האח הגדול: ליאור חשף את פניו האמתיות והן לא יפות. צילום: מתוך "האח הגדול", רשת 13

האח הגדול: ליאור חשף את פניו האמתיות והן לא יפות

השיחה של ליאור וירדן נחשפת בפני תקוה והיא כועסת, אבל לא על מי שצריך (רמז: על ליאור), אדם ושירלי נפרדים אבל רק לשבועיים וגם - מה נסגר עם דרמת בג'חנונים של יוסי?

בוקר טוב נשמות שלי? איך עובר עליכם הזמן בבית? מקווה שאתם בטוב, ולא התחרפנתם כמו דיירי "האח הגדול", או ליתר דיוק כמו יוסי. אז לפני שנפתח בלרלרת הקבועה על משולש ה"אהבה" של תקוה-ליאור-ירדן, בואו נדבר רגע (בשפה אצילית כמובן) על בהלת הג'חנונים של יוסי. יוסי הוא אחד מהדיירים הכי אהובים בבית, עוד מהרגע הראשון. דייר חמוד, מצחיק, לא מזיק, מעין אבא של כל שאר הדיירים. כבר כמה פרקים אנחנו רואים שהוא ואודליה לא כל כך מסתדרים. הוא מציק לה והיא עושה לו חור בראש. קצת כמו זוג נשוי. ושיא חיי הנישואים הגיע בבוקר יום שבת, או אז יוסי התעורר לבוקר בלי ג'חנונים וחרב עליו עולמו. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יוסי החליט שאודליה היא א' ג'חנונים של הבית ומיד התחילו נזיפות וצעקות כאשר גילה שאין ג'חנון בשבת. אני לא כל כך יודעת איך לבשר לו את זה, אבל חצי מדינה כבר שבועיים לא אוכלת ג'חנון בשבת כי יש קורונה. אז שיגיד תודה. ואודליה? פעם ראשונה שליבי הצפרדעי והירוק יצא אליה. אומנם המדרובה הזאת היא חתיכת כאב ראש, אבל ויש פה אבל גדול - היא לא חייבת לאף אחד שום דבר ובטח שלא ליוסי ולחשקים שלו לג'חנון. ובכל זאת עם המון הומור, שפה אצילית וגם קצת עזרה מניר אודליה הצליחה לענות ליוסי... ועל הדרך להכין גם ג'חנונים. כל הכבוד אודליה.

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

ואז הגיע משבר זוגיות חדש בבית. לא, אני עוד לא מדברת על תקוה וליאור יא קרציות. רגע, אנחנו נגיע לשם תנו רגע להשחיל מילה על אדם ושירלי. זה רק אני או שזה נראה ששירלי מחכה לאדם בחוץ, ואילו אדם קצת יותר מבואס מהעובדה שלא יהיה לו את מי לחבק בלילות בבית האח? אפילו הפרידה של ניר ורות הייתה נראית יותר אמינה. אבל, מי אני שאשפוט אנשים (חחחח סתם, סתם, זה כל מה שאני עושה פה ועוד משלמים לי על זה שכר. אדיר!). אבל אדם כן סיפק רגע רומנטי כשהוא אמר "אם נהיה חולים, נהייה חולים ביחד". איזה רומנטי זה נכון? למה אף אחד לא אומר את זה עליי? 

© מתוך האח הגדול, רשת 13

והנה הגענו לרגע הכי מעניין בתכנית. במסגרת המשימה השבועית הצטרכו הדיירים להגיש תכניות בידור, חדשות ואוכל שונות כדי לבדר את הצופים בבית (וואי וואי, לעוד מישהו זה עשה חשק לפסטה עם שוקולד או רק לי???). ואז, כמו שהאח אוהב, חלה תפנית דרמטית בעלילה. תקוה ראתה את השיחה של ליאור וירדן בו היא מספרת לו שקשה לה בבית - קשה לה עם הרגשות שלה אליו, קשה לה לראות אותם ויאדה יאדה יאדה. אבל תקוה לא התעצבנה על זה, היא התעצבנה על התגובה של ליאור - שהרים לירדן ואפילו אמר לה שיש סיכוי שהיה מתפתח ביניהם משהו אם היא הייתה מתנהגת בתחילת העונה כמו שהיא מתנהגת היום. ואז קרו כמה דברים:

1. תקוה אמרה שירדן רוכבת על ליאור כדי להגיע לגמר, וזה מצחיק כי היא עיוורת לגמרי לכל מה שמתרחש סביבה. מהרגע הראשון ליאור רכב על תקוה. בהתחלה כדי לצאת מהקשר שלו עם ירדן ואז... טוב, אתם יודעים את דעתי. לדעתי אין פה אהבה אמיתית אלא רק אינטרסים מהצד של ליאור.

© מתוך האח הגדול, רשת 13

2. ליאור סיפק תירוץ טיפשי. תירוץ שפגע גם בירדן וגם בתקוה. בכלל ליאור נכנס למצב שהוא לא יודע איך לצאת ממנו. אז מה הוא עשה? הוא פשוט כהרגלו התנהל בכוחניות. הוא אפילו לא נתן לתקוה צ'אנס לכעוס, אלא ישר החליט בשבילה שזה כלום, שהיא לא כועסת ושהיא מבינה את הכוונות שלו ואם היא לא מבינה אז שתלך. ואני חושבת שזה רק מראה על האופי הכוחני והשתלטני של ליאור שצץ לו מדי פעם מתחת לתחפושת לוחם הצדק ו'משכין השלום עאלק' שהוא מנסה ליצור. לא עובד לך נשמה, כולנו רואים מי אתה באמת!

3. עזבו עכשיו מי צודקת ומי לא צודקת. מי פגעה במי, מי פיתחה רומן ומי לא. יש הבדל מהותי אחד בין תקוה לירדן וזה פאסון. אם בתחילת העונה תקוה נראתה כבחורה שפויה, נורמאלית, מצחיקה וחביבה. ולעומתה ירדן הייתה קצת מתלהמת, פתאום היוצרות התהפכו. תקוה הפכה להגדרתה ל'עבריינית' סיגריות (שמזיקות לבריאות, כן?), חוצפנית, מתלהמת, שלא מקשיבה לצד השני ואילו ירדן הפכה לרגועה יותר, נעימה יותר ולאחת שמגיבה בצורה יותר מכובדת לסיטואציות ההזויות האלו. 

 

הרגע המצחיק של הפרק: לראות את יוסי נבהל משיר הבוקר. זה קורע אותי כל פעם מחדש!

תגובות