״לכל הנערים שאהבתי 2": היה שווה לחכות?. צילום: Netflix/Bettina Strauss

״לכל הנערים שאהבתי 2": היה שווה לחכות?

חיכינו וחיכינו וסוף סוף זה קרה - כשנה וחצי לאחר עליית הסרט “לכל הנערים שאהבתי״, אתמול (ד׳) שחררו נטפליקס סוף כל סוף את סרט ההמשך - ״נ.ב אני עדיין אוהבת אותך״. העלילה ממשיכה באופן ישיר את עלילת הסרט הקודם והמצליח, אך האם הסרט עמד בציפיות? ביקורת

אנחנו חייבים לציין שכבר הרבה זמן לא יצא לנו לחכות כל כך לסרט כמו שחיכינו ל״לכל הנערים שאהבתי 2״. אתמול (ד׳) לקחנו לעצמנו שעה וחצ של רגל על רגל מול הטלוויזיה, צללנו היישר אל הסרט ״נ.ב אני עדיין אוהבת אותך״ והנה מה שחשבנו עליו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט ״לכל הנערים: נ.ב אני עדיין אוהבת אותך״ ממשיך לעקוב אחרי הנערה והמכתבים, הלא היא לארה ג׳ין (לנה קונדור) ופיטר (נואה סנטינאו), שבסרט הראשון עברו תהפוכות רבות עד שהפכו לזוג אוהב. כזכור, בסרט הראשון הקשר בין השניים החל בכלל בהעמדת פנים שהם זוג, אך לא עבר הרבה זמן עד שהיה ניתן לראות באופן ברור שבין הזוג קיים קשר קצת יותר עמוק מהעמדת פנים, והזוגיות המזוייפת הפכה לאמיתית. סרט ההמשך נפתח בעצם כאשר היום השניים הם כבר זוג.

 

על פניו, מה יכול להיות רע עכשיו? לארה ג׳ין ופיטר יחד, כמו ששניהם כל כך רצו. הכל נראה מושלם עד שהעניינים מתחילים מעט להסתבך. את המכתבים אתם זוכרים? (או שבעצם, איך בכלל אפשר לשכוח?), אז אחד המכתבים שכתבה לארה לחבר ילדות שלה, ג׳ון אמברוז, הגיע אל ידיו לאחר שאחותה הקטנה שלחה אותו. לארה ג׳ין מקבלת מכתב מאמברוז בחזרה, מה שגורם לה לבלבול רב ומחזיר אותה אל העבר - למרות שהיא בכלל נמצאת עם פיטר. לארה מחליטה להשיב לג׳ון וכך בעצם נמשך ומתפתח השיח בין השניים. ואז זה מכה בה, השאלה, או יותר נכון, ה-שאלה: האם בחורה יכולה להיות מאוהבת בשני גברים במקביל?

© צילום מסך מיוטיוב

 

לגבי התפתחות העלילה אנחנו נמנעים מלגלות לכם ונשאיר לכם את ההזדמנות לגלות בעצמכם, אך אנחנו יכולים להבטיח שהעניינים מתגלגלים בצורה מאוד מפתיעה. המון התרחשויות שקורות במהלך העלילה הן מעט צפויות, אבל בואו לא נהיה קטנוניים. בשורה התחתונה - אנחנו מתים על זה, ולגבי שאלת ההאם היה שווה לחכות, התשובה היא חד משמעית - כן!

© צילום מסך מיוטיוב

ציפינו לשלמות וקיבלנו סרט שלא הוריד מהציפיות! אנחנו מופתעים בכל פעם מחדש מהמשחק המרשים של הקאסט ובעיקר של קונדור וסנטינאו. כותבי התסריט הצליחו להכניס את הצופים לסערת רגשות אחת גדולה - פעם צחקנו, פעם התרגשנו, אך לאורך כל הסרט בעיקר פשוט נהננו. אם ראיתם את החלק הראשון לדעתנו פשוט אסור לכם לפספס את החלק השני, ואם זה לא קרה - הנה הזדמנות מסויימת לתפוס לכם כמה שעות ולראות את שני הסרטים ברצף. נשמע כמו חוויה, עכשיו בא לנו גם!

 
תגובות