כולם מקמבנים את הדרך לגמר וכועסים על אחרים שעושים זאת. צילום: האח הגדול, רשת 13

כולם מקמבנים את הדרך לגמר וכועסים על אחרים שעושים זאת

פרוגה בטור סיכום פרק הדחה: למה ניר הצליח להרגיז את הדיירים, הרומנים "בכוח" מצליחים לבלבל את כולנו, מחאת הקוטג' חוזרת וליאור כועס על תקווה שמשתיקה אותו - למרות שזה גם מה שהוא עושה בעצמו

מה קורה נשמות? כאן פרוגה דה לה פרוגי, מדווחת לכם ישירות מחצר בית האח הגדול. הפרק של אתמול נפתח בדיון הכה חשוב האם הקוטג' ריק או לא. בפינה הימנית של הזירה - גדי "אם אני לא מנקה, אף אחד לא מנקה את המקרר", ובפינה השמאלית של הזירה נמצא אדם "נשארו פה עוד כמה ביסים". כל הסיטואציה הייתה מוזרה - ממתי גדי מנקה ועוד את המקרר וממתי אדם העשיר שמסתובב עם יהלומים ומותגים מתקמצן על כפית וחצי קוטג' ועוד מוציא את הקופסא מהפח? כנראה שהבית הזה באמת מנה אנשים. אולי אני אשלח לשם את משה אבוטבול בעונה הבאה, לא יזיק לו איזה מהפך....

עוד בערוץ הבידור:

נחזור לריב הקוטג', כי אין לנו משהו יותר טוב לעשות בחיים כרגע (זה או זה או חפירות על בחירות וקורונה - תחליטו אתם מה עדיף). גדי זרק את הקוטג', אדם התקמצן על כמה ביסים ועוד הלך להלשין ליוסי כאילו הוא הסייעת הצמודה של גדי. בחייאת נשמות, אין לכם על מה לריב??? 

בזמן שחצי בית סוער בגלל כמה ביסים, שירלי ה"ניצבת", מצאה לעצמה נרטיב סיפורי. אדם. כי אם ירדן לא רוצה אותו, אז לפחות שירלי ואם את משעממת, תמציאי לך רומן - כדי שתישארי בבית (ואת זה לא אני אמרתי, אלא תקווה ועוד נגיע לזה בהמשך).

מחאת הקוטג' 2020
מחאת הקוטג' 2020 © מתוך האח הגדול, רשת 13

נראה אבל שלא רק אדם וגדי קמו עקום, אלא גם ליאור בכבודו ובעצמו. הוא קם עצבני והוא לא יודע למה. זה נשמע לי ממש מוכר מהימים האלו בחודש, ליאור. גם אני לפעמים עצבנית בלי סיבה. אבל ליאור, מודה שהוא עצבני על אדם, כפיר, פול ולפעמים גם ירדן - כל מי שמערער על המעמד שלו בבית ומעז לענות לו.

אבל לליאור אין הרבה זמן להתעצבן כי חברו הקרוב, ניר שב הביתה, ואיתו הבשורה - רשימת הדחה שהרכיב והיא כולה רק דיירים וותיקים. בעוד שירדן בשוק מהרשימה, יוסי מקבל את המועמדות הראשונה שלו להדחה בסבבה והדיירים החדשים מופתעים שהם לא כלולים ברשימה. לא ברור אם ירדן יותר כועסת על כך שניר, מי שהחשיבה אותו לחבר (גם אם היא קוראת לו "קרטון". לא הבנתי את הניק ניים הזה) העמיד אותה להדחה או שהיא יותר כועסת על כך שהוא העמיד את יוסי - האבא של הבית, והיא מבטיחה ליוסי שאם היא יוצאת, היא מרימה לו ארבעה מסוקים, בזיוה.

כל הבית מתערער, הדיירים החדשים מתפללים בסתר ליבם שהקהל יבחר ברשימה של ניר, ירדן שעדיין נמצאת בשוק טוטאלי דופקת מונולוג של החיים שלה בחדר האח ("מישהו פה בא לעבוד והולך על כל הקופה". נשמה, זה הפורמט של האח!) ואילו גדי פשוט לא מבין למה. רשימת ההדחה של ניר מעוררת גם משבר ראשון בזוגיות של תקוה וליאור, שהצליחו לריב ולהתעצבן אחד על השנייה עם משפטים כמו "תסתום אתה פה" - ובינינו מישהו היה צריך להגיד את זה לליאור מזמן. איי לאב יו תקוה. בתור אדם שמתלהם ונכנס לדברי אחרים פתאום ליאור מראה רגישות והוא נעלב שאומרים לו לא להתערב. אני רק אזכיר לו שמה ששנוא עלייך אל תעשה לחברייך (חוסר מודעות עצמית #1).

© צילום: האח הגדול, רשת 13

הבוקר שאחרי חשיפת רשימת ההדחה של ניר נפתח בהמנון והקהל מתבקש לעבור לדום. טוב, חוץ מפול שהוא לא יהודי. אודליה לא מבינה למה פול לא יכול לשיר את ההמנון, אפילו סתם וזה גורר דיון על ישראל ומדינת היהודים. אני אומרת - בואו נכריז על ישראל כמדינת הצפרדעים וכולם יחיו בשלום! פרוגה לשלטון! בעוד אודליה הולכת להתפלל לקדוש ברוך הוא על שהקים את המדינה ובן גוריון מתהפך בקברו, ניר וירדן יושבים לשוחח על רשימת ההדחה וליאור כרגיל נדחף לשיחה והוא לא מסולק ממנה בתנאי שהוא יסתום את הפה. באיזשהו שלב השיחה הופכת ללא נעימה לשמיעה לליאור והוא מחליט להפסיק להיות זבוב על הקיר הדמיוני בשיחה הזאת והוא פורש לשינת העישון. את מקומו תופס אסיף ועכשיו קורה משהו מאוד מעניין. שימו לב, תהיו מרוכזים:

ליאור כועס על אסיף, על כך שהוא נדחף לשיחה של ירדן וניר והוא מחליט לא לשתוק, להתעמת איתו והוא עוד קורא לו 'לירן חולצה אפורה'. נשמההההההההה, קצת מודעות עצמית, לא רק שאתה נדחפת ראשון לשיחה שלא היית מוזמן אליה, אתה גם ליטרלי לובש חולצה אפורה. איפה המודעות העצמית שלך, איפה? (#2). 

© מתוך האח הגדול, רשת 13

אבל כנראה שהרשימה של ניר הסעירה רק את הבית כי הקהל בחר ברשימת ההדחה של הבית ולמעשה מועמדים להדחה גם דיירים וותיקים וגם דיירים חדשים. לירדן זה לא כל כך משנה, חגית שמועמדת בשתי הרשימות שמחה על כך משום מה ואילו נועם שגם פתאום הפכה למועמדת, קצת חוששת מכך הסיטואציה. אבל תקוה מנסה להרגיע אותה ואומרת לה שיש לה רומן ועל כן היא קנתה לעצמה לפחות עוד שבוע בבית. טוב, היא מדברת מניסיון (ופתאום עולה בי המחשבה שאולי תקוה לא כזאת תמימה).

איי איי, מה אגיד לכם - כולם מתכננים, עושים תוכניות מנסים לקמבן את הדרך שלהם לגמר ובמקביל - כועסים על מי עושה בדיוק כמוהם. נשמות, זה המשחק - לא קראתם את חוקי הפורמט לפני שנכנסתם לבית הכי מדובר במדינה? אין לי מה להגיד - כולם מחורפנים, כולם צבועים, כולם עצבניים וכולם רוצים עוד כמה ביסים של קוטג'.

בסוף הפרק, כצפוי, הודח כפיר כהן, מהדיירים החדשים והוכרז על הדחה נוספת ביום הבחירות. נסכם במילותיו של יוסי - ולתפארת מדינת ישראל.

© מתוך האח הגדול, רשת 13
תגובות