דיירי האח החדשים: מי מהם יגיע אל הגמר?. צילום: מיכה לובטון

דיירי האח החדשים: מי מהם יגיע אל הגמר?

כניסת הדיירים החדשים אל בית "האח הגדול" עלולה להפוך את הבית, אך מי מהם עשוי להגיע אל הגמר על חשבון דייר ותיק? ביקורת

אמש (ש'), זה סוף סוף קרה - הדיירים החדשים הגיעו אל בית האח הגדול במטרה לנסות לשנות את הסדר וההיררכיה הקיימת בבית כחמישים ימים. האם אחד מהם עשוי להגיע אל הגמר? יש מצב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ראשונה להיכנס הייתה אודליה סויסה, בת 34 מירוחם. אל אודליה נחשפנו בריאליטי של "כאן 11" - "בואו לאכול איתי" וכבר שם בלטה ונדמה היה שהתגלתה כוכבת ריאליטי חדשה. ותכל'ס? אנחנו יכולים להבין. היא מעין גרסת אקסטרים של ירדן אדרי, מרוקאית בגוף ובנשמה והולכת עלח הטייטל הזה פול פאוור - כולל צהלולים ומילים שכיף לבטא (זרראת'). מרושם ראשוני נדמה שמלבד הצחוקים המעולים שהיא תוליד, היא גם אחת כזאת שתריב ותעשה בלאגן - כי כשיעלה לה - וואי וואי. היינו אומרים שהיא גם סוג של הכלאה בין אמלי וירדן. כרגע טוענת שהיא דווקא בעד ירדן - אבל יש סיכוי שזה גם יהיה הפוך לגמרי. בכל מקרה, לא יהיה משעמם איתה!

קורעת
קורעת © צילום: מיכה לובטון


כפיר כהן בן ה-34 לגמרי הוכנס בשביל להגביר את הסיכוי לרומן בבית בעונה שמהלכת בין נגיעות לאהבה אפלטונית. כהן הוכנס בשביל ירדן והוא בדיוק עונה על הטייפקאסט שהיא מחפשת. יש בו חצי תימני, הוא גבר טיפוסי וכריזמתי, לא "טטלה". יודע לצעוק ולעמוד על שלו (ניחוש שלנו: זה יקרה). הצחוק שלו קצת מעצבן, אין לו פילטרים על מה הוא צריך להגיד. אומנם בהתחלה בתוך ינסה להתחבב על כולם, אך מהר מאוד נדמה שיהיה אחראי על איזה ריב או יותר מול ליאור, איזו התנגחות שלדעתנו הפעם כפיר עשוי לקחת בה ברמת הווליום.

בלאגן רומנטי
בלאגן רומנטי © צילום: מיכה לובטון


אלון וולקוביצקי, בן 47. אם כפיר הוכנס עבור ירדן, אלון הוכנס עבור חגית. גם הוא רווק בגיל מתקדם ולא שולל אהבה. מעבר לזה הוא גם איש ימין מובהק ולדבריו בתעודת הזהות בא כגם כדי להיכנס בניר - זה יחזיק מעמד מעט זמן ואז או שיודע או שיתאהב בניר. בכל מקרה כדייר הוא די משעמם ולא מהסוג ששורד או כיף לראות על המסך. את ויכוחי הפוליטיקה כבר מיצינו בעונה הזאת, שחררו אותנו.

© צילום: מיכה לובטון

שירלי סידיק, בת 25 היא דיירת חמודה ותו לא. מהתרשמות ראשונית נדמה כי היא מכוונת להסתדר מכולם, מנגד יכולן להיות שגם זה לא יקרה אבל לנו נראה כי היא תעשה הכל כדי לשמור על שלווה - רק צריך לספר לה שכשדיירים חדשים עושים זאת הם לא מגיעים רחוק. היא מתכוונת להיות ה-BFF של תקווה - מה שעשוי להועיל לה למספר הדחות (אך גם יכול להיות שלא), בכל אופן היא לא מזיקה אבל לצערנו לא מהחומר שנשאר עד הסוף, היינו אומרים שהיא מעין רות החדשה.

שירלי סידיק
שירלי סידיק © צילום: מיכה לובטון

פול טשגיאן, בן 26 מחיפה. אם הוא נראה לכם מוכר זה מפני שהשתתף ב"נינג'ה ישראל" ("פול אל תיפול") וכבר אז כבש לב הבנות. פול הוא על תקם ה"חתיך החדש", זה שבא בווייב חיובי ולגמרי כיף לראות אותו על המסך. הוא ידע לעמוד ולהלחם באי צדק כשהוא יראה אחד כזה, לא יתן למישהו להרגיש לא בנוח ובכללי נראה דייר שחבל שלא נכנס כבר בהתחלה - כי רק בגלל זה קיים חשש שלא יחזיק מעמד. פול הוא דווקא בעד ניר ונגד ה"חרם" הלא רשמי סביבו, במקביל הוא לא הכי מחובבי ליאור, כך שברגע הראשון שליאור יעשה טעות - פול ינסה להנחית אותו, אבל בצורה הכי נינוחה והוגנת שהוא יכול. בכל אופן, מדובר בדייר עם הסיכוי הכי גבוה להגיע אל הגמר ויש מצב מאוד גדול שהוא ייעשה זאת, כי קצת מאסנו בדיירים הוותיקים.

יגיע לגמר?
יגיע לגמר? © צילום: מיכה לובטון

אחרונה חביבה נעם לוי בת ה-22, סוג של אקסית של ליאור. על פניו באה לבלגן את כל המשולש (שיהפוך לרביעייה רומנטית), מצד אחד יש בה קסם, מצד שני קצת עולה על העצבים עם הגישה שהכל בהישג יד וכולם מעין חיילים במשחק שלה. היא לא שוללת גם להתאהב באחרים בבית (הממ אסיף), אול יגם כדי לגרום לליאור לקנא. בכל אופן, הוא לא נראה שמח במיוחד, שכן התגובה שלו לכניסתה הייתה שווה את כל הערב הזה. הוא מבין שהמשחק שלו עשוי להתערער, ואם הוא לא למד מטעויות העבר עם ירדן, תקווה עלולה להיפגע כשהיא תראה אותם מתחבקים יחד במיטה. 

בהצלחה לליאור
בהצלחה לליאור © צילום: מיכה לובטון

בקיצור, ערב שלם בו הוכנסו דיירים עבור דיירים אחרים. רובם לא מהסוג שעשוי לעשות היסטוריה ולהגיע אל הגמר (שלא נדבר על לזכות בו), אך אם בכל זאת יש סיכוי למישהו מהם זה לפול - גם כי הוא כזה שיהיה חביב בתוך הבית וגם מהסוג שחביב אצל קהל הצופים. בכל אופן, תרכיב הדיירים החדשים עשוי להוביל לשלל רגעים מעולים ואנחנו לגמרי אוהבים את זה.

תגובות