לא רק פרסים: כל הדרמות שקרו בפרסי ה-SAG. צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff, gettyimges.ILVivien Killilea

לא רק פרסים: כל הדרמות שקרו בפרסי ה-SAG

לילי ריינהרט מגיעה בלי קול ספראוס? ג'ניפר אניסטון ובראד פיט חזרו? מי רוצה להיות וונדר וומן? מלבד פרסים נוצצים, סיכמנו לכם את כל האירועים שקרו בטקס ה-SAG, ותאמינו לנו שקרה הרבה

אין כמו טקסים נוצצים, פרסים רבים והסלבס הכי אהובים - בטקס ה-SAG שנערך אמש היה לא מעט מכל זה, אך גם המון מקרים שהיינו חייבים לציין. הנה כל מה שקרה באחד מאירועי הפרסים המרכזיים בהוליווד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טקס פרסי ה-SAG הוא טקס הנערך מידי שנה בינואר מטעם אגודת שחקני המסך האמריקאית. בטקס מוענקים פרסים במגוון קטגוריות לשחקני קולנוע וטלוויזיה רבים, אבל חוץ מפרסים נוצצים, השנה קרו לא מעט דרמות ואירועים מעניינים שהסיתו את תשומת ליבנו.

נתחיל עם ג'ניפר אניסטון ובראד פיט שחזרו אחד לזרועות השנייה. נזכיר לכולכם כי לפני עידן ה"בראנג'לינה", פיט היה בזוגיות עם אניסטון, לכן המפגש ביניהם בטקס עורר תגובות רבות. הכל התחיל שהשניים נצפו מסתכלים מחוייכים אחד על השנייה בזמן נאומי קבלת הפרס (אניסטון על השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה ופיט על שחקן המשנה הטוב ביותר).

© gettyimges.ILVivien Killilea

השניים נתקלו זה בזו והתחבקו, מה שעורר תגובות ברשת כמו "הפעם אל תעזוב אותה". נזכיר כי לא מזמן דווח כי השניים חזרו לקשר לאחר הגירושים של בראד ואנג'לינה וגם פיט עצמו אמר כי "ג'ן היא חברה טובה". אנחנו והעולם כולו מריחים פה קאמבק שבהחלט יהיה מתבקש במיוחד.

וממקרה אחד למקרה אחר של ג'ניפר - לאחר שגילמה דמויות בלתי נשכחות במהלך הקריירה המפוארת שלה בהוליווד, כשהאחרון הגיע לשיאו עם זכייה בפרס SAG, השחקנית הוותיקה הודתה שיש דמות אחת שהיא תמיד חלמה לשחק. בזמן שפטפטה עם כתבים מאחורי הקלעים לאחר שקיבלה את הגביע שלה, השחקנית חשפה שהיא תמיד 'רצתה להיות וונדר וומן, אבל חיכתה יותר מדי זמן'. 

© gettyimges.ILKevork Djansezian

במהלך הטקס הנוצץ, הוקדשו כמה דקות לזכר השחקנים הנפלאים שאינם איתנו כבר, ביניהם: לוק פרי ("ריברדייל") וקמרון בויס ("מגודלים", "ג'סי", "היורשים"). "כשחקנים, אנו ברי מזל לעבוד במדיום המסוגל לשמר את עבודתנו הרבה מעבר לזמננו בכדור הארץ הזה. למרות שעברם מותיר ריק בלבנו, החברים והקולגות שאיבדנו השנה הקנו מורשת יוצאת דופן, הופעות שימשיכו לשבות, לבדר ולעורר אותנו לדורות הבאים" אמר השחקן, סטרלינג קיי בראון.

© צילום: gettyimges./ILJon Kopaloff&  Gettyimages.IL/Frederick M. Brown

חוץ מאיתנו, גם בקהל היו כאלה שהתרגשו במיוחד מהמחווה ללוק פרי, הלוא הן כוכבות הסדרה "ריברדייל". אל הטקס הגיעה קמילה מנדס בהופעה ראשונה לאחר הפרידה המתוקשרת מצ'ארלס מלטון המשחק יחד איתה בסדרה. נעדכן כי לדבריה לא צפוי קאמבק בקרוב ונזכיר כי מלטון חגג יום הולדת לא מזמן ולצערנו לא הגיעה ברכה ממנדס. 

© gettyimges.ILGregg DeGuire

חוץ מקמילה, אל השטיח האדום הגיעה גם לילי ריינהרט שכרגע לא אהובה במיוחד על צופי "ריברדייל" אבל יש לה תמיד מקום בלבד בשבילנו. להפתעתנו, לילי הגיעה ללא הליווי של קול ספראוס, בן זוגה בסדרה ובמציאות, אך אל דאגה אין דרמה ושום משבר, השניים ממשיכים לתחזק זוגיות יציבה במיוחד. לצערנו, השחקנית לא הייתה מועמדת בשום קטגוריה, אך הגיעה באותו ערב עם קייטלין דבר על מנת להציג את שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרת דרמה - בו זכה פיטר דינקלג' על תפקידו ב"משחקי הכס".

© gettyimges.IL/Jon Kopaloff

אחרי טקס עמוס בדרמות ופרסים נוצצים, אנחנו יותר ממחכים לראות מה מצפה לנו בשנה הבאה ומקווים לראות עוד זוכים מעניינים!

תגובות