השחקנים שלא זכרתם שהשתתפו בסדרות נוער. צילומים: נטי לוי, באדיבות yes, יוטיוב, רפי דלויה

השחקנים שלא זכרתם שהשתתפו בסדרות נוער

בין כל הפרויקטים שלהם לקהל הבוגר יותר, בואו לא נשכח שהכוכבים הבאים עברו גם בסדרות הנוער המצליחות והכי היינו רוצים לראות אותם שם שוב!

מרוב פרויקטים עמוסים וגדושים, יש מצב שקצת שכחתם שהשחקנים הבאים והאהובים השתתפו בעברם בסדרות הנוער המצליחות בישראל. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אושרי כהן ואניה בוקשטיין

שנים לפני ששיתפו פעולה יחד ב"השיר שלנו", השחקן המצליח כיכב בלהיט הנוער המתחרה של "השמיניה" - "ראש גדול". כהן גילם את אחיו של רועי בעונה הראשונה של הסדרה ואילו אניה בוקשטיין גילמה את החברה שלו - אנסטסיה. מעניין מה רני אביב היה אומר על זה...

© מתוך ראש גדול, yes

ליאור רז

לא הרבה זוכרים אבל הכוכב האהוב והקשוח של "פאודה" שכבר הופך לשם חם בעולם, השתתף גם בסדרת נוער מצליחה במיוחד. ליאור כיכב בתפקיד מרכזי בעונה השלישית של הלהיט "האי" בתור קפטן בריגס, פיראט ערמומי ואביה של סופי - אהובתו של דילן באותה העונה. כשחושבים על זה, גם אז הוא היה מלחיץ במיוחד...

© מתוך האי, ערוץ הילדים

אביב אלוש

סביר להניח שאת השם של אלוש בהקשר הזה אתם דווקא יותר תזכרו, אך לכאלו שלא - נזכיר שאלוש כיכב גם הוא ב"האי". בעונה הראשונה היה זה תפקיד יחסית משני בחצי השני של העונה בתור בן (או "קרמיט" אם תעדיפו), בן הזוג של זואי. בעונה השנייה, עם שינויי ההיסטוריה בעלילה, תפקידו הורחב והפך לרשמי יותר.

© מתוך האי, ערוץ הילדים

נוי והדר

התאומות הכובשות כבר שנים בתעשייה, אך מעבר לתוכנית האירוח שהייתה להן ב-yes - ידעתם שהם השתתפו בסדרת נוער שכולכם הייתם בטירוף אחריה? תופתעו לגלות שהאחיות הכפילות גילמו את התאומות דנה ועלמה אהרוני, אחיותיו הקטנות של דורי. מדובר בתפקיד אורח שהיה לשתיהן בעונה הראשונה, מאז הוחלפו במרוצת העונות בשחקניות אחרות שנכנסו לנעליהן. 

© יחסי ציבור

תומר קאפון

עוד כוכב ענק שעשה את הפריצה הגדולה ב"פאודה", "תאגד", "בשבילה גיבורים עפים", "פול מון" ואפילו בסדרה בינלאומית של "אמזון פריים" הוא תומר קאפון. אך בואו לא נשכח שהרבה לפני שהוא הפך לשחקן אהוב על מדינה שלמה הוא היה קודם כל בן (בנימין), המדריך השרמנטי והמסתורי ממחנה "גאליס" בעונה הראשונה. 

© יחסי ציבור ערוץ הילדים

אליעד

מי שסוגר את הרשימה הוא השחקן, שבשנים האחרונות מתמקד בקריירה המוזיקלית הענפה שלו, אליעד נחום. את תחילת דרכו במשחק אומנם עשה בסיטקום בפריים טיים - "שמש", אך שנים אחר כך אליעד חזר אל עולם המשחק והשתתף לראשונה בסדרת נוער. מדובר בעונה הראשונה של "אליפים" שנחשבה לחזקה במיוחד (ואף ניצחה את "החולמים" באותה השנה) ובה גילם את רמי ה"בטיח" (תלמיד שכבת י"א) בפנימיית גנות.

© צלם: יוסי צבקר
תגובות