אומץ ואופטימיות: הטיפים המיוחדים שלמדנו לחיים מ"המופלאה". ©2021 ZAGTOON –METHOD

אומץ ואופטימיות: הטיפים המיוחדים שלמדנו לחיים מ"המופלאה"

״ספיישל שנגחאי״ של "המופלאה: הרפתקאות ליידיבאג" מגיע לערוץ דיסני ואי אפשר שלא להתרגש! לכבוד המאורע, אספנו עבורכם רשימה מיוחדת של הטיפים לחיים שלמדנו מליידיבאג המופלאה שישפרו לכם את החיים! וגם: בואו לזכות במוצרי המופלאה!

בשיתוף עם ערוץ דיסני ישראל

לאחר שלוש עונות מצליחות וספיישל ניו יורק חלומי של "המופלאה: הרפתקאות ליידיבאג", הגיע תורו של "ספיישל שנגחאי" לנחות בערוץ דיסני (ב-1 ביולי), בדיוק בזמן לפתיחת החופש הגדול. מדובר בספיישל נפרד מהעונות הקודמות של המופלאה והפעם: מרינט מגלה שאדריאן צריך לעזוב לשנגחאי, סין, עם אבא שלו. למרבה המזל, דוד של מרינט, וונג, חי שם, ויום ההולדת שלו מתקרב! כדי לפגוש את אדריאן בארץ המוצא שלה, מרינט מחליטה למסור לדוד וונג את מתנת יום ההולדת שלו בעצמה. אך זמן קצר לאחר הגעתה לשנגחאי, מרינט מאבדת את כל החפצים שלה, כולל התיק, טיקי והמופלאים שמאפשרים לה להפוך לחיפושית. כדי למצוא אותם, היא חוברת לפיי, הדמות החדשה שהצטרפה לספיישל. 

רגע לפני שהספיישל מהמזרח יכבוש אתכם, החלטנו לאסוף כמה טיפים מושלמים לחיים שלמדנו מגיבורת העל האהובה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שמחת חיים

לא משנה באילו צרות ובעיות מרינט מתמודדת, היא תמיד יודעת לשמור על שמחת החיים שלה. ידוע ששמחת חיים זה משהו שמדבק וגורם לך לרצות להיות בנוכחותו של אדם כזה שגם יודע לגרום לסביבה שלו להיות עם חיוך על פנים. לכן - קומו בבוקר ותחייכו את החיוך הכי גדול שאתם יכולים מול המראה. אנחנו מבטיחים שהתצאות השמחות לא יאחרו לבוא. 

אופטימיות

יש פעמים שאנחנו מרגישים כאילו הכל כבר ידוע ואבוד מראש, ולא משנה מה נעשה זה לא יהיה כמו שרצינו. מרינט לימדה אותנו לא פעם שגם כשהכל נראה אבוד והמצב לא כל כך טוב, תמיד צריך לדעת להסתכל על הסיטואציה באופטימיות. שום דבר לא ידוע מראש והכל עוד יכול להשתפר,״Never Say Never״.

 ©2021 ZAGTOON –METHOD

נאמנות

החברים הטובים של ליידי באג, אותם גם נפגוש בספיישל שנגחאי, מוכיחים תמיד שאפשר לסמוך אחד על השני ושהם תמיד יעמדו שם לצידנו ברגעים הכי קשים - בתכל'ס? זה הכי חשוב שיש. תראו את הנאמנות שלכם לחברים ומשפחה ואנחנו בטוחים שזה יחזור אליכם במהרה.

 

אינטואיציה מהרגש 

לא סתם קוראים לה המופלאה! אנחנו בהחלט יכולים להסכים שליידיבאג הבינה שהרגש זה בעצם כוח העל הכי חזק שיש לה. כשאתם נמצאים בצומת דרכים ואתם לא באמת יודעים לאיזה כיוון ללכת, תמיד תזכרו שלכל אחד מאיתנו יש את כוח הרגש שיודע בדיוק את התשובה והדרך הנכונה. בקיצור: תסמכו על עצמכם יותר! 

 

אומץ 

אנחנו הרבה פעמים מפחדים לעמוד מול אתגרים, חוויות חדשות או אפילו מול עצמנו, אנחנו בטוחים שזה קשה ושזה תהליך, אבל בואו נלמד רגע מהמופלאה על האומץ האינסופי שלה לעמוד מול החששות, הפחדים, האהבה וההתחלות החדשות. אנו לומדים בכל מחדש שבעזרת האומץ אנחנו מגלים על עצמנו דברים שלא ידענו קודם, וגם אם טעיתם או נכשלתם, לפחות אתם יודעים שהתקדמתם צעד אחד קדימה בתהליך שלכם להיות אמיצים. 

© ©2021 ZAGTOON –METHOD

בואו לזכות

רוצים לזכות במוצרי המופלאה: הרפתקאות ליידיבאג? לכבוד ספיישל שנגחאי שמגיע לערוץ דיסני ב-1 ביולי בשעה 20:00 אנחנו וערוץ דיסני מחלקים לכם פרסים!

מה עושים כדי לזכות?

כתבו לנו בפוסט הפעילות מי החברים הכי מופלאים שלכם ולמה, תייגו אותם ואולי תזכו באחד ממוצרי המופלאה במתנה! 

 

לתקנון הפעילות 

תגובות