האח הגדול: ניר מתחיל לשחק מלוכלך. צילום: מתוך האח הגדול, רשת 13

האח הגדול: ניר מתחיל לשחק מלוכלך

ניר קצת התבלבל בחגים ובמקום פורים הוא חושב שחנוכה, אחרת אי אפשר להסביר את כל השמן שהוא שףך למדורת הריבים של הבית. מצוייד בסודות שראה בפלזמה וחיוך מעצבן, הוא מסכסך בין הבית וגורם לאודליה לצרוח שירי שבת

הדיירים כבר חודשיים בבית והיום ה-59 נפתח, איך לא, בדרמה. בזמן שגדי משתנה לנו מול העיניים ב-180 מעלות ומכין חביתה בלי שמן חם, ניר דווקא יודע לחמם את העיניינים היטב. אבל קצת לפני שהעיניינים התחממו, ניר פתח את הבוקר בשיחה עם נועם ובעוד היא מנסה להבין אם הוא פגוע, ניר משחק אותה בחורה קלאסית וכשנועם  שואלת אותו 'מה קורה?', הוא עונה 'כלום. הכל בסדר' . ניר, נשמה, כפרה עלייך, יא מרבון, אני רואה מפה, מהחצצצצר, שלא כלום ולא נעליים - אתה קמת עצבני ואולי זו הסיבה להתנהגות המזעזעת שלך, שתכף נדבר עליה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אז בזמן שנועם עושה לניר שיחה של "זה לא אני, זה אתה", ומחממת את העיניינים, בלי ידיעתה, עוד דברים לוהטים קורים בבית - כמו הרגע הזה של אסיף ושירלי בפינת עישון. או לפחות, ככה אסיף חש - לוהט ומבוקש. בסדר, תתקדם, גם ככה אתה שומר את עצמך למעיין. יאללה. 

© מתוך האח הגדול, רשת 13
ונחזור לניר, כי אי אפשר להתעלם ממנו - אחרי השיחה עם נועם, הוא מחליט להגיד לליאור, מול כולם, שנועם ואסיף דיברו עליו מאחורי הגב והוא ראה הכל בפלזמה. זהו, הבית איבד את זה ומפה מתחילה מלחמת דיירים - כולם נגד כולם. לא בטוח אם ניר נפגע מנועם והוא מנסה להחזיר לה או שדווקא הוא "חם" על אסיף ומחפש נקמה, אבל ניר לא מפסיק לשפוך שמן למדורה ועוד עושה את זה עם חיוך. 

כמובן שזה לא עובר בשקט והבית, כמו הבית, הופך למימונה של כעס, רק בלי המופלטות. ליאור כהרגלו לא נשאר חייב ויוצא על אסיף שאמר שניר עשה את זה כנקמה בנועם כי היא דחתה אותו וזה כרגיל מתפתח לריב, או יותר נכון מתפתח ל-90 אחוז מונולג סיסמאות של ליאור ("הכניסו לך את שירלי כמעריצה", בוא תגיד לי בפנים") וניר שמנסה להשחיל מילה ואם זה לא מספיק הוא על הדרך פוגע גם בשירלי. טה, טה, טה, טה, טם.

בזמן שהבית מתעסק במי אמר למי, יש כאלו שדווקא לחוצים על השישי - אודליה למשל. שמנסה להרגיע את האווירה ושרה בקולי קולות מסרים של אהבה ושלום. וזה פחות עבד לה. גם גדי ויוסי מנסים להצטרף ולהרגיע את הרוחות, אבל יוצא להפ בדיוק הפוך כשהם מבקשים מאסיף להתנצל - והוא הופך לאדום. מה זה אדום, כל כך אדום שחשבתי שעוד רגע הוא יתפוצץ. ועוד על מה מבקשים ממנו להתנצל? על זה שהוא ריכל. כאילו, בואו, כל הבית עושה את זה כל הזמן. זה לא כאילו יש להם משהו יותר טוב לעשות. 

עוד רגע התפוצץ, אסיף© מתוך האח הגדול, רשת 13
אבל האש לא מספיק חמה לניר והוא הולך ומסכסך גם בין תקווה לאסיף ועוד ממשיףך לזרוק הערות בחצר ועם חיוך - הוא חזר מהסוויטה עצבני, חם ועם רעב לנקמה והוא פשוט לא מפסיק. הלווו ניר נשמה, הייתי בעדך כל העונה, מאיפה יצאה כל הטינופת הזאת פתאום?  

משפט אחד של אסיף גורם לניר לעצור את הריצה שלו ולעלות לנסט לדבר עם נועם, שלא רוצה בכלל לדבר איתו. וניר, מתנהג כמו ילד קטן שלא מוכן לקבל 'לא'. והוא מתיש קצת כמו לצאת מה-VOD. נשמה, תתקדם. 

ערב שישי מגיע ותקווה עייפה כבר מהבית, היא עצובה, בוכה ומסרבת לאכול וליאור, בקטע מוזר נותן לה ספייס ופשוט נראה שהוא קצת מתעלם ממנה. אז אסיף יוצא לדבר איתה ושופך את הלב בפני תקווה במונולוג של חייו. ובנתיים כאילו אדם חי על הירח ולא קשור בכלל לסיטואציה של הבית והוא מפתח לו ככה בפוף רומן עם שירלי ה'לא-ניצבת-וגם-לא-מעריצה'. מה הקשר פתאום? אנחנו באמצע ריב מטונף ואתם מתנשקים? אבל כנראה שלשירלי לא באמת אכפת, היא נחושה להוכיח שהיא לא סתם בבית, שהיא מעניינת ולא רק מעריצה של אסיף והיא מפתחת לה רומן, כאילו היא כוכבת סרט רומנטי. ג'ניפר אניסטון, מאחורייך.

התעייפה מהבית, תקווה © מתוך האח הגדול, רשת 13

ביום ראשון הדיירים קמים למשימת אקסטרים ולרגע חשבתי שאני במירוץ למיליון - הדיירים היו צריכים לעבור מסלול על הגובה ובסופו להיטבל בכוס קפה. אמאל'ה, נפל לי הלב. אבל אז באה הקפיצה של פול והבנתי שהכל בסדר. שירלי דופקת מונולוג ילדותי בגורה, אסיף עושה את זה בגבורה וליאור מעודד אותו הכי חזק, חגית כמו כל דבר שהיא עושה, עוברת את המכשול בצרחות אימים שרק גורמים לנו לרצות לכבות את הטלוויזיה או לפחות לשים אותה על 'מיוט'. אבל אז היא מספקת רגע מצחיק כשהיא טובעת בקפה, ואנחנו סולחים לה. 

ליאור סיפק על הגובה רגע שקט שקצת הזכיר לי כמה אהבתי אותו בהתחלה, לפני שהתחיל להתלהם על כל מילה ומילה. ירדן לא הצליחה להתמודד עם זה והבא אחריה הוא ניר, שרק נזכיר שהיה קצין בגולני וכל מילה מיותרת. תקווה לא מצליחה אפילו לעלות חצי סולם וזו הזדמנות עבור אדם לעקוץ ולליאור להפוך לקפה רותח (עם חלב דל בצד וארבע כפיות סוכר, תודה). גדי עושה את המקסימום שלו ומוותר (פעמיים) ואודליה כמו אודליה מתחילה את המשימה ברעש וצהלולים ומתמודדת עם זה בצורה יפה אבל אז הרוח שוברת אותה והיא מחליטה לוותר.

וואה, וואה, וואה © מתוך האח הגדול, רשת 13

מה אגיד לכם נשמות, הבית רותח ולא בגלל הקפה ואני מקווה שהדיירים יירגעו קצת כי לא נעים לי כל הצרחות האלו בבית. 

 

 

 

תגובות