האח הגדול: אם זו לא דרמה של ליאור, זה פשוט לא מעניין. צילום: מתוך "האח הגדול", רשת 13

האח הגדול: אם זו לא דרמה של ליאור, זה פשוט לא מעניין

דיירי הבית הכי מבודד במדינה סיפקו אמש (שבת) גיוון קל. שלישיית מספקי הריבים ניר-אסיף-ליאור לקחו הפסקה קלה ופינו את הבמה לאודליה והקוסקוס ואילו על החלק הדרמה הרומנטית היו אחראים הפעם שירלי ואדם

היי חברים, מה קורה נשמות טהורות שלי? מקווה שכולם חשים בטוב ואף אחד לא חולה בקורונה. יא אללה, איך סידרו לכל התלמידים חופש פסח כפול. אני ירוקה מקנאה! יאללה, בואו נדבר קצת על מה שקרה אתמול ב"אח הגדול". אני מכריזה על מהפך! סוף סוף, יש פה מהפכה בבית. אתם בטח שואלים למה אני מתכוונת? סוף סוף ליאור הוא לא זה שפיתח ריב, אלא אודליה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האמת שאני שמחה על הגיוון, גם כי קצת נמאס מכל הוויכוחים של ניר-ליאור-אסיף וההצטדקויות המוסריות שלהם וגם כי קצת רצינו לשמוע את אודליה ולראות מי היא מעבר לזה שהיא צורחת שירים. וסוף סוף זכינו לזה - קצת אקשן, קצת גיוון.

אודליה מציגה: ריב הקוסקוס הגדול
אודליה מציגה: ריב הקוסקוס הגדול © מתוך "האח הגדול" רשת 13

אודליה התעצבנה שהעירו לה על השירה, אז לא בא לה לבשל את ארוחת שישי. אבל מנגד היא הזמינה סולת, קוסקוס ודלעת ליום שישי, ואז היא פוצצה את ישיבת התקציב, אבל אחר כך היא אמרה שהיא תלמד את תקוה לעשות קוסקוס. אז לא הבנתי יא מרבונה, את סותרת את עצמך. תחליטי אם בא לך לבשל - תבשלי, ואם את לא רוצה לבשל - אל תבשלי ואל תכפי על אנשים פתיתים. לא כולם אוהבים.

אבל, הפרק הזה סיפק עוד קצת גיוון ובמקום להתמקד ביחסים של ליאור ותקוה, הפעם אדם ושירלי סיפקו את הדרמה הרומנטית התורנית. שירלי התבאסה על אדם שלא תמך בה בישיבת התקציב, ואילו אדם מתבאס על שירלי - ולא ברור אם הוא מתבאס על כך שהיא מעשנת (אני רק אזכיר לכם נשמות שהעישון מזיק לבריאות) או על איך היא מגיבה כשאין סיגריות או שהוא בכלל פתאום קלט ששירלי פשוט לא מתאימה לו. ולמרות שהשניין ניהלו שיחה מסוג "יחסינו לאן", לא כל כך ברור לאן נושבת הרוח והיכן היחסים שלהם עומדים. 

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

פרק של אתמול לא סיפק יותר מדי דרמות או עניין, וכבר היה עדיף להישאר עם מבזק חדשות הקורונה, או לפחות לחזור לריבים של ניר ואסיף. דיוני סיגריות וקוסקוס פחות מרגשים אותי.

אבל דבר אחד לא הצליח להתחמק ממני, ואני פונה פה בקריאה נרגשת לציבור, ולכל מי שקורא את הטור הזה - בואו תסבירו לי - למה, (באמת למההההההההההה) האח הגדול יוצא לחופשה ועוד מביא במקומו את האנשים הכי לא קשורים - דנה אינטרנשיונל, ליאור סושארד ואורן חזן. שמעו, אולי יהיה נחמד לראות את חזן מתעלל קצת בדיירים אבל מעבר לכך אני לא מבינה את הבחירה התמוהה הזאת. אבל אולי כנראה אין ברירה כי אולי האח הגדול צריך בידוד? מעניין... אני מבטיחה לחקור את הנושא הזה לעומק (טוב, לפחות עד שהקוסקוס יהיה מוכן למה אני גוועת).

הרגע המצחיק של הפרק: אדם מחופש לנועה קירל עם פאוץ' ופאה ורודה. חלום 

 

 

תגובות