כך תתחפשו לדמויות מהסרטים המצליחים של ערוץ דיסני. באדיבות דיסני ישראל

כך תתחפשו לדמויות מהסרטים המצליחים של ערוץ דיסני

חג פורים עוד רגע מגיע ואנחנו כמובן מבינים את ההיסטריה סביב מציאת התחפושת המושלמת. לקראת יציאת הסרט החדש "זומבים 2" בערוץ דיסני, הבאנו לכם את התחפושות הכי שוות של הדמויות המצליחות של סרטי ערוץ דיסני

בשיתוף עם דיסני ישראל

קהל המתחפשים מתחלק לשני סוגים - אלו שמשקיעים שבועות מראש בתחפושת, מזמינים אביזרים, תופרים לבד תלבושות, מגדלים שפם - הכל למען התחפושת המושלמת. לעומתם, יש את אלו שנזכרים ברגע האחרון ותמיד מחפשים פתרון מהיר וקל לתחפושת טובה ויפה. אם גם אתם עדיין לא נסגרתם על תחפושת ואתם אוהבים תחפושות קסומות (כי בנינו מי לא אוהב את עולם האגדות של דיסני?)- הכתבה הזאת היא במיוחד בשבילכם. קבלו את רשימת התחפושות החלומית שמורכבת כולה מהדמויות שכיכבו בשלל הסרטים הכי אהובים של ערוץ דיסני.

עוד בערוץ הבידור: 

ביום שישי הבא הסרט ששיגע את העולם, "זומבים 2", מגיע לערוץ דיסני ישראל וכדי לעשות לו קבלת פנים מפחידה במיוחד הוא קיבל את הכבוד להיות הראשון ברשימה שלנו. אז למי שלא מכיר, עלילת הסרט מתרחשת בתיכון סיברוק לאחר המפכה של בני האדם והזומבים, הזוג המושלם, זד ואדיסון, ממשיך להוביל את בית הספר ואת הקהילות שלהם לעבר אחדות. בסרט החדש צפויים להצטרף דמויות חדשות כמו אנשי זאב מסתוריים שמאיימים להפר את השלום והשלווה ואפילו יגרמו לקרע במערכת יחסיהם של זד ואדיסון.

134c20b64b4c5
הפוסטר הרשמי של הסרט © באדיבות דיסני ישראל

זומבים 2

ועכשיו אחרי שבטוח עשינו לכם חשק לצפות בסרט - קבלו גם את התחפושות. האמת שאתם לא צריכים יותר מידי אביזרים או דברים שקשים להשגה כדי ליצור תחפושת מושלמת באווירת הסרט. כל מה שדרוש עבור התחפושות הזומבי זה צבע ירוק לשיער (אנחנו ממליצים על פאת שיער ירוק) כדי לקבל את המראה הזומבי המפחיד אך מלא בסטייל, איפור פנים לבן וחיוור בשביל אווירת פורים וגם כמובן כדי להיכנס לדמות בצורה האמינה ביותר. מבחינת הבגדים תוכלו לזרוק על עצמכם איזה בגדים שתרצו כמו: ג׳קט ג׳ינס, חולצת משבצות מכופתרת או אפילו קפוצ׳ון ישן שלכם שאתם יכולים לעשות לו קצת קרעים. לדמות המעודדת - חליפת עידוד קייצית עם צבעים בהירים כמו ירוק וורוד והכי חשוב פונפוני עידוד. לדמות האיש זאב אפשר לשים כל ג׳קט שתמצאו עם פרווה, טישרט פשוטה בצבעים כהים, ג׳ינס שחור ומגפיים.
 
cfb04c698527a
איש זאב, מעודדת וזומבי © באדיבות דיסני ישראל

היורשים

אחד מהסרטים האהובים ביותר של ערוץ דיסני הוא לא אחר מאשר "היורשים" שגרם לכולנו להתאהב בילדי הנבלים שכולנו גדלנו עליהם. הסרט שגרם למאות אלפי מעריצים לרקוד, לשיר ואפילו להתחפש לדמויות מתוך הסרט. לאחר שיצא לנו אפילו לפגוש את כוכבת הסרט, דאב קמרון, קיבלנו השראה אישית לתחפושת המושלמת בפורים. אז אם גם אתם בעניין להתחפש לבת של מליפיסנט, מאל, קבלו סרטון DIY מיוחד וקליל שמראה איך להכין את הביגוד והאיפור של הדמות. ואל תשכחו כמובן ש "Its good to be bed".
 
 

קים פוסיבול 

היא אמיצה, היא חזקה והיא הכי אהובה שיש, אנחנו כמובן מדברים על הסוכנת, קים פוסיבול. תחפושת שלא מצריכה יותר מידי פריטים או לרכוש משהו מיוחד. אז מה צריך? חולצת טופ שחורה עם שרוולים ארוכים, מכנסיים ארוכים בצבע ירוק חאקי או אפילו מכנס בסגנון דגמח, נעלי סניקרס שחורות בייסיקס, כפפות שחורות ולקינוח פאה בצבע אדומוני ג׳ינג׳י! תוכלו אפילו לשדרג את התחפושת שלכם עם חבר טוב שיתחפש לחבר הכי טוב של פוסיבול - רון. אז יש לכם משימה לבצע, בהצלחה.
 
 

היי סקול מיוזיקל 

יש לכם חבורה שאוהבת לשיר, לרקוד ולעשות פאן? אז כנראה שיש לנו תחפושת קבוצתית מיוחדת בשבילכם! התחפשו לחבורה המרכזית של הסרט ״היי סקול מיוזיקל״ וגם כאן עשינו לכם חיים קלים כי אין צורך בפריטים מיוחדים. אתם יכולים להתפרע עם הבגדים לפי הדמויות מהסרט: שחקן כדורסל, בחורה מוגזמת ונערה ביישנית שאוהבת לשיר. ביחד התחפושת תראה מושלמת! אתם אפילו יכולים לבצע את השיר "We're All In This Together"! 

החבורה המושלמת!
החבורה המושלמת! © באדיבות דיסני ישראל

קאמפ רוק 

מי לא זוכר את השילוב המושלם בין האחים ג'ונאס לדמי לובאטו? בטח שלא אנחנו! אז הינה לכם תחפושת מגניבה ורוקיסטית במיוחד לכבוד חג פורים. עבור הדמות מיצ'י (דמי לובאטו) תצטרכו חולצה ארוכה עם שרוולים ארוכים שנראת קצת קלילה ולא מכבידה, סקיני ג'ינס שחור ומגפיים חומות. עבור הדמות של שיין (שהוא כמובן ג'ו ג'ונאס) חולצת טי שירט פשוטה ושחורה עם ג'ינס אפור ונעלי אולסטאר גבוהות, כמה פשוט ככה מרשים. אה וכמעט שכחנו כדי שהתחפושת שלכם תהיה מושלמת אל תשכחו להתנהג כמו כוכבי רוק אמיתיים של ערוץ דיסני.
 
690dfbf131863
we rock!© באדיבות דיסני ישראל
 
 
אז אחרי שנרגעתם ומצאתם את התחפושת שלכם מסרטי ערוץ דיסני אל תשכחו לצפות בסרט 'זומבים 2' בערוץ דיסני ביום שישי הבא בשעה 14:30! 
 

 

תגובות