רואים כפול: התאומים הכי אהובים מסדרות הטלוויזיה. צילום מסך מיוטיוב

רואים כפול: התאומים הכי אהובים מסדרות הטלוויזיה

מי לא היה רוצה אח או אחות תאומה? גם אם אין לכם אחד כזה, יש על מסך הטלוויזיה מספיק תאומים שפשוט כיף לצפות בהם. אז מי התאומים הכי אהובים?

בסדרות מככבות משפחות אהובות ומרבות ובולטים בהן התאומים שבהן. מאיה וניני ועד זאק וקודי - אלה הם התאומים הכי אהובים שיש על מסך הטלוויזיה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איה וניני - "השמיניה"

נתחיל בתאומים שכולנו מכירים מהסדרה "השמיניה". המסע של איה וניני, סליחה - מאיה ויונתן, לא היה כזה פשוט... להפוך מילדים לנערים מתבגרים בעזרת מכונת "הטורבו טיים" שבגרה אותם בחמש שנים גרם להם להתחיל הכל מחדש - להכיר חברים חדשים, להתאהב בפעם הראשונה, להתרגל לשמות חדשים, בגדים שונים וחיים בלי אבא. במהלך הסדרה ראינו את השוני בינהם, בין הבגרות של איה לרגישות של ניני, אך למרות השוני הם תמיד היו שם אחד לצד השנייה ותמכו. כשאיה נחטפה למדבר, היחיד שהאמין שהיא בחיים היה אחיה התאום שפשוט הרגיש אותה, ככה זה שיש חיבור עוד מהבטן.

© צילום מסך מיוטיוב

אמה ואלון - "נעלמים"

את אמה ואלון הכרנו כשעברו מתל אביב לאשמורת. כמובן שכמו בכל סדרה, יש גם דרמה מרכזית שאמה ואלון נשאבו לתוכה ברגע שהגיעו למקום החדש. האחים החלו לחפש אחר שלושת הנעלמים מה שחיבר בינהם מאוד. בהמשך העונות ראינו את ההתפתחות שלהם, ההתבגרות, החשיבה שהשתנתה והדאגה אחד לשנייה. בהתחלה, אמה הרגישה שהיא חייבת לדאוג לאלון, שהוא יותר האח הקטן שצריך עזרה מאשר אחיה התאום, אך לאט לאט עם התקדמות הסדרה, אמה הבינה שאלון יודע להסתדר גם לבד. בסוף העונה השלישית, השניים חזרו חזרה לתל אביב, אבל אנחנו יכולים להבטיח שזה עוד לא נגמר.  

 

זאק וקודי - "החיים היפים של זאק וקודי" 

התאומים ששיגעו את כולם (שהם גם תאומים במציאות) הם שונים מאוד אבל הכי מתוקים שיש. מי לא היה רוצה לגור בבית מלון? אמם של השניים, היא זמרת במלון "טיפטון" בבוסטון שבארה"ב מה שמצריך אותם לגור איתה בבית המלון. למרות היותם תאומים זהים, באופי הם הפכים גמורים - קודי הוא הבוגר מבין השניים, הילד הטוב והרגיש ואילו זאק הוא המרדן שתמיד מסתבך הצרות ואף גורר אחריו את אחיו. בסדרת הבת של "החיים היפים", הנקראת "החיים על הסיפון", ראינו את ההתבגרות החיצונית של השניים. מתי יש סדרת המשך?

 

יולי ואדם - "פוראבר" 

 אף אחד לא רוצה לקום בוקר אחד ולגלות שההורים שלו חזרו להיות בני 17. יולי ואדם גילמן היו צריכים להתמודד עם הסיטואציה המורכבת הזאת יחד, ותוך כדי ההתמודדות, מנסים לשמור על שפיות ואיחוד משפחתי. אדם ויולי רק בני 17, גם הם קצת מרדנים, מנסים לחצות גבולות וגם למצוא אהבה כמו כל בן נוער אבל תמיד עוזרים ולא שוכחים את האח התאום שלהם.

 

ליב ומאדי - "ליב ומאדי"

תופתעו לדעת שהתאומות ליב ומאדי הן בעצם שחקנית אחת - דאב קמרון, שמנהלת מערכת יחסים של אחיות בצורה מושלמת. השתיים הן תאומות זהות שאחת מהן היא כוכבת הוליוודית מפורסמת והשנייה כדורסלנית מצליחה ושחקנית בנבחרת בית הספר. מה שמסבך אותן כנערות זאת העובדה שהוריהן עובדים בבית הספר בו הן לומדות. אמא שלהן, היא הפסיכולוגית של בית הספר ואבא שלהן, המורה לספורט ומאמן נבחרת הכדורסל. קצת טו מאץ' משפחתיות. השתיים חולקות עצבים, רגעים משמחים, שעות לימוד ותחרות נסתרת בינהן. אנחנו אוהבים אותן באותה המידה!

 

אית'ן ואיידן - "זאב צעיר"

לא יכלנו להתעלם מהנוכחות של אית'ן ואיידן שהגיעו לביקון הילס עם להקת האלפא. חוץ מהיותם תאומים, כמו שאננו כבר רגילים בסדרה המטורפת הזו, השניים יכולים להפוך לאיש זאב אחד ומפחיד במיוחד. אית'ן הוא בן זוגו של דני ואיידן מאוהב בלידיה ומוצג כתאום הרע. בעונה השלישית, איידן נהרג ע"י האוני ומשאיר חלל ריק בלב לאית'ן, שמצריך אותו לעזוב את העיירה. אל דאגה - הוא חוזר בעונה השישית לזוגיות מפתיעה עם ג'קסון.

 
תגובות