האח הגדול: תקוה הורסת את הסיכויים שלה לזכות בגמר. צילום: מתוך האח הגדול, רשת 13

האח הגדול: תקוה הורסת את הסיכויים שלה לזכות בגמר

מיד אחרי נאום הניצחון של תקוה, שהיה מלא בעוצמה וכבוד עצמי, היא חושפת צד אחר שלה והורסת את הסיכויים הטובים שהיו לה לזכות במיליון

היי חברים שלי, מה שלומכם נשמות? מקווה שכולם חשים בטוב, גם אלו שנמצאים בבידוד. מי שעוד נמצא בבידוד הם כמובן הדיירים של האח הגדול, שגם הם מתחילים לצבור ולאגור אוכל לשעת חירות, בדיוק כמו ישראלים רבים ברחבי הארץ, זאת אומרת - תקווה החביאה שוקולד לרגעים קשים ואדם גילה את הסוד. אמא, מי ישמע, כולה החביאה עשר סוכריות שוקולד. יאללה אדם, להתקדם. יש לנו עוד נושאים לדבר עליהם, מלבד על כוס השמפניה של אדם ועל בעיות הסתרת האוכל של תקוה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

והנושא הראשון שאני רוצה לעסוק בו הפעם, איך לא - תקוה וליאור. לא הבנתי, פשוט לא הבנתי. אני יודעת שאני פה כדי לסדר, לסכם ולהבהיר את הדברים אבל וואלה - לא הבנתי. אם פעם שעברה הם נפרדו, והחליטו לקחת צעד אחורה. איך זה שעכשיו הכל בדיוק אותו הדבר. לא הבני מה השתנה. אבל בסדר, אפשר להגיד שהבית הזה מחרפן מעט אנשים. הנה, אפילו יוסי לא הבין איך ככה נראה זוג שנפרד.

ואתם יודעים מה? אחרי נאום הניצחון של תקוה, נאום מלא בכח ובעוצמה נשית, אחרי שהיא יצאה מלכה עם המון פאסון וכבוד וכבר הבטיחה לעצמה את המיליון, עכשיו היא הורסת הכל בעשר אצבעותיה. פעם אחת היא מצהירה שהיא אוהבת את עצמה וזו בעיה של ליאור שהוא לא נמשך אליה, ורגע אחרי היא מתחננת את החינה התימנית שלה. איפה כל הכבוד והפאסון שלך גברת?

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

ואם זה לא מספיק, היא גם התגלתה כסכסכנית. אם היא וליאור היו זוג, הייתי מבינה ומקבלת את ההתנהגות שלה. אבל הם לא, הם לקחו צעד אחורה. אז מצד אחד היא מגלה לאסיף שליאור לא נמשך אליה, אבל מיד אחר כך היא רצה אל מתחת לשמיכות לספר לליאור על אותה השיחה. וליאור, אוי ליאור כועס בצדק (אולי בפעם הרשונה מאז הוא נכנס לבית האח). לא הגיוני שהבחורה הכי קרובה אליו, תלך ותספר לאויב שלו דברים אישיים עליו. אבל מצד שני, הוא סיפר את זה לכל המדינה וכולם ראו אותו בוכה. אז כאילו, קצת פרופורציות יא מרבון. 

ועכשיו בואו נשוחח שנייה על אסיף. שמצד אחד הולך וכאילו נפתח ועושה שיחת נפש עם תקוה, ואז הולך ומסכסך עוד יותר בין אדם לתקוה, שניה לפני השידור החי ובקטע מאוד הזוי - ליאור מצדיק את אסיף ומעמיד את תקוה במקום. טוב, אולי בדיוק בגלל זה תקוה הלכה לספר לליאור על שיחת הנפש שלה עם אסיף. תלמדו ילדים, לא עושים שיחת נפש ואז מסתכסכים עם האדם שיודע סוד שלכם. כי זה פשוט מתכון לאסון. (מי אמר שהטלוויזיה לא מחנכת, הנה אחד השיעורים היותר חשובים לחיים).

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

ולסיום, אני רוצה כמה מילים על המשימה. מילא הלבשתם את כולם כמו ביצות הפתעה עם מחושים והפכתם את הספה למעיים. אבל למה לתת לאודליה להיות המוח? מסכן גדי, אני התעייפי רק מלראות אותו נאלץ להקשיב להוראות של אודליה. ועם כל אהבתי לאודליה, היא באמת נשמה ועושה שמח, אבל היא עושה הכל בטונים גבוהים וזה קשה. קשה לי באוזניים, אז לראות ממנה משימה שלמה שהיא רק צועקת ומחלקת הוראות? למה? מה פשעתי בחיים האלו? 

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

 

תגובות