור קורץ והוא בגדר חלום אותו הם ישמחו להגשים, אך בהתאמה יש גם לא מעט סוכנויות משחק שמנצלות את החלום הזה כדי לעשות כסף על גבם, מוכרים להם חלומות ותקוות שווא במקביל לבקשת כספים נוספים. איך תיזהרו? קבלו את הטיפים החשובים

השחקן והמנחה גל אמיתי ("גאליס", "מכתוב", "פלמח") ומנהל בית הספר למשחק "הסטודיו", יצא בשבועות האחרונים בפוסט אזהרה זועם נגד רמאויות כלפי כאלו עם חלום להכנס לעולם המשחק ולהצליח וביניהם בעיקר בני נוער שהולכים שולל אחרי פרסומים שונים ומקומות שמבטיחים להם חלומות ובפועל רק עושקים מהם ומהוריהם כספים. כדי להיזהר - אמיתי הכין עבורכם כמה טיפים חשובים בנושא. שימו לב!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"האנשים שעומדים מאחורי ״הסוכנויות״ האלה רואים רק כסף מול העיניים שלהם. אתם לא מעניינים אותם. אתם לא יוצאי דופן בעיניהם. הם אומרים לכל אחד שהם פוגשים כמה הוא מתאים ומיוחד רק כדי לגרום לו לשלם. הם עושים כסף על חשבון החלומות שלכם. זה לא בסדר. אל תתנו להם". - כך כתב אמיתי בפוסט שפירסם.

פוסט אזהרה! ⚠️⚠️⚠️ בעקבות הרבה מקרים שהגיעו לאחרונה לידיעתי אני מרגיש צורך להזהיר אתכם. שימו לב! אודישנים...

פורסם על ידי ‏‎Gal Amitai‎‏ ב- יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

כמו כן הדגיש השחקן כי: ה'סוכנויות' האלה והאנשים שעומדים מאחוריהן הם לא מתחרים שלי. אין לנו בסטודיו מחלקת ייצוג מתוך בחירה והסיבה היחידה שכתבתי את הפוסט ושהגעתי היום היא שזה מכעיס אותי. הניצול הציני הזה של חלומות של אנשים ושל התמימות שלהם מגעיל בעיני והיה לי חשוב לעורר מודעות ואולי לעזור ולמנוע את המקרים הבאים".

גל אמיתי בפלמח
גל אמיתי בפלמח © צילום מסך מאינסטגרם

שלושה סימני אזהרה להורים ולחבר'ה שחולמים להפוך לשחקנים

1. סוכנות שחקנים רצינית לא מפרסמת זימונים המוניים לאודישן.

זה לא עובד ככה. כשנפתח תפקיד חדש לליהוק, סוכן אמיתי יחפש את השחקנים המתאימים ביותר שנמצאים בסוכנות שלו (ויש לו מבחר גדול) ויתאים להם אודישן נקודתי ומסודר מול המלהקת של אותו פרוייקט.

2. סוכנות שחקנים רצינית לא מאלצת מיוצגים חדשים לעבור דרכה קורס משחק בעלות מטורפת.

סוכנות שחקנים רצינית מקבלת מלכתחילה רק את מי שכבר בשלים לעשות דרך בתחום. אין לסוכן אמיתי שום אינטרס לייצג אנשים אנונימיים לחלוטין, בתחילת הדרך, שמעולם לא למדו משחק ומגיעים בעקבות פרסומים אקראיים ברשת. התעשייה בארץ קטנה והמלחמה על כל תפקיד קשה מאוד. סוכן אמיתי רוצה אצלו מלכתחילה את הטובים ביותר- לרוב אלה יהיו אנשים שמגיעים אחרי כמה שנים של לימודי משחק איכותיים.

3. סוכנות שחקנים רצינית לא מכריחה את המיוצגים החדשים שלה לעשות בוק צילומים באלפי שקלים!

סוכן שחקנים איכותי יכול מקסימום להציע למיוצג חדש לשקול לעשות בוק חדש אבל זו תהיה הצעה בלבד והסוכן לא יהיה "במקרה" גם הצלם והמפיק של אותם צילומים. בוק שחקן מצויין עולה היום בין 500 ל- 1500 ₪ .

 

תגובות