האח הגדול: תקוה היא המלכה של העונה. צילום: מתוך "האח הגדול", רשת 13

האח הגדול: תקוה היא המלכה של העונה

פרידות זה קשה ופרידות מצולמות זה עוד יותר קשה. אבל תקוה יודעת להתמודד עם הדברים בפאסון ובכבוד עצמי ובכך היא הופכת למלכה של העונה בעוד ליאור חושף את הפנים האמיתיות שלו - של ילד קטן ואנוכי שחייב להתבגר

היי נשמות שלי, מקווה שעבר עליכם סוף שבוע נעים, שאתם לא בבידוד, ואם אתם בבידוד - אז שכיף לכם (מזכירה לכם שיש אצלנו בפרוגי מלא כתבות שוות בטירוף ואפילו המלצות לסדרות שאפשר לראות בזמן שנמצאים בבית). אבל, לא התכנסנו כאן כדי לדון בקורונה וגם לא בפוליטיקה, התכנסנו כאן בששביל הדבר החשוב באמת. הדבר הכי חשוב שלא נרדמתי בגללו כל הלילה ורק חיכיתי לבוקר כדי להגיד את זה. הנה זה בא, אתם מוכנים? 

***אמרתי לכם***

טוב, בעצם, כולם ראו את זה ואני לא היחידה שידעה כבר מהרגע הראשון, אבל ליאור לא בעניין של תקוה ולצערי כולם ידעו, ראו וניסו להזהיר, אבל תקוה המתוקה כל כך הסתנוורה מאהבה שהיא פשוט לא ראתה את הכתובת על הקיר. אבל תקוה, הצליחה להיות וונדר וומן אמתית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

הימים האחרונים בבית לא קלים. יש מריבות, חיכוכים, סודות נחשפים, כולם גועשים ורועשים וזה מעיק על האווירה כל כך, שאפילו חגיגות יום ההולדת של גדי לא מצליחות לשחרר את הבית מהבאסה הכללית שהוא נמצא בו. אם עוד לפני כמה ימים תקוה הרגישה שאין לה כח ושהיא רוצה לצאת - עכשיו זה הפך להיות יותר קשה.

זה התחיל בבוקר בשיחה עם ניר, שהתנצל והסביר את הצד שלו אבל ראיתי מהחצר עד לנסט כמה זה משפיע על תקוה הרגישה. אבל, בזמן שהשניים היו בנסט, אנחנו נחשפנו לשיחה אחרת, בה ליאור סיפר לניר שהוא מתכוון להיפרד מתקוה. ליאור שבור ולא יודע מה לעשות, הולך לחדר לבכות ותקוה, הנשמה הטובה, כפרה עליה, הולכת לנחם אותו והיא לא מבינה עד כמה המצב הזה אירוני.

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

כשלליאור יש סוף סוף אומץ לדבר איתה, ובאמת הגיע הזמן שהיהי לו אומץ, כי הוא גורר את זה כבר יותר מחודש. הרי כולנו רואים שאתה לא בקטע שלה, והנה אתה הולך ומשלה אותה. בזמן שהיא מפתחת רגשות ומתאהבת, אתה מתוודה בפני האח שהיא לא הטעם שלך מבחינה חיצונית וקשה לך. בזמן שהיא צוחקת בחצר עם שאר הדיירים, אתה יושב ומריץ מחשבות - הלו, חמוד, אנחנו כולנו רואים אותך. שכחת שהבית מצולם? או שאולי פשוט שכחת איך להיות גבר נורמלי ולא דושבאג?

עכשיו, בואו נדבר על התיזמון של השיחה הזאת. השיחה הזאת באה אחרי שראינו את ליאור מתפוצץ על שירלי ואדם בטענה שהזוגיות שלהם לא אמיתית. ולמה? כי שירלי ביקשה מאסיף לתת לה יד בזמן משדר ההדחה. איך אתה, בשיא חוצפתך אדון דואק, יכול לדבר על מישהו ולהאשים אותו בזוגיות לא אמיתית, בזוגיות לשם המשחק והאסטרטגיה? כשאתה בתוך תוכך יודע שאתה לא באמת יכול להיות עם תקוה? כמה צביעות בבן אדם אחד? הרי, לליאור יש תכונה אחת בולטת במיוחד - הוא קודם כל צועק ומתלהם ומנסה לצאת לוחם צדק ורק אחר כך הוא חושב על המילים שיוצאות לו מהפה. הוא קודם כל קפץ (ואתם יודעים מה אומרים על מי שקופץ ראשון), ורק אחר כך הבין שהוא יורה לעצמו ברגל. אבל, טוב שזה הגיע, וטוב שהייתה שיחה - כי לתקוה מגיע הרבה יותר מליאור.

ותקוה? תקוה כמו מלכה אמתית לקחה רגע זמן לעכל את הבשורה, להבין אותה ואת המצב בו היא נמצאת ולצאת מלכה. אם בחורה אחרת הייתה מתלהמת, בוכה, צועקת בהיסטריה, נכנסת למיטה ולא יוצאת ממנה, תקוה פשוט שמרה על פאסון. וחברים, זה קשה לשמור על פאסון בסיטואציה כזאת. היא פשוט שמרה על כבודה, לא התרפפסה, לא בכתה יותר מדי והייתה קולית לגמרי. ואז כשהיא הבינה שליאור נפרד ממנה רק כי הוא לא נמשך אליה, היא עוד יותר יצאה מלכה כי במקום להרגיש רע עם זה, היא פשוט קידשה ואהבה את הגוף שלה ואת מי שהיא והראתה לכולם ובעיקר לכולן, שלמי שיש בעיה עם גוף מלא, זו בעיה שלו בלבד ולא שלה. בכך, היא חיזקה את מעמדה אצל כל המין הנשי וכמה זה יפה שהפרק הזה שודר יום אחד לפני יום האישה הבינלאומי.

כמה כח יש בבחורה אחת, להשפיע ולעודד נשים, בחורות וילדות שחוו אכזבות כאלו ואחרות מבנים או בכלל בגלל המשקל שלהן. במילים ובמעשים שלה, תקוה למעשה מחזקת את מעמדה בבית. ומי יודע? אולי ליאור באמת ירה לעצמו ברגל, כי ההתנהגות שלו הביאה לתקוה את הניצחון.  

 

תגובות