האח הגדול: ליאור וההרס העצמי שלו עוזבים את הבית. צילום: מתוך "האח הגדול", רשת 13

האח הגדול: ליאור וההרס העצמי שלו עוזבים את הבית

עונה שלמה שאני מחכה לזה, מחכה שהקהל יתעורר ויראה את מה שאני רואה כבר הרבה זמן והנה סוף סוף זה קרה, ולמה? בגלל עוד פליטת פה של ליאור שהוא אמר בלי לחשוב ואז כמובן ניסה להמציא תירוץ חסר היגיון

היי נשמות טהורות שלי! מה קורה? מקווה שכולם חשים בטוב ועם שמחת חיים מתפרצת בדיוק כמו שאודליה, כפרה עליה, אוהבת. שמעו, מה אני אגיד לכם. אומנם עבר לילה שלם מאז הפרק של אתמול אבל אני עדיין לא נרגעת. אני לא נרגעת כי קרה פה משהו שלא האמנתי שיקרה בחיים - אודליה דיברה בשקט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סתם, סתם, אני כמובן מדברת על ההדחה. אבל תודו שגם אתם הייתם בהלם לשמוע מסר חברתי מאודליה שהגיע בצורה שקטנה ונעימה. מסתבר שכשהיא רוצה - היא לגמרי יכולה. ועכשיו ספויילר (זהירות, מי שלא יודע מי הודח אתמול - אז קדימה לרוץ להשלים את הפרק ואז מהר לחזור לקרוא את כל מה שיש לי להגיד), ליאור הודח. כן, כן, למרות שהיינו בטוחים שהוא יגיע לגמר ואפילו יחזיק לתקוה את היד כשהיא תזכה במיליון, השתנו התכניות וכנראה שההתנהגות שלו סוף סוף הובילה להדחה שלו מהבית.

© מתוך "האח הגדול", רשת 13

וזה לא סתם, רק אתמול ראינו איך שוב הוא לא סגור על תקוה ושוב משאיר לעצמו פתחים של אולי כן ואולי לא, אולי נבדוק בחוץ. גם בראיון ההדחה אחרי יציאתו מהבית, הוא התנהג פשוט מוזר. זה כאילו הבנאדם נכנס לחתיכת שקר והוא לא יודע איך לצאת ממנו. אז מה הוא עשה? או! הוא פשוט הכריז שיש לו הרס עצמי והודיע שכנראה הוא יהרוס את היחסים עם תקוה. נשמה, זה לא כנראה, אתה מההתחלה הרסת את היחסים עם תקוה.

להתקרב לבחורה רק כדי לפתח סיפור רומנטי בבית, להתוודא שאתה לא נמשך אליה, להיפרד ממנה ואז לחזור אליה, אבל לא להתנשק ובסוף גם להגיד ליד כולם שעוד לא מצאת את אהבת חייך (נעשה רק עצירה קטנה כדי להגיד שגם תקוה מעט הגזימה בתגובה שלה, אבל בהחלט אפשר להבין אותה). פ'ייייי ליאור, כמה טעויות חביבי, כמה טעויות. יצאת ה-גבר הטיפוסי שלא סגור על עצמו ולכן הפסדת פה את אהבת הקהל, שסוף סוף הבין מי זה ליאור (ועוד אמרו על ירדן שהיא רוכבת על הגב שלו? הנה היא עברה את ההדחה הזאת הוא - ממש לא).

יאללה, סולחה!
יאללה, סולחה! © מתוך "האח הגדול", רשת 13

ונעבור לדבר רגע על ירדן - זה לא סוד שבתקופה האחרונה אני מתחברת אליה הרבה יותר מבעבר ובאמת מגיע לה כפיים וכל הכבוד על ההתנהגות שלה. אם לפני כמה שבועות עפתי על תקוה שהתנהגה בפאסון מוחלט מול ליאור, היום אני פשוט עפה על ירדן - שלא התלהמה, לא צעקה, לא רבה. התנהגה בפאסון היסטרי כמו נסיכה אמתית, כפרה על הראש היפה שלה. כך צריך להתנהג ואת ההוכחה לכך ראינו כולנו בהצבעה אתמול. תקוה, ירדן ואסיף אלו אנשים שיודעים לשמור על פאסון (טוב, לפעמים קצת מתפספס להם אבל נסלח) ואילו ליאור פשוט לא, ואף פעם. הוא תמיד קופץ לצעוק, תמיד מתחיל מריבה, תמיד מתלהם והכל תחת התחפושת של "לוחם הצדק" שפשוט לא עובדת לו. הייה שלום ליאור, טוב שהלכת. נקווה שעכשיו נזכה לראות תקוה וירדן טובות, מפוייסות ושמחות יותר. חבל שזה רק שבוע לפני הגמר. 

הרגע המעצבן של הפרק: לא הבנתי למה לגרות את הצופים בבית עם על - האש? גם ככה אסור לנו לצאת, אז למה לעשות לנו חשקים עכשיו לנפנף, פקקים ומנגל?!

תגובות