תקוה גדעון היא הזוכה של האח הגדול 2020. אוהד רומנו

תקוה גדעון היא הזוכה של האח הגדול 2020

בתום גמר מיוחד מהרגיל, עונת 2020 של "האח הגדול" הסתיימה בהכרזה רשמית: תקוה גדעון היא הדיירת האחרונה והיא זו שזכתה בפרס הגדול

כמעט מאה ימים עברו מאז החלה העונה הנוכחית של "האח הגדול" (ב-1 בינואר), מאז קרו לא מעט התרחשויות גם בבית וגם במציאות, ביניהן גם משבר הקורונה שהשפיע גם על הגמר הגדול שנערך השנה במתכונת שונה מהנורמה, כאשר בסופו הוכרז על תקוה גדעון כזוכה של העונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היה צפוי? תקוה גדעון היא דיירת שבלטה לאורך כל העונה ומרבית מפרקי התוכנית עסקו בה וביחסיה עם ליאור וירדן. גדעון החלה את העונה במשימה סודית במסגרתה התחזתה לאישה בהריון וכך נכנסה לבית. בחודש הראשון לא יכלה להדיח אף דייר ולאחר מכן (ועד סוף העונה) נאלצה להעמיד להדחה בפומבי. גדעון אף עוררה לא מעט סערות מחוץ לבית - בין המחנה שתמך בה לבין כאלו שביקרו את התנהגותה. כמו כן העבירה מסרים חשוב כמו קבלה עצמית, חגיגה נשית ודימוי עצמי.

רגע הזכייה
רגע הזכייה © מיכה לובטון

חמישיית הגמר כללה העונה את: ירדן אדרי (מקום שני), אסיף אלקיים (מקום שלישי), גדי פניבלוב (מקום רביעי) ואודליה סויסה (מקום חמישי). כאמור, בשל ההנחיות לציבור שאר מתמודדי העונה לא נכחו בגמר אלא לקחו חלק באופן מקוון.

חמישיית הגמר
חמישיית הגמר © צילום: מיכה לובטון
תגובות