דין הפנר חולמת על "ארץ נהדרת" והנחייה עם אסי עזר. צילום: אסף לב

דין הפנר חולמת על "ארץ נהדרת" והנחייה עם אסי עזר

הכוכבת והשחקנית דין הפנר התיישבה איתנו לשיחה צפופה לכבוד התפקיד החדש ב"אבא מטפלת" ושיתפה אותנו בחלומות שלה להגיע אל "ארץ נהדרת", הנחייה בפריים טיים והוליווד, על העבודה והביטחון כבר כילדת פסטיגל, על הפרידה שלא הייתה מ"כפולה" ומהשחקנית גליה ישי ז"ל ("מחאנו כפיים בהלוויה שלה") וגם יוצאת להגנתה של נועה קירל ("לא מבינה למה פותחים עליה עין")

דין הפנר לא מתכוונת לעצור. בשנים האחרונות היא עוברת בהצלחה מסדרה לסדרה ומחזקת את מעמדה בעולם הנוער עם תפקידים מוצלחים ב"כפולה", "ראש גדול", "אחותי קפצה כיתה" ,"מורובוט , "זה לא הגיל" והרשימה רק הולכת וגדלה והיא רק בת 23. בימים אלו היא מככבת בסיטקום משפחתי חדש בשם "אבא מטפלת" (טין ניק ב-HOT וב-yes) לצד יובל סמו, רבקה מיכאלי וגאיה באר גורביץ. לכבוד התפקיד החדש תפסנו אותה לראיון מיוחד וכנה על הטייפקאסט, הפרידה מהשחקנית גליה ישי ז"ל, ריאליטי ועל האמביציה שהייתה לה כבר כילדת פסטיגל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"כל תפקיד שאקבל בכללי מרגש אותי, זו הרגשה שאי אפשר להסביר שהתקבלת למשהו בזכות עצמך ושאתה כל פעם נכנס לעולם חדש עם עלילה אחרת, צוות וקאסט אחר", משתפת אותנו הפנר לקראת הסדרה. "הפעם אני מגלמת את אלינור דנינו מינאז' ב'אבא מטפלת' - מתבגרת מבית עשיר. יש לה מצבי רוח משתנים - כיאה לגיל, היא נפרדת וחוזרת מהחבר מיליון פעם ובכללי היא חתיכת משוגעת".

אני רואה שיש קווי דמיון ברורים באופי בין הדמויות שעשית עד כה.

"כן (צוחקת) יצא לי לשחק את המשוגעת כמה וכמה פעמים. גאיה סבן ('כפולה' - מ.א) היא לא משוגעת אמיתית אבל נחושה להשיג את המטרות שלה ותעשה הכל בכל דרך, ב'זה לא הגיל' אני הייתי האקסית המשוגעת וגם כאן אני משוגעת על כל הראש וגם טורקת דלתות".

אז זה הטייפקאסט?
"אני כל הזמן אומרת שחושבים שאני הטייפ של הביץ', מלכת הכיתה או החמודה. אבל בתכל'ס מסקרן אותי לשחק את המוזרה או ביישנית. למשל, בסדרה אחרת ששיחקתי לאחרונה - הייתי טומבוי וספורטיבית, בגדים גדולים, שפת גוף אחרת והייתי צריכה להגיד  'אחי'. זה היה מאוד שונה ומאוד כיף".

ב
ב"אבא מטפלת" © באדיבות טין ניק

באבא מטפלת הדמות הראשית נאלצת להיות משהו שהיא לא כדי להצליח. קרה לך בתחום?

"אני לא חושבת שעשיתי את זה אי פעם. באודישנים או כל דבר שאני עושה, אני לא יכולה שלא להיות אני. אני מעדיפה להיכשל באודישן כי הייתי 100 אחוז אני ולא קיבלתי את זה, מאשר אם ניסיתי להיות משהו שאני לא. כלומר, מעדיפה ליפול בגללי. גם להיפך - כשאני מצליחה, מעדיפה שזה הכי אני ולא משהו שאני לא".

סיפרת בעבר שהיו פניות בנושא ריאליטי. יש משהו על הפרק?

"נכון, היו הצעות וזימונים למשל לעונות ה-VIP של 'האח הגדול ו'הישרדות', 'גולסטאריות' וכל מיני… בעקרון אני חושבת שריאליטי זה מאוד כיף. אני גם צופה בהמון ריאליטי, לפעמים אני גם צופה בהכי טראש שיש, למשל אני צופה ב'הרווק', שתבין! לפני שלושה חודשים סתם זפזפתי וצפיתי קצת בתוכנית, אמרתי -  'מה זה השטויות האלה?', חודש קדימה אני כבר צופה אדוקה וקוראת אל המסך תוך כדי צפייה: 'תבחר בה! תבחר בה!'. אני מתה על זה!"

כשזה נוגע להשתתפות שלה בז'אנר, הפנר מעדיפה שלא להצטרף ולקחת חלק כמתמודדת ומסבירה: "אני חושבת שכשחקנית לי אישית זו לא בחירה טובה. אני מרגישה שלא תמיד צריך לדעת מי אתה יותר מדי כשאני בתחום הזה". 

למה?
"שזה לא ישליך אחר כך על המחשבות של הקהל על הדמויות שאני עושה. מעדיפה שלא להשתמש בקיצור דרך הזה, עם כמה שהוא מדהים בעיניי. אני גם לא רוצה שאחר כך למשל הקהל הבוגר יותר, אלו שלא נחשפו אליי בסדרות הנוער, יזכרו כ'ההיא מתכנית הריאליטי הזאת', מעדיפה להיות מזוהה עם תפקידי משחק שאני עושה. אני גם לא מרגישה בנוח להיות חשופה כל הזמן. כשאני מגלמת דמות זה הכי קל ואני עפה על זה, אבל כדין לוקח לי יותר זמן להשתחרר". 

אז אין סיכוי?
"אין. אבל אם אהיה בריאליטי כלשהו אי פעם, סביר להניח שזה 'המירוץ למיליון' - זה ריאליטי שלדעתי אי אפשר לצאת שם רע, אתה עובר חוויה עם המשתתפים. הייתי לוקחת איתי בן זוג או אחד החברים הכי טובים".

© אסף לב

בשבוע שעבר פרסמנו כתבה על כך שלפעמים השחקנים נשאלים באודישנים שלהם על כמות העוקבים. המלהק מורן מרציאנו אמר על העניין שהוא לא מסכים עם זה אך רצוי ששחקנים כיום ינסו גם ליצור דברים לרשת שמבטאים את הכשרון שלהם. מסכימה?

"אם יהיה לי רעיון מטורף לאיזה משהו ברשת אז כן. פורמט כמו 'אחשלירוח' של לי בירן, יובל סגל וקווין רובין - צפיתי בכמה פרקים והיא עשויה וכתובה מאוד טוב. אם יהיה לי משהו כזה ואני אצליח לבצע את זה טוב מבחינת איכות - למה לא? אני מאוד מאמינה ביצירה אישית, אבל כשזה ליצור מתוך פאשן למשהו ולא כי צריך. אחרת זה ייצא מאולץ ו'חצי'".

הטבילה הראשונה שלך על המסך הייתה במסגרת הקאמבק של "ראש גדול" אחרי שנים. הגרסה החדשה, בדומה ל."השמיניה", לא תפסה כמו פעם. התאכזבת?

"אני חושבת שזה לא בגלל הסדרה, אלא בגלל דברים טכנים כמו העובדה שהיה מדובר בערוץ חדש וכל העניין עם הפיצול של ערוץ הילדים. אחרת מאמינה שזה היה ממשיך לעוד עונות. לדעתי זו הייתה עונה ממש טובה וכל אחד מהקאסט הפתח וקיבל מלא תפקידים בקריירה. אני אישית עשיתי באותו הערוץ עוד תפקידים ודבר הוביל לדבר". 

אבל כיום את שלמה עם זה?

"אני זוכרת את זה כזיכרון מתוק ממש, הייתי בת 19, חצי שנה לפני השחרור וקיבלתי את התפקיד הראשי הראשון. כיף להסתכל על זה, אני מאוד ביקורתית כלפי עצמי, אבל עדיין נהנת מזה".

ב
ב"ראש גדול - ראש חדש" © באדיבות KIDZ

ואז הפריצה ב"כפולה". באותה העונה כל דמות שהייתה נגד נועה קירל ספגה הרבה רוע מהקהל, כמו למשל עם איאן פינקוביץ'.

"נכון ובהתחלה היה פרק שגאיה גונבת לנועה את הקליפ - אז אחרי זה היו מלא תגובות שנאה. לאט לאט הילדים הפתיעו אותי וקלטו את הדמות. גם עם הזמן הדמות שלי הפכה מ'הכלבה' לקומית של הסדרה. עונה אחרי זה הכותבים הבינו לאן אני בתור הדמות מובילה אותה ובכללי כל דמות אחרת בסדרה, ובתסריטים החדשים זה הרגיש כאילו כל שחקן המציא את הטקסט של עצמו וזה מדהים בעיניי. קיבלתי קו עלילה משלי עם יותר נפח, בעונה האחרונה למשל כבר היו לי משהו כמו רק שתי סצינות עם נועה, ברמה הזאת…"

מה עם העונה חמישית?

"העונה הבאה תעסוק במה שקרה לפני העונה הראשונה ('פריקוול' בשפה מקצועית - מ.א), אז חלק מהדמויות שהכרתם יהיו רק בתפקידי אורח ועוד לא ברור מי ומתי. במבט לאחור לא אמרו לנו שזאת העונה האחרונה של כולנו יחד, אחרת היינו סוג של נפרדים, היינו בטוחים שהעונה הקרובה תעסוק בזה שנועה ושאר החבורה יהיו בצבא, ממש כמו שנועה עכשיו בחיים. תחשוב איזה מצחיק שגאיה הייתה מתפלחת לטירונות, למרות שהיא בכלל בת 30 ודורשת מסלול טאלנט כמו קירל".

הסדרה תמשיך עוד?

"לדעתי זו תהיה עונה אחרונה של כפולה - כי מה עוד אפשר להמציא?"

כבר הייתה חיילת בסדרה
כבר הייתה חיילת בסדרה © מתוך כפולה

ובכן, מה באמת דעתך בנושא המסלול של קירל בצבא?

"אני אישית התפרסמתי רק במהלך השירות ולא לפניו, אז לא היו לי תנאים מיוחדים והיה קצת קשה לשלב את הכל ולחכות לאישורים בכל פעם, זה היה סיוט ורק חיכיתי להשתחרר כדי להתמקד בקריירה. אבל הצבא זו תקופה מהממת בעיניי ונורא חשוב להתגייס. כיום במילואים נעזרים בפרסום ובזה שהקהל כבר מכיר אותי, למשל עשיתי לאחרונה סרטון הסברה למיטב עבור מלש"בים, שם שירתתי גם בסדיר. פעם אחרת הגעתי למילואים כקצינת מיון וזה היה מצחיק כי כל מי שישבה מולי ישר התחילה לדבר עליי ואני כזה - 'בואי נדבר עלייך לאן נשבץ אותך?' בכל אופן, אני לא בקיאה עד כדי כך בהטבות של מסלול הטאלנט, אני יודע שמתחו הרבה ביקורת על זה שקירל התגייסה וישר טסה. אבל כאמור שירתתי במיטב, אני יודעת שזה משהו שקורה ומאושר לעוד הרבה אחרים והם לא מפורסמים. פשוט נדבקו לזה שנועה זאת נועה ואולי בגלל זה אישרו לה את זה. בקיצור, לא מבינה למה פותחים עליה עין, למשל בטירונות להתקלח עם כולן יחד, זה משהו שהוא לרוב קשה לכולן וכשהיא מפורסמת אז זה עוד יותר מרגיש לה לא נעים כי זו תחושה של כל העיניים עליה, אז אני מבינה את ההקלה בנושא הזה, גם לי לא היה נעים". 

"למה מבינה למה פותחים עין" © מיטב - מתגייסים

והיחס אל חיילים מפורסמים באופן כללי?

"זה שהצבא בא לקראת חיילים מפורסמים ועובדים זה מאוד חשוב, כי אני מאמינה שכולם צריכים לשרת, אחרת היינו רואים מצב כזה שהיו משתמטים מפורסמים וזה לא דבר חיובי לעשות. אבל הייתה לי חברה דוגמנית בלי מסלול והקלות שנאלצה בתקופת הצבא לוותר על הזדמנות ב'ויקטוריה סיקרט' והצבא לא אישר לה - אני מבינה עד כמה הצבא חשוב אבל עבורה הוא לא לנצח, אז חבל שהיא תפספס הזדמנות שתעזור לה בחיים שהיא עוד רגע מתחילה. כיום שהצבא בא לקראת וזה מאוד יפה, יש וויתורים לכאן או לכאן אבל נפגשים באמצע, זה חשוב היום. מאוד קל לפתוח עיניים מהצד ולא להבין".

דין הפנר ואיל שקרצי כחיילים
דין הפנר ואיל שקרצי כחיילים © מתוך אינסטגרם

לפני חודש וחצי נאלצה הפנר להתמודד עם בשורה קשה. שותפתה ב"כפולה" ומי שגילמה את הסוכנת שלה (גליה קסוטו), השחקנית גליה ישי, הלכה לעולמה אחרי מאבק קצר במחלת הסרטן. דין הספידה את הקולגה בפוסט מרגש באינסטגרם ועדיין מתקשה לעכל את מותה.

"קמתי באותו הבוקר ונועה הייתה הראשונה ששלחה לי את הכתבה על פטירתה של גליה, אחר כך קיבלתי עוד הודעות כאלו. היית בהלם. שלוש עונות של 'כפולה' היינו צמודות וכל הזמן ביחד ועושת את השיגועים שלנו. לחשוב שהיא נפטרה זה מטורף כי מי שמכיר אותה יודע כמה היא בן אדם חי, הכי ילדה בת 16 בנשמה, צוחקת, קורעת מצחוק ופתאום היה את ההלם הזה, כי למעשה כמעט חודש לפני היא גילתה על הסרטן שלה". 

 

את זוכרת את הפרידה ממנה?

"הגעתי להלוויה שלה והיה מאוד מרגש. בסוף ההלוויה, מישהו מאיגוד השחקנים נאם וסיפר שפעם, ביוון העתיקה, הייתה מסורת שבהלווית שחקן היו מביאים אותו לכיכר העיר ומוחאים לו כפיים כאילו זאת ההצגה האחרונה שלו, חולקים כבוד אחרון. הוא ביקש למחוא כפיים בהלוויה גם אצלה. תחשוב על המעמד - כולנו באמצע בית קברות, כולם מוחאים כפיים דקות רצופות, זה היה מצמרר, מחווה כל כך יפה לעשות. הדבר שהיא הכי אהבה זה להופיע. זה היה רגע מאוד מרגש ואני זוכרת שמישהו שם אמר שהוא נורא רצה לצלם ולפרסם את הרגע הזה ברשת אבל טען שאנשים לא היו מבינים את זה והיו מעדיפים ישר למתוח ביקורת ולטעון 'מה אתם עושים'. אבל זה הכי התאים לגליה, זה הכי היא". 

נפגשתן אחרי שהיא גילתה על המחלה?

"האמת שהיא לא סיפרה כמעט לאף אחד שהיא חולה, הסתירה את זה, אחרת הייתי גם הולכת לבקר אותה. היא לא נתנה לאנשים להרגיש שהיא חולה או לבקר אותה. אני מנסה לדמיין אותה בשבועות שהיא הייתה בבית החולים והיא בטח התחרפנה, היא לא מסוגלת לשבת במקום אחד יותר מעשר דקות, נראה לי זה היה נוראי עבורה".

גליה ישי  ז
גליה ישי ז"ל ודין הפנר © מתוך אינסטגרם

בחזרה לנושאים משמחים. השותף הנוכחי שלך ב"אבא מטפלת" זה יובל סמו!

"יובל קורע. אתה עומד מולו וזה מעין אתגר שלא לצחוק והוא תותח ומאלתר מלא. אחד הדברים שהכי קרצו לי בפרויקט הזה זה לדעת שיובל שם. הוא אחד האנשים שאני הכי מעריכה על המסך. גם בארץ נהדרת שכל דמות שלו מטורפת". 

מהיכרותינו וממה שאנחנו רואים קצת ברשת, גם לך יש עניין עם חיקויים. מה עם ארץ נהדרת, את בדרך לשם לצד יובל?

"'ארץ נהדרת' זה חלום מבחינתי. אני מאוד אוהבת את הצד הקומי. לאחרונה אני גם מחקה בול את הדמות של 'תותית'", מספרת לנו ומוסיפה: "זה לבוא לתוכנית ולעשות שטויות". 

דין ויובל
דין ויובל © אסף לב

נו הנה, תנסי ליזום אודישן דרך יובל.

"לצערי אני עדיין לא יוזמת ופושרית של עצמי להשיג דברים, מלבד אודישנים כמובן. אבל אני מעריכה אנשים שאשכרה עוזרים לעצמם לקבל תפקידים, אני עובדת על זה. אני חייבת". 

© באדיבות טין ניק

אחד החיקויים המוכרים שלך, וכזה שגם עשית אצלנו באחת התוכניות הוא של של אסי עזר. יש מצב שתהיי רותם סלע שלו? מעניין אותך בכלל תחום ההנחיה? 

"לגמרי. אני מאוד אוהבת לדבר, זה משהו שבא לי בטבעיות. הנחיתי גם תוכנית עם ריף נאמן ועפנו על זה, אני יודעת שאני הכי אעשה את זה בצחוקים, מקצועיות ועם בטחון, אתמודד גם עם שידורים חיים. אגב, זה גם חלום של אמא שלי לא פחות מאשר חלום שלי. ממש בא לי". 

עוד כשרון נסתר שאת רוצה לחשוף פה?

"לאחרונה התחלתי ללמוד פיתוח קול, לא כדי להצליח בתור זמרת, אלא כדי להוסיף לי כלי למשחק. זה לא ה'פורטה' שלי, אז באודישנים כשדרשו לשיר הייתי קצת בלחץ. עכשיו בא לי להיות יותר עם ביטחון בנושא הזה - אז אני לומדת את זה".

מצליחה לעקוב אחרי כל הרשתות החברתיות?

"אני צריכה יותר לתחזק. אבל כרגע חורף אז פחות משקיעה, יש פחות חשק. לטיק טוק בכלל אין לי סבלנות. לא פוסלת אבל לא כרגע. אולי כדמות".

ויש לך דמויות!

"יש לי אחת בשם קלודט - צרפתייה מצחיקה. וסיפור מצחיק - באחד מימי הצילום של 'אבא מטפלת' ניצלתי את ההפסקה בין לבין למדוד פאות בחדר האיפור וליצור איזו דמות שקשורה לכל פאה ולאלתר. נגיד הקארה הזכיר את אמלי בן סימון זה הרגיש לי צרפתי. יש לי מיליון סרטונים מאותו היום, יש לי גם היילייט בנושא בשם 'שלום', אז אתם מוזמנים לצפות. זה היה פשוט מצב כפית. אולי אצור דמות ברשת וזה יעבוד. יהיה מצחיק אם יקרה לה מה שקרה לתותית שבסוף זה הפך לסדרה סביבה".

סדרה בניקלודיאון היא תמיד גם הזדמנות גדולה יותר לכך שהיא תימכר גם לחו"ל בעיקר בשל היותה בינלאומית וזה גם קרה כמה פעמים עם סדרות מהארץ ששודרו בערוץ. דין מאחלת שגם כאן זה המקרה וחושפת שקריירה בחו"ל היא שאיפה משמעותית שהיא כבר חושבת עליה ברצינות.

"זה החלום הכי גדול שלי, יש לי גם אנגלית מאוד טובה. אני רוצה לעשות אודישנים ב-LA. אני חושבת אין דרך אחת נכונה, אתה יוצר לעצמך את הדרך שלך. יש כאלו שיכולים להצליח בלי כלום ויש כאלו שהשקיעו שנים של למידה ולא הצליחו, זה המון כשרון וגם עניין של טיימינג. אני בדיוק בשלב של מנסה להבין מה המסלול שלי כרגע - לטוס וללכת לאודישנים או קודם בית ספר למשחק כאן ואז לטוס לנסות בחו"ל. זה משהו שלוקח גם זמן בכללי, זה לא שישר מקבלים תפקידים ומצליחים, לוקח שנים. למשל גל גדות עכשיו במשהו מטורף אבל היו לה שנים שהיא ניסתה וניסתה ואז התחילה בקטן".

מנגד תראי את ליאור רז, סדרה ישראלית שפשוט הקפיצה אותו ופתחה לו צוהר מטורף.
"נכון. עוד הוכחה לכך שאי אפשר לדעת, צריך ללכת עם תחושות בטן ולהאמין בעצמך במיליון אחוז, לא להוריד את עצמך למטה עם ה'לא'. מתישהו יגידו כן".

אבא מטפלת
אבא מטפלת © באדיבות טין ניק

הפנר החלה את צעדיה הראשונים בקריירה בחנוכה 2005 כשכיכבה לצד הכוכבים הגדולים ב"פסטיגל גיבורי על" (רן דנקר, הראל סקעת, שירי מימון, מה קשור ונוספים) בתקופה בה עוד הייתה נבחרת שנקראה 'ילדי פסטיגל'.

"אני זוכרת הכל מהחוויה שם", מספרת לנו, "זה היה שוק בשביל ההורים שלי, הם הכי לא קשורים לעולם הזה. זה קרה בגיל 9 כשראיתי פרסומת שמזמינה ילדים לאודישנים כילדי פסטיגל, ביקשו לשלוח קלטת ובה לשיר שיר פסטיגל מהעבר. ההורים פחדו שלא אתקבל ואתבאס כי זה המון ילדים שמנסים, אז אמא לקחה אותי למורה לפיתוח קול כדי שיבדוק אם בכלל כדאי".

ומה הוא אמר?

"שאני שרה נחמד אבל אני צריכה לפחות שנה של עבודה. יצאנו משם ואמא שלי אמרה לי - 'שמעת מה הוא אמר? מה דעתך?' עניתי לה - 'מה הוא מבין? הוא סתם רוצה כסף, מה אכפת לי לנסות?'. אחר כך טסנו לחופשה בחו"ל וחזרנו יום לפני המועד האחרון לשליחה, ההורים חשבו ששכחתי מזה, אבל קמתי בבוקר עם בגד גוף וביקשתי מאבא לצלם אותי שרה את 'נסיכת פופ' של רוני סופרסטאר באמצע הגינה ושלחנו. שבועיים אחרי זה אמא קיבלה טלפון שעברתי את השלב הראשון ואז את שאר השלבים. בשלב האחרון בחנו יכולות ריקוד מול 50 ילדים שהתמודדו. אני יודעת לרקוד אז חשבתי על זה שזה יהיה לי קל. שבועיים אחרי אבא שלי בא לבית ספר והוציא אותי מהשיעור והודיעו לי שהתקבלתי".

 

(דין בתמונה הממוזערת של הקליפ)

ואז התחילה העבודה האינטנסיבית, שבעיקר בגללה אין היום אישור לקיים את מודל 'ילדי הפסטיגל'. בצדק?

"התחילו החזרות הרבות, ואז ארבע הופעות ביום. כילד, זה מטורף. אומנם זה משהו שהופסק מאז, אבל כיום לדעתי זה משהו שיכל להיות יותר מקובל כי מתחילים היום בגיל נורא צעיר ומוקדם, זו הזדמנות של ילדים לטעם מהעולם הזה. זה נורא אינטנסיבי. קשה לי לשפוט את זה כי אני זוכרת את זה כחוויה מאוד חיובית, אומנם זה לא היה מתגמל במיוחד כספית, קיבלנו בעיקר מתנות, אבל כילד זה לא עניין אותך, זה להיות על הבמה כל יום ולחיות את החלום. כל ילד פסטיגל שתשאל אותו יגיד לך את אותה התשובה, אני זוכרת שחברות התלהבו שאני עם רן דנקר, ואני זוכרת שיחות ורגעים מצחיקים עם 'מה קשור' ורועי בר נתן שהיה נחמד ואמר בוקר טוב בכל פעם. אבל לא באתי בשביל המפורסמים, אלא בשביל הבמה ובאמת היה מטורף". 

סגרת מעגל מקצועי עם אחד המשתתפים מהפסטיגל ההוא?

"לא יצא לי לעבוד עם אחד השחקנים שהיו בפסטיגל שהייתי בו. אבל זה מצחיק, כי בשנה האחרונה יצא לי לראות את אפרת בוימולד ואני בראש שלי 'יו איזה קטע עבדנו ביחד כשהייתי ילדה אבל היא בחיים לא תזכור אותי'. פתאום היא ניגשת אליי ואומרת - 'אני יודעת שאני יוצאת מאוד פדחנית, אבל אני יכולה תמונה בשביל הבת שלי?' סיפרתי לה שזה מטורף בשבילי וזו סגירת מעגל כי היינו ביחד בפסטיגל ההוא. היא נתנה לי קצת עצות לגבי המשך העתיד המקצועי מנקודת מבט שלה לאחור".

נראה אותך בפסטיגל בתוך הקאסט כשחקנית הפעם?

"אם ייצא לי לחזור לשם ולסגור מעגל זה יהיה כיף, אשמח לסמן על זה וי מתישהו. לא יודעת אם זה יתאפשר השנה כי כאמור, אני שוקלת להתחיל לימודים".

"אבא מטפלת" משודרת ימי ראשון-חמישי בשעה 15:30, ערוץ טין ניק ב-yes  (94) וב-(HOT (81.




תגובות