לא מאמינים: לא כל שחקני "ריברדייל" ימשיכו לעונה חמישית. צילום: gettyimges.ILAraya Diaz

לא מאמינים: לא כל שחקני "ריברדייל" ימשיכו לעונה חמישית

בזמן שאנחנו מחכים כבר לפרק הבא בריברדייל ולאחר שהפרק הקודם הוכרז כמותח ביותר - נחשפה ידיעה לא משמחת בנוגע לעונה החמישית של "ריברדייל". כל הפרטים

בזמן שהעונה הרביעית בשיאה - עוד ועוד פרטים מתחילים להתגלות בנוגע לעונה החמישית של "ריברדייל" ולא כולם משמחים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העונה החמישית של הסדרה שמשגעת את כולם, "ריברדייל", מתקרבת וצפויה לעלות באוקטובר 2020 ובהמשך לפרטים שכבר חשפנו בפניכם, התגלו כמה חדשים...

אז תנו לנו להרגיע אתכם, החבורה המרכזית - ארצ'י, ורוניקה, בטי, ג'אגהד ושריל, ישארו על הסט. אבל לצערנו הרב מי שיעזוב לאחר ארבע עונות הם סקיט אולריך ומריסול ניקולס. אם השמות לא מצלצלים לכם מוכר, נזכיר שאולריך משחק את אף. פי. ג'ונס (אבא של ג'אגהד) וניקולס את הרמיוני לודג' (אמא של ורוניקה). 

© צילום מסך מאינסטגרם

הדמויות שעזרו וסיבכו את החבורה האהובה לא יופיעו על המסך יותר וכך גם עזרת השריף לחבורה (מעניין מי יחליף אותו עכשיו), היחסים בין ג'אגהד לאביו, הקרירות והמריבות בין ורוניקה ואימה, הנישואים המורכבים של הרמיוני והיירם ועוד המון סצנות מרגשות ומפתיעות שהביאו איתן הדמויות האלו.

"אני אסיר תודה להפליא על החברויות שיצרתי עם ריברדייל ואני אתגעגע לראות את כולם על בסיס יומי... אני גאה שהייתי חלק מקבוצה כל כך מוכשרת של אנשים, מול המצלמה ומאחור. אבל החלטתי שהגיע הזמן שאמשיך לחקור הזדמנויות יצירתיות אחרות" סיפר אולריך, וניקולס מסרה "נהנתי להחיות את הרמיוני לודג' ולעבוד עם צוות השחקנים המדהים שהפך למשפחה... היו לנו כל כך הרבה תקופות נפלאות ביחד שהיינו הכי למעלה והכי למטה. יש לנו מעריצים הכי טובים אי פעם. אני מצפה לפרק הבא ומתרגשת מהעתיד".

אנחנו מניחים כי תקופתם של השניים הסתיימה בסדרה בעקבות מעבר העלילה מבית הספר אל הקולג' - שם נוכחות ההורים כבר לא הכרחית כמו שהייתה.

 

תגיות
תגובות