כל כך מהר? כל הפרטים על העונה הרביעית של "אליטה". צילום: Manuel Fernandez-Valdes/Netflix

כל כך מהר? כל הפרטים על העונה הרביעית של "אליטה"

אחרי שלוש עונות שהטריפו את כולנו, "אליטה" תחזור בעונה רביעית. מי מהדמויות יחזרו? על מה תהיה העלילה? ומתי העונה תשוחרר? כל הפרטים

העונה השלישית של הסדרה שממכרת אותנו למסך, "אליטה", רק עלתה (כבר הספקתם לעשות בינג'?), כבר הוכרזה עונה רביעית ולנו יש את כל הפרטים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זהירות - מכיל ספויילרים לסוף עונה השלישית של הסדרה!

העונה השלישית עוסקת בחזרתו של פולו לבית הספר לאחר שהצליח להתחמק מאשמה - אך הוא מגלה ששאר הכיתה, ובמיוחד גוזמן - לא מתכוונים לעבור על כך בשתיקה ועושים הכל כדי שפולו יקבל את העונש שלו. במקרה (או שלא) פולו נרצח במסיבת סוף השנה. בסוף העונה, אחרי שהמשטרה מנסה להבין מי הרוצח וגם הצופים מנסים להרכיב את השברים כדי לראות מי מהאליטה של ​​ספרד יכול היה לעשות את זה - מתגלה זהות הרוצח.

 

אם תהיתם, תהיה עונה רביעית לסדרה ובה הדברים ב"לאס אנזינאס" בהחלט לא יהיו כמו פעם ולא תהיה המשכיות מהעונה השלישית. למרבה הצער, קצת קשה לדעת מי יחזור ומי לא. כשרוב הדמויות נעלמו וסיימו את לימודיהם, יש סיכוי טוב שקאסט חדש לגמרי עשוי להיכנס. כמובן שיכולה להיות אפשרות של קפיצת זמן ואירוע נוסף שמחזיר את הקאסט המקורי, אך שום דבר עדיין לא רשמי.

© צילום: Manuel Fernandez-Valdes/Netflix
מה שלשמחתנו כן רישמי זה שסמו, גוזמן ורבקה יחזרו לעוד שנה בבית הספר, כך שהצרות ימשיכו. בנוסף, קאטיאנה עדיין שם, כך שהיא עשויה להיות חלק מהכיף. מי שבטוח לא חוזר? פולו, שכאמור בסוף העונה השלישית נהרג בטעות על ידי לו. 

למרבה המזל, יש סיכוי טוב שהמעריצים של הסדרה (ואנחנו) יצטרכו לחכות בדיוק שנה (מרץ 2021) כדי לראות את הסדרה שוב על המסך.

 
תגובות