ראיון בלעדי עם כוכבת ערוץ דיסני, מג דונלי: "אני אוהבת את ישראל". באדיבות דיסני ישראל

ראיון בלעדי עם כוכבת ערוץ דיסני, מג דונלי: "אני אוהבת את ישראל"

הכוכבים של ערוץ דיסני הם מזמן הדבר הבא בעולם הבידור וכעת התור של כוכבת הסרט ״זומבים 2״, מג דונלי, לרשת את הטייטל הנחשק. תפסנו אותה לראיון בלעדי שבו היא מספרת על החוויות מהסרט ויש לה אפילו מסר לישראל

מג דונלי היא אחת מהכוכבות הבולטות של ערוץ דיסני העולמי, מדובר בשחקנית מוכשרת למדי שצברה לא מעט מעריצים בעולם ואף בישראל. לאחר שכיכבה בסרט ״זומבים 2״ בתפקיד הראשי היא ללא ספק בדרך להיות הדבר החם הבא. תפסנו את הוכוכבת הנוצצת לראיון בלעדי לגולשי פרוגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט, ששודר בערוץ דיסני וזכה להצלחה רבה עם כמות צפיות מאוד גבוהה, גרם להרבה מעריצים לרקוד ולשיר את השירים מתוך הסרט. למי שעדיין לא מכיר, הסרט השני הוא סרט ההמשך והוא מתרחש בתיכון סיברוק, לאחר שנת לימודים מהפכנית, זד ואדיסון ממשיכים להוביל את בית הספר ואת הקהילות שלהם לעבר אחדות. אולם הגעתה של קבוצה חדשה של יצורים על-טבעיים מבחוץ - אנשי זאב מסתוריים - מאיימת לטלטל את השלום החדש וגורמת לקרע במערכת יחסיהם של זד ואדיסון.

הפוסט הרשמי של זומבים 2!
הפוסט הרשמי של זומבים 2! © באדיבות דיסני ישראל 

איך הייתה החוויה לצלם אתה הסרט השני לעומת הראשון?

״וואו, זאת הייתה חוויה מטורפת. אני לא חושבת שבאמת אפשר להעביר איך זה הרגיש כל הימי צילום, החזרות לריקודים, הפגישה עם חברי הקאסט, הכל היה גדול ועוצמתי. כולנו מאוד התגבשנו, בסרט הראשון היינו מפוחדים מכיוון שהגענו אליו מאוד צעירים וחסרי בטחון. הסרט השני היה מאוד עוצמתי עבורי".

 

את שמחה עם ההתפתחות של הדמות שלך ״אדיסון״?

״כמובן, בסרט הראשון אדיסון הייתה מאוד חסר ביטחון רוב הזמן, בסרט השני היא הרגישה שמשהו לא בסדר אצלה ושהיא צריכה לפתח עצמאות ולהיות מי שהיא רוצה ולא לפחד ממה שיגידו עליה, אני חושבת שהיא דמות מדהימה וזכיתי לגלם אותה".

מג דונטלי בתקפקיד ראשי
מג דונטלי בתקפקיד ראשי © באדיבות דיסני ישראל

אם היית יכולה לשחק דמות אחרת מהסרט ״זומבים 2״ מי זאת הייתה?

מג מחייכת ולוקחת רגע לענות ואז משיבה: "קודם כל לא הייתי מחליפה את הדמות שלי, אני מחוברת אליה מאוד אבל אם אני חייבת אז את וויט, שמשחק את איש הזאב. הוא ללא ספק דמות מגניבה ומסתורית ולגמרי היה מסקרן אותי לשחק אותה".

איזה שיר מתוך הסרט הכי אהבת?

״שאלתה טובה וקשה. אני חושבת שהשירים בסרט השני של 'זומבים' עלו מדרגה והם מאוד עכשווים, מגניבים וקיצביים. השיר שהכי אהבתי הוא ללא ספק "flesh & bone", הריקוד של השיר סופר מגניב והשיר מאוד קיצבי וממכר. זה גם חלק מאוד אהוב עלי בסרט שבו כולנו מתאחדים אחד למען השני ומעבירים מסר מאוד חשוב". 

 

אם היית יכולה לשנות משהו מהתסריט, מה היית משנה?

"אני באמת חושבת שכלום, הכל היה מושלם ומדויק, גם העלילה התפתחה בדיוק לכיוון שהייתי רוצה שתהיה", סיפרה לנו ולכן שאלנו גם את השאלה המתבקש: מה עם אדיסון הזומבית? מג לא חסכה בצחוק והוסיפה: "זה יכול להיות רעיון מעולה, הייתי רוצה לשחק זומבית".

אם את חייבת לבחור, במי תבחרי: זומבים או אנשי זאב?

"אוי לא! זאת שאלה קשה מדי. אני באמת לא יודעת מה לענות, שניהם הם באמת אהובים עלי. אני חושבת שההצטרפות של אנשי הזאב לקאסט בהחלט מעשירה את העלילה ונותנת לנו כדמויות יותר מקום לגלות נקודות חדשות באינטראקציות איתם. אם אני חייבת לענות אז אבחר בזומבים".

איזו עצה יש לך להביא לילדים שחולמים להיות שחקנים כמוך?

״זו שאלה שהיא באמת תלויה בכל אחד. אני חושבת שבכולנו יש את הקסם והניצוץ להצליח השאלה כמה אתה רוצה את זה באמת. זה לא קל והרבה פעמיים מייאש אבל הכי חשוב זה להתמיד במה שאתה עושה ולא לוותר. אני באמת מאמינה שעם עבודה קשה התוצאות מדברות בעד עצמן".

 

איזה סרט של ערוץ דיסני את הכי אוהבת?

״היי סקול מיוזיקל', ללא ספק. אחד הסרטים הכי קצביים וכייפים שיש, בתור ילדה הייתי חולמת להיות בסרט כזה שכולל גם משחק, גם שירה וגם ריקודים. הסרט הזה הוא קלאסיקה מבחינתי ועשית לי חשק אפילו לצפות בו״.

מה החלום שלך?

"אני חושבת שלהיות חופשייה ולדעת לעשות הכל בטוב טעם. הייתי רוצה ללמוד ולטעום מעוד עולמות ולנסות דברים חדשים".

יש לך משהו למסור לקהל בישראל?

"ברור! קודם כל יש לי חברים שביקרו בישראל ולא הפסיקו לשבח אותה, זה בהחלט עשה לי חשק להגיע ולראות את הנופים והמקומות שיש לה להציע. ואולי זה באמת יקרה אני אשקול את זה בקרוב, אני מאוד אוהבת את ישראל", עוד הוסיפה: "אני מוסרת לכם שתמשיכו להיות כאלה אדיבים".

אז אנחנו מחכים לך כאן מג.

דונלי צחקה ואמרה: ״תודה רבה זה עוד יקרה!״.

הסרט ״זומבים 2״ זמין עכשיו בספריית ה-VOD של דיסני 

  

 

 

 

 

 

 

תגובות