האח הגדול: אין אח, אין משימה אמיתית, אין אקשן. צילום: מתוך "האח הגדול", רשת 13

האח הגדול: אין אח, אין משימה אמיתית, אין אקשן

הפרק של אתמול הציג מציאות חדשה - הדיירים התעוררו לאח גדול עצבני שמחליט לפרוש, ובמקומו הגיעו שלושה אחים חדשים שלא הצליחו לייצר מספיק עניין, וחבל

היי נשמות שלי מה קורה?? הפעם הטור יהיה קצת אחרת, כי אולי שמתם לב ואולי לא, אבל הפרק של אתמול לא היה עמוס יותר מדי בהתרחשויות או דרמות יותר מדי - כך שאין לי מה לפרשן (אולי אני צריכה לחלטר בתור פרשנית רפואה בימי אלו). נראה שהאח הגדול יצא לחופשה ואיתו יצאו גם הדיירים. הם אולי שהו בבית האח בגופם, אבל נפשם הייתה באיזו חופשה. אחרת אין דרך להסביר את חוסר העניין שהיה אתמול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דווקא בימים כמו אלו, שכל ערוצי הטלוויזיה עמוסים לעייפה בתכניות בוקר מתמשכות, מבזקים כל שעה, מהדורות חדשות ארוכות וממושכות, חשוב לתת מענה לקצת אסקפיזם - בריחה מהמציאות. לתכניות בידור וריאליטי יש מטרה אחת (מלבד להביא רייטינג וכסף לערוצים) - לבדר את ההמון, לגרום לו טיפה לשכוח מצרות היומיום, ובימים אלו - לשכוח קצת מהקורונה, הבידוד, הסגר והלחצים שמביא עמו חוסר הוודאות.

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

דווקא אתמול, החליטו לשדר את אחד הפרקים היותר משעממים. אז נכון - להפקה אין שליטה על מעשי הדיירים (בערך), אבל כן היה ניתן לחשוב על משימה יותר מעניינת מאשר משימת "להתמודד-עם-אודליה-שלא-מבינה- אנגלית-וחופרת-שיתרגמו-לה". ועוד יותר - היה ניתן לשדר את הקטע בו מבשרים לדיירים על הקורונה והתגובה שלהם או אפילו "טעימה" קטנה - הרי כל השבוע הראו לנו פרומואים על כך ועשו לנו כזה בילד-אפ ובסוף מה קיבלנו? את דנה אינטרנשיונל מרימה לבנות עם סלנג גאה, בובה סגולה ואורן חזן אחד שהצליח לעצבן גם מרחוק את אסיף.

ומילא אחים גדולים אחרים, למה לא לגרום לדיירים לפרפר קצת בבית. מה זו המשימה הזאת שהבנים מכינים לבנות שייק ומנפנפים להן במניפות. אב עוד יותר הזוי שהם נשלחו לתנומת צהריים ואז העירו אותם (תקווה אמרה שזה הדבר הכי אכזרי בעולם - והיא לא יודעת מה עוד מחכה לה מחוץ לבית. הלוואי על כולנו שהצרות שלנו יהיו חוסר בשנ"צ).

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

בקיצור ולעניין כי אין פה הרבה מה להגיד - אחד הפרקים המבאסים ביותר, וחבל שכך כי בימים אלו היינו שמחים להתרכז קצת בשמחה וצחוקים של אחרים, בסיפורי אהבה שפורחים או נופלים בלי שזה ישפיע עלינו ובריבים ובצרות של אחרים - כי לנו יש מספיק על הראש והעם דורש קצת הפוגה.

הרגע האותנטי של הפרק: בקבוק האלכוג'ל על שולחן האח

תגובות