האח הגדול: פרוגה לא אוהבת פרקי סיום. מתוך האח הגדול, רשת 13

האח הגדול: פרוגה לא אוהבת פרקי סיום

ככל שאנחנו מתקרבים לגמר והמתח אמור להיות בעיצומו, אנחנו מקבלים פרק סיכום משעמם, שאולי יכול ואמור לעניין את הדיירים בבית, אבל את הקהל שבחוץ - ממש לא. כאילו, למי אכפת מה השינוי שכל אחד עשה? פרוגה רוצה אקשן, ריבים וצחוקים עד הסוף!

היי, נשמות שלי, מה קורה? שמעו, שאני עצבנית - לא ישנתי כל הלילה מרוב עצבים. עוד רגע ממש העונה הזאת של "האח הגדול" מסתיימת והעם זקוק לכל טיפת דרמה, מתח, צחוק  וריב מהדיירים, כי בכל זאת - כולנו נמצאים בבית כל היום וזקוקים לקצת התנתקות מחיי היומיום והקורונה. אז מה עושים באח, ממש ברגעים האחרונים? פרקי סיום מתישים שאולי מעניינים את הדיירים עצמם וגם זה בקושי!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתמול הדיירים נחשפו למראה של הבית, שחשפה בפניהם "סודות" - או למעשה הראתה להם תמונות שלהם מכל התקופה כאילו זה היה קליפ פרידה של כיתה ב' סנונית מהמורה ציפי. ואם זה לא מספיק קיבלנו גם שאלות-תשובות בסגנון - מה השינוי הכי גדול שעשית בבית? למי אכפת? באמת? כאילו, אני מאוד שמחה על כך שגדי למד לעשות כלים ושיוסי הראה לכולם בתעודת הזהות שלו שמדובר בשיער אמיתי ולא פאה, אבל בכל זאת - הייתי יכולה לנצל את הזמן הזה לדברים טובים יותר.

גדי, למד לעשות כלים
גדי, למד לעשות כלים © מתוך "האח הגדול", רשת 13

אבל, אני לא יודעת רק להתלונן, אני גם ממש אלופה בלשים לב לפרטים הקטנים ואני רוצה לשאול אתכם משהו - האם גם אתם שמם לב שההתנצלות של תקוה היא למעשה לא התנצלות? במסגרת פרויקט "אלו הם חיי, בואו תראו כמה אני דייר מוצלח", הראו קטע של אסיף בחדר האח הגדול, שהוא מתייפח על כל שהוא מרגיש לבד בבית ומסתבר שזה היה אחרי הריב עם תקוה.

תקוה ויוסי בחיבוק מרגש
תקוה ויוסי בחיבוק מרגש © מתוך "האח הגדול", רשת 13

אז מה עושה תקוה? במקום באמת להתנצל, היא אמרה לאסיף שהיא מתנצלת על כל שהיא לא שמה לב שהוא מרגיש לבד. באמת אחותי? לא חשבת להתנצל על משהו שבאת עשית - כמו אולי לריב איתו ולגרום לו להרגיש לבד? בטח  שלא שמת לב, הרי את גרמת לזה. לא ברור לי אם זו הייתה התנצלות אמתית כי אסיף נגע ללבה של תקוה, או אולי בגלל שליאור הלך וכולם בשוק, אף אחד לא רוצה לאבד את מקומו וזו ההזדמנות של תקוה לקנות עוד קצת את לבו של הקהל? את זה רק היא יודעת...

 

תגובות