האח הגדול: הדיירים החדשים יוצרים דרמה בבית. צילום: מתוך האח הגדול, רשת 13

האח הגדול: הדיירים החדשים יוצרים דרמה בבית

הדיירים החדשים נכנסו לבית האח בדגול ואיתם הטלנובלה הטורקית בכיכובם של ליאור, תקווה, ירדן, נועם ואדם. מבולבלים? מזל שפרוגה פה לעשות לכם סדר

היי נשמות! כפי שהבטחתי, כל בוקר, אחרי שידור פרק האח הגדול, אני נותנת את הפרשנות הצפרדעית שלי על כל מה שקרה בבית הכי מדובר במדינה. במוצאי שבת האחרונה נכנסו ששת הדיירים החדשים לבית האח ולכבוד המאורע כל הדיירים הוותיקים לבשו את מיטב הבגדלים שלהם, ובראשם יוסי ה"חתיך", עם חליפה ופפיון, עומד צמוד לגרם המדרגות ומקבל את כל הדיירים החדשים כאילו מדובר בחתונה של טילטיל והוא צריך לעמוד בכניסה לאולם לשמור על הצ'קים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הראשונה שנכנסה היא האישה והקולולו, אודליה. מיד מתברר כי האם לארבעה היא חולת ניקיון ואיך זה בא בטוב לתקווה שתכף ומיד דאגה לבדוק אם היא גם אוהבת לנקות, שחלילה היא לא תצטרך לעבוד יותר מדי. לא יפה תקווה כפרה. השני שנכנס הוא כפיר, ה"לא ספר", ודווקא חבל כי אולי היו צריכים להכניס איזה מעצב שיער לבית, שיוריד לירדן את מפלס החרדה כל פעם שהיא עם שיער פזור (אחותי - די לסדר אותו).

הדיירים לא מספיקים להכיר את כפיר והנה נכנס לו אלון המתרגש (שחבל שהשאיר את הצוואר שלו בבית) שלא מבזבז דקה וישר ניגש לניר. חבל נשמה, דווקא הייתי בטוחה שתנצל את השהות שלך בבית בחוכמה. באת לכבוש את לבה של חגית, לא ליצור אש עם ניר. אני אומרת - תגידו כן לאהבה ולא לריבים. מיד לאחר שירדה ההתרגשות הוא התפנה לדבר עם גדי ולא כי הוא כזה נחמד, אלא כי הוא יודע שהוא ישר ירוץ לספר לחגית. הוא חריף עורך הדין הזה, אני קלטתי עליו. אבל... פרוגה יותר חכמה. ומה גדי המתוק עושה? מוצא את הזמן הכי לא נכון להידחף בשיחה בין אלון, יוסי וניר כדי להציג את חגית. אבל לו אני סולחת, כי הוא נשמה טובה.

למרות הרצון לראות את חגית מאושרת ובזוגיות, אני לא רואה איך בחורה כה טובה (שימדורה יאנה פרוגה מאוהבת) עם אחד כמו אלון שישר בוחר לתקוף, לנתח אופי של אנשים בפניהם ובעיקר להסתובב עם מבט מלחיץ. 

הבאים בתור להיכנס לבית האחר הם שירלי ופול והכניסה המרגשת של כל אחד מהם מלווה בצהלוליה של אודליה. עכשיו, אין לי בעיה עם אנשים שמחים, אבל כן יש לי בעיה עם אנשים שעושים רעש. איף זאתי, נראית אחלה אישה אבל למה לעשות צהלולים כאלו חזקים נשמה? אנחנו כולנו פה לידך, אני מרשה לך לעשות את זה קצת יותר בשקט.

"שלום ליאור דואק!" © צילום: מתוך האח הגדול, רשת 13

והנה רק תקווה אמרה לליאור "חכה" ונכנסה לה נועם שגרמה לאדון דואק להיחנק וכמעט להתעלף. רק לא הבנתי איך תקווה לא קפצה לעשות לו הנשמה מפה לפה. מזל שיש את יוסי שיודע לעשות צחוק מכל דבר וישר צועק לאחר הגדול "לא הבאת את האקסית שלי!".

הלילה נחתם בשירים, ריקודים, דרבוקה וצהלולים של אודליה. בין הריקודים של ירדן (כאילו היא מנסה להציג את הסחורה לבחורים החדשים ולהראות כאילו לא אכפת לה מליאור) והחפירות של אלון, התגנב ליאור חזרה לבית כדי לנשק את תקווה ולהזכיר לכולנו את סיפור הרומנטיקה שלו, שחס וחלילה לא יצא מצב שהוא לא זוכה בקולות האתיופים. ליאור כפרה, אל תהייה שקוף. כולנו יודעים שנחנקת כי ה"פלאן" שלך נהרס.

לא עברה חצי שעה מתחילת הפרק וכבר חגית מודיעה שאלון הוא לא הטעם שלה, איזה מבאסת את נשמה! למה ככה מה את חושבת שההוא עם המסוק יותר חתיך? וחבל שכך כי אם היא הייתה בקטע שלו, אולי אלון לא היה נדבק לניר ומעלה את העצבים שלו ושל ליאור.

ומסיפור אהבה לא ממומש אחד, עוברים לסיפור אהבה חצי ממומש - כן, חברים, חזרנו לדון בתקווה וליאור. ספק אם הם מקנאים אחד לשניה, ספק אם הם סתם מחפשים איך להזכיר לצופים שהם ה-זוג בבית ושאף אחד לא ייקח להם את הטייטל. ולא רק שהם דאגו להצגה הזאת, הם גם דאגו שהיא בטוח תיכנס לפרק כשהם נכנסו לחדר האח הגדול לדון בסוגיה - האם יש לתקווה מה לקנא בזה שליאור הציע לשירלי לגלגל לה סיגריה (ובהזדמנות זו נזכיר שהעישון מזיק לבריאות). אגב, אם חשבתם שיש פה משולש רומנטי, אז אני בכלל צופה ריבוע רומנטי כי אדם נכנס לתמונה עם טבעת כתר ךלועם אבל רגע, הוא בכלל מבולבל בקשר לרגשותיו כלפי ירדן, שהייתה דלוקה בהתחלה על ליאור. מבולבלים? גם אנחנו. 

© מתוך האח הגדול, רשת 13

הבוקר הראשון של הדיירים החדשים נפתח במשימה נגד קבוצת הוותיקים והופ, ספויילר, קבוצת הדיירים החדשים ניצחה ושירלי העמידה להדחה את ליאור שמיד כל המחושים שלו נעמדים דום והוא מתחיל לחפש מי מאיים על מעמדו, את מי הביאו על תקן "הגבר החזק" ולמי יש מה להגיד עליו. שזה קצת פאתט, הספק רגשות נחיתות האלו, ספק אריה שמנסה לשמור על הטריטוריה שלו. 

משימה השנייה של הדיירים הגיעה וניר, אהוב לבי, בחר להיות צפרדע ולא נסיכה. רק שתדעו שזה חבר אמת, חבר לביצה, חבר ירוק (אמרתי לכם שתראו אותי בחצר!!!!) ורק בגלל שהוא בחר בתחפושת הבלונים הירוקה בדמותי הוא ניצח ובחר להעמיד להדחה את אלון.

© מתוך האח הגדול

אחרי הסצנה שלי בחצר האח, תקווה מחליטה לעצבן את ליאור ולגרום לו לקנא. כמובן שזה עובד לה והוא ישר רץ לחדר האח הגדול אבל מיד אחריו נכנסת גם היא ושם היא מספרת לאח מה היא מרגישה באמת כלפי ליאור. ואז כמו שתי נערות מתבגרות הם מתכננים לקרוא לליאור לחדר ולהקדיש לו שיר רומנטי. כמעט נמסנו, אבל אז אדון דואק נכנס לחדר, עצבן את תקווה והיא ביטלה הכל. אבל רק לאיזה חמש שניות בערך, כי אחר כך היא כבר סיפרה לו והאח גם דאג לאווירה רומנטית. אח, אח, אח..... אבל לא הבנתי למה לא התנשקתם? 

מתקדמים או לא?
מתקדמים או לא? © מתוך האח הגדול, רשת 13

הסבב השלישי של משחקי ההדחה יצא לדרך ואיתו משחקי הפו-בול (אי מתה על השם של המשחק, כפרה עלייך אח גדול! איזה משחק מילים, כאילו אתה משה אבוטבול כפרה עליו). ליאור ואסיף זכו וגם הם בחרו להעמיד להדחה את הדיירים החדשים - כפיר ושירלי.

© מתוך האח הגדול, רשת 13

 אין ספק שכניסת הדיירים החדשים הולכת לעורר את דיירי הבית ולגרום לטלנובלה טורקית במלוא תפארתה, כזאת שאפילו פארוק מ"הכלה מאיסטנבול" לא חלם עליה. זה אוהב את זו, זו דלוקה על זה והשלישי בכלל מבולבל אבל מעניק טבעות. אני מחכה לראות מה יקרה בהמשך....

 

תגובות