התקבצו יחד: ליאנה עיון, ליהי קורנובסקי ורועי ניק משיקים. צילום: ראובן שניידר, HOT

התקבצו יחד: ליאנה עיון, ליהי קורנובסקי ורועי ניק משיקים

בעברם: כוכבי נוער מצליחים ואהובים והיום: כוכבי הדרמות החדשות והמבטיחות על המסך כשחקנים מהשורה הראשונה, כך גם בסדרה החדשה - "הקיבוצניקים" שהושקה אמש (א')

אם חיפשתם הוכחה לכך שכוכבי נוער יכולים לכבוש גם את הקהל המבוגר יותר - קבלו את הסדרה הבאה שמכילה לא מעט כוכבים שהחלו את דרכם דווקא בעולם הנוער. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמש (א'), התקיימה ההשקה החגיגית לדדרמה החדשה של HOT - "הקיבוצניקים" בה כאמור מככבים לא מעט כוכבים שמוכרים לכם היטב מסדרות אחרות. בתפקיד הראשי תוכלו למצוא את רועי ניק ("החולמים", "גאליס") שכבר שנים עושה תפקידים אצל הקהל הגדול יותר ("אופוריה", "כיפת ברזל"), כך גם את ליהי קורנובסקי ("יומני החופש", "שכונה") שמככבת גם היא בדרמות מצליחות ("מלכות", "כפולים") - בנוסף, ניק וקורנובסקי הפכו לזוג במהלך צילומי הסדרה.

קיבוצניקים
קיבוצניקים © אוהד רומנו

לצידם אפשר למצוא גם את ליאנה עיון ("שכונה" ו"פוראבר") שרושמת הישג נוסף חדש אצל הקהל הנוכחי אחרי שעשתה טבילה מוצלחת במיוחד בדרמה אחרת - "ביום שהאדמה רעדה". עוד מככבים: יעל אלקנה ("כדברא", "פלאשבק"), שון מונגוזה ("בתולות") בתפקיד גאה, עידו טאקו שלוהק גם לסדרה החדשה של גיורא חמיצר - "סקיי" ונוספים.

עידו טאקו
עידו טאקו © ראובן שניידר, HOT

הסדרה מספרת את סיפורם של חבורת קיבוצניקים, בני כיתת "נרקיס" מקיבוץ "מעיין חיים", שאחרי הצבא התפזרו לכל עבר. פירוק הקיבוץ מכריח אותם לחזור להיות בקשר, והם מוצאים את עצמם חוזרים לחיות ביחד כמו בבית הילדים בקיבוץ, אלא שהפעם זה קורה בהאנגר תעשייתי בדרום תל אביב וכשהם בני שלושים.

"קיבוצניקים" החל מה-12.1 ימי א-ג ב 20:15 HOT3 ובבכורה החל מה-9.1 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

© ראובן שניידר, HOT


 

תגובות