קריפי: הדמויות שכולנו הכי מפחדים מהן ביום שישי ה-13. צילום: באדיבות דיסני ישראל

קריפי: הדמויות שכולנו הכי מפחדים מהן ביום שישי ה-13

יום שישי ה-13 שוב מגיע וכולנו יודעים מה זה אומר! מחר נמצא על המסך לא מעט מהדמויות הכי מפחידות שגורמות לכולנו צמרמורת רק מלשמוע עליהן. בדיוק בגלל זה הכנו לכם רשימה של חמשת הדמויות שכולנו מפחדים מהן. אמאל'ה!

בשיתוף עם ערוץ דיסני ישראל

יום שישי ה-13 שוב מגיע ואיתו גם דמויות וסרטים מפחידים חדשים שמתאימים בדיוק ליום האפל המסורתי הזה. גם בערוץ דיסני ישראל נערכים בהתאם והסרט "זומבים 2" ישודר מחר ויכניס אתכם לאווירה. אם זה לא מספיק לכם, לכבוד השידור והיום המלחיץ, הכנו לכם רשימה של הדמויות הכי מפחידות ומלחיצות על המסך. שיהיה לכם שישי שמח...או שלא?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מכשפות 

מי לא מפחד מכישופים? בעבר הייתה אמונה ממש גדולה שמכשפות קיימות ותפקידן היה להזיק לבני אדם באמצעות כוחות שקיבלו ושיקויים שהכינו. הן לעיתים אפילו היו מתקשרות עם לא אחר מאשר השטן. אז אם אתם רואים אישה מבוגרת על מטאטא, אנחנו מייעצים לכם בנדיבות לברוח, או שתקבלו כישוף שיגרום לכם להיכשל במתמטיקה.

© AdobeStock

מומיות 

אחת התעלומות הכי גדולות שקיימות בעולם היא הנושא של המומיות במצרים. הפירמידות של מצרים הן בין היתר גם מקום קברן של המומיות ובשנים האחרונות מצאו כי יש שם עניין שעדיין לא פתור. חוקרים מצאו כי חלק מהמומיות הראו סימני חיים (בהחלט מלחיץ!). בין המתים העטופים והמלחיצים הכי מפורסמים הוא כמובן פרעה שהדרך שבה מת איננה ידועה עדיין. אז אם ראיתם דמות עטופה בנייר טואלט, אל תחשבו פעמיים ורוצו!

© AdobeStock

אנשי זאב 

אדם זאב הוא יצור שמשנה את את הצורה שלו מאדם רגיל לזאב לכל דבר. בדומה לערפד רוב הסיכויים שאדם יהפוך לאדם-זאב לאחר נשיכה מאחד אחר. בנוסף, היום בו אדם-זאב ייאלץ לשנות את צורתו מבלי שיוכל להתנגד הוא בליל ירח מלא, באותו הזמן לא תהיה לו שליטה על כוחותיו והוא יינהג על פי הזאב שבו. לפי הסיפורים, מלבד נשיכה, אדם עלול לשנות את צורתו לזאב גם בעקבות כישוף, קסם אפל או נולד כבן משפחה לאדם-זאב. ניתן להבחין בשיניים החדות של אנשי הזאב והלבוש הלוחמני והפרוותי. לרוב גופם יהיה חמים ונעים. ספויילר - הדמויות החדשות שמצטרפות לסרט 'זומבים 2' יהיו אנשי הזאב.

אנשי הזאב מתוך הסרט 'זומבים 2'
אנשי הזאב מתוך הסרט 'זומבים 2' © באידובת דיסני ישראל

זומבים

אמאל'ה! הדמות שהכי מפחידה אותנו היא לגמרי זומבים. עם זאת, אנחנו יכולים להרגיע אתכם שנכון לרגע זה, הדמות הינה בדיונית בלבד. אם אתם בכל זאת לא שמעתם על מאפייני הזומבי - נסביר כי מדובר באדם מת שקם לחיים ומאיים על סביבתו. בשלל הסיפורים פניהם של הזומבים יהיו לבנות (כשל אדם מת) ובמיטב העלילות השונות יהיה גם מאפיין שקשור לצבע הירוק (צבע ריקבון), כך למשל בסרטי "זומבים" של דיסני. 

זומבים 2
זומבים 2 © באדיבות דיסני ישראל

לחובבי הז'אנר, כאמור, יחכה ביום שישי ה-13 הסרט שעוסק בדיוק גם בזומבים וגם באנשי הזאב, "זומבים 2" בשעה 14:30 בערוץ דיסני. הכינו את לו"ז האימה שלכם, תכינו לעצמכם כבר מעכשיו את הפופקורן כי זה הולך להיות סרט שאתם לגמרי הולכים לזכור! 

 

 

 

תגובות