סדרה מהחלל: "גבי דוראן: בייביסיטר לחייזרים". צילום מסך מיוטיוב

סדרה מהחלל: "גבי דוראן: בייביסיטר לחייזרים"

לפעמים מרגיש כאילו לא משנה כמה סדרות יצאו, תמיד נחזור לסדרות של דיסני. אתמול בערב (ד׳) עלתה לאוויר הסדרה החדשה בערוץ דיסני ישראל - ״גבי דוראן: בייביסיטר לחייזרים״. האם דיסני הצליחו לעשות זאת שוב? ביקורת

אתמול בערב (ד׳) סדרה חדשה וקסומה עלתה לשידור בערוץ דיסני ישראל בשם ״גבי דוראן: בייביסיטר לחייזרים״. אמנם הסדרה החלה להיות משודרת ברחבי העולם כבר לפני כמעט ארבעה חודשים, ואנחנו קיבלנו אותה אלינו קצת באיחור, אבל האמת? היה שווה לחכות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה מספרת על ילדה בת 13 בשם גבי דוראן, שחיה שנים תחת צל ההצלחה של אימה דינה ואחותה הקטנה אוליביה. יום אחד היא מוצאת את ההזדמנות לנצוץ בעצמה כאשר מקבלת הצעה מהמנהל סוויפט לעשות בייביסיטר על קבוצת חייזרים, שמסתתרים בכדור הארץ במסווה של בני אדם. ללא פחד, גבי הולכת על האתגר שניתן לה בכל הכוח על מנת להגן על הילדים ועל הזהות האמיתית שלהם כחייזרים.

בפרק הראשון, גבי מתבקשת לעשות בייביסיטר על חייזר בשם ג׳רמי, האחיין של המנהל סוויפט. המשימה של גבי היא לשמור על ג׳רמי שלא יתפוצץ מרוב כמויות הסודה שהוא שותה. אי אפשר שלא לשים לב למשחק המרשים של קיילי קנטרל, הלא היא גבי דוראן, שסחף אותנו וגרם לנו להתעניין בסדרה אפילו עוד יותר.

עלילת הסדרה קצת דומה לנו לשאר העלילות של דיסני, אבל היי, מי אמר שזה דבר רע? דווקא העובדה שדיסני ממשיכים שוב ושוב באותו הקו של כל הסדרות שלהן, היא הדבר שהופך את הערוץ לכל כך ייחודי וכייפי. העונה הראשונה של הסדרה צפויה לכלול 12 פרקים (גם אנחנו היינו רוצים יותר!), אבל כמו כל סדרה של דיסני, זה לא יסתיים רק בזה, כך שאנחנו לגמרי לא היינו דואגים.

 

אז כנראה שדיסני באמת פיצחו את הנוסחה - לא משנה איזו סדרה הם יעלו לאוויר, אנחנו יודעים מראש שזה עניין של דקות ספורות בלבד עד שנתחיל להודות שאנחנו כבר מכורים. הסדרה החדשה היא מרעננת, כיפית לצפייה והאופן בה היא עשויה - גורם לצופה פשוט להיות מרותק אל המסך, להיות במתח מה כבר קורה בפרק הבא, וגם לצחוק מלא על הדרך. 

"גבי דוראן: בייביסיטר לחייזרים" כל יום רביעי בשעה 21:00 בערוץ דיסני ישראל

תגובות