צ'ארלי דמילו ומשפחתה עובדים על תוכנית ריאליטי. צילום מתוך אינסטגרם

צ'ארלי דמילו ומשפחתה עובדים על תוכנית ריאליטי

דמילו'ס - IN, קרדשיאנס - OUT! אם אתם מכורים לכוכבת הטיקטוק, צ'ארלי דמילו - קבלו עוד סיבה לצפות בה. היום (ו') נודע כי הכוכבת ומשפחתה עומלים על תוכנית ריאליטי חדשה • כל הפרטים

כוכבת ה-TIKTOK הנעקבת בעולם, צ'ארלי דמילו, מספקת למעריצים שלה עוד פלטפורמה לצפות בה - והפעם על מסך הטלוויזיה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתר "Entertainment" האמריקאי מפרסם הערב (ו') כי הכוכבת ומשפחתה עובדים בימים אלו על תוכנית ריאליטי חדשה ומשפחתית בכיכובם שתתעד את פעילותם, זאת לאחר ראיון של המשפחה בוידאו באתר בה סיפרו כי יש מגעים בנושא.

משפחתה של צ'ארלי בת ה-15, כוללת את אחותה דיקסי בת ה-18 (גם היא כוכבת פופולרית באפליקציה) ואת היידי ומארק - הוריה של הכוכבת הצעירה. "הכל קורה כל כך מהר, אבל אני חושב שאנחנו נעשה את זה, נלך על זה בכל הכוח", סיפרה צ'ארלי בראיון, אביה הסכים לדבריה והוסיף: "ניתן לכולם להכיר אותנו קצת יותר מקרוב, אנחנו בתהליכים של כל העניין הזה ממש עכשיו".

המשפחה באתגר רשת
 

"זה משהו שיהיה סופר כיף לצפייה. אנשים יוכלו לצפות במה שקורה כשאנחנו לא מצלמים סרטוני טיקטוק", אמרה דמילו והוסיפה: "אני מרגישה שאף אחד לא ראה את זה באמת, אבל אנשים בהחלט מדברים על כמה מגניבה נראת הדינמיקה המשפחתית שלנו".

חשוב להדגיש, נכון לעכשיו לא ברור באיזה ערוץ תשודר התוכנית ומתי היא תצא לדרך, אך עם צ'ארלי כה נרגשת - אנחנו גם נרגשים יחד איתה.

כזכור, שמה של צ'ארלי עלה בשבועות האחרונים לכותרות בעקבות דרמה לא קטנה שמסעירה את הרשת לגבי בן זוגה, ליל האדי (צ'ייס) והשמועות על הבגידה, דיווחים אליהם לא התייחסה הכוכבת בפומבי עד כה מלבד אמה שמיהרה לגנות את הנושא.

 
תגובות