פרסום ראשון: עומר חזן לוהק לסדרת נוער מפתיעה. צילום: שוקה כהן

פרסום ראשון: עומר חזן לוהק לסדרת נוער מפתיעה

לפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, כוכב הנוער והשחקן האהוב - עומר חזן, צפוי להצטרף אל אחת מהסדרות המבטיחות של השנה החדשה

בין כל הפרויקטים הגדולים - קבלו עוד הוכחה שעומר חזן לא מתכוון לעצור לרגע. לפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון הוא צפוי להצטרף ולככב בסדרת נוער חדשה ומפתיעה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השחקן וכוכב הנוער, שזכה בשנים האחרונות בפרסים שונים על תפקידי המשחק שלו ב"טקס נבחרי השנה של פרוגי", צפוי להכנס דמות חדשה אותה יגלם בסדרת הנוער הנרקמת בימים אלו / "זיגי", שתשודר בערוץ טין ניק ב/HOT (בהפקת ADD) ונחשבת כהבטחה גדולה על המסך בז'אנר.

© צילום מסך מאינסטגרם @omer_hazan

זיגי תעקוב אחר דורי ארזי (אותו יגלם שחקן חדש בשם אמיתי הרמן), נער בן 16, אשר נולד עם מחלת עור שגורמת לכל מי שרואה אותו להיבהל במקרה הטוב וללעוג ולהציק לו במקרה הרע. כשמשפחתו עוברת לישוב חדש, הוא ואחותו התאומה תמוז נאבקים על מקומם בחברה החדשה. בעוד שתמוז מצליחה למצוא בקלות חברים חדשים ולהשתלב במופע הגדול, דורי, שגם הוא חולם על קריירה מוזיקלית, נאלץ להסתיר את פניו אפילו כשהוא יוצא מהבית לאכול המבורגר. לאט לאט הוא מצליח למצוא את החבורה שלו ואפילו אהבה ראשונה וביחד הם ממציאים את "זיגי" - כוכב מוזיקה המסתתר מאחורי מסיכה מסתורית וכובש את עולם המוזיקה. כמה זמן יצליח להסתיר את זהותו האמיתית? האם מעריציו יקבלו אותו גם כשיגלו איך הוא נראה באמת? סיפור על אומץ, על להיות שונה ועל המחיר של הגשמת החלומות.

יגלם את זיגי © רפי דלויה

מדובר בשנה מוצלחת למדי של חזן שכן השתתף במספר פרויקטים בולטים כמו: "בצפר", "אחותי קפצה כיתה", "פלמח" (שתעלה בהמשך השנה), "פוראבר" ובסרט "אל תחכי לי" שיעלה בפסח. 

 

 

תגובות