השחקנים הגאים שגילמו דמויות מהקהילה. Eddy Chen, באדיבות HBO, באדיבות Netflix

השחקנים הגאים שגילמו דמויות מהקהילה

תתפלאו, אבל איכשהו לא כל הזמן מלוהקים שחקנים מהקהילה הגאה לגלם דמויות גאות, ולכן אספנו כמה מאותם השחקנים הגאים במציאות שגילמו דמויות מהקהילה הגאה גם על המסך

אין ספק שלכל אדם מכל קהילה מגיע ייצוג הולם בטלוויזיה ועל כן בשנים האחרונות משלבים עוד ועוד דמויות גאות על מסכי הטלוויזיה בתפקידים ראשיים. כדי לחגוג את השינוי המדהים וכמובן גם את חודש הגאווה, אספנו עבורכם את השחקנים הגאים שגילמו דמויות גאות על המסך שעוזרים ליישם את השינוי החשוב כל כך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האנטר שפר

שפר היא שחקנית ובעיקר דוגמנית מצליחה. למעשה היא אחת הדוגמניות הטרנסג'נדריות המצליחות בעולם, עם רזומה מפואר הכולל עבודה עם מותגי על כמו "כריסטיאן דיור" ו"מוגלר". שפר מוכרת בעיקר בזכות תפקידה בסדרה "אופוריה", המבוססת על הסדרה הישראלית. הסדרה עוסקת בנושאים חברתיים מורכבים שהרבה מבני הנוער מתמודדים איתם ומבטאת התמודדויות מורכבות בצורה ישירה. שפר שהיא בעצמה אקטיביסטית חברתית של זכויות הלהט"ב וטנסג'נדרית, גילמה דמות טרנסג'נדרית בשם ג'ולס המתמודדת עם קשיים שונים הנובעים בין היתר מזהותה.

© Eddy Chen, באדיבות HBO

קריס קולפר

כמו האנטר שפר, גם כריס קולפר פועל למען זכויות קהילת הלהט"ב. קולפר הוא שחקן מוכשר זוכה פרסים המוכר בעיקר בתור קורט האמל בסדרה המצליחה "Glee". בינו לבין הדמות יש הרבה במשותף בנוגע לזהותם המינית, שניהם הומואים מוצהרים ושניהם חוו בריונות בתור תלמידים. בריאיון שהעניק בעבר סיפר שחווה בריונות לעיתים קרובות בבית הספר בגלל זהותו המינית. בעקבות כך נאלץ לעבר לחינוך ביתי לתקופה מסוימת. אין ספק שקולפר הוא הדוגמא שאפשר להתמודד עם בריונות ולהצליח בגדול.

© באדיבות yes

מייגן פוקס

השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס שיחקה בהרבה סרטים הוליוודים ביניהם גם הסרט אימה "הגוף של ג'ניפר" שמשך המון תגובות. בו פוקס גילמה נערה פופולרית בתיכון שהיא בי סקסואלית. מה שאולי לא כולכם יודעים היא שפוקס בעצמה היא בי סקסואלית ואישרה זאת בראיון בשנת 2009 למגזין "אסקוויר". כיום פוקס מתחזקת זוגיות פוטוגנית עם הראפר המפורסם משין גאן קלי.

©  2009 Twentieth Century Fox Film באדיבות yes

עמית רהב

בשנת 2016, השחקן עמית רהב עשה היסטוריה בישראל כאשר הופיע כדמות הגאה הראשונה בסדרת נוער של ערוץ הילדים. זה קרה כאשר הוא השתתף בסדרה "פלאשבק" וגילם את אביב, נער בארון. בסדרה רואים אותו מתאהב בנער ויוצא מהארון מול כל הבית ספר. הרבה נערים ונערות פנו אליו וסיפרו לו על כמה שהדמות שלו בסדרה עזרה להם להתמודד עם זהותם. 

© מתוך פלאשבק, ערוץ הילדים

טום באום

בטום באום התאהבנו עוד כשהוא היה בתוכנית "המירוץ למיליון". מאז באום הספיק לשחק בסדרות נוער מצליחות כמו "גאליס" ו"או בוי" ולהנחות בערוץ הילדים. ב"גאליס" באום שיחק את אחת הדמויות הגאות המוחצנות הראשונות שנצפו על מסך הטלוויזיה בתור לאון ספקטור - נער הומוסקסואל שמסתיר זאת מאביו השמרן שרוצה לשנות אותו. באום בעצמו יצא מהארון כאשר היה בן 15. היסטוריה נוספת בגזרתו של באום היא העובדה שהוא היה המנחה המוצהר הראשון בערוץ הילדים.

© פרוגי


עומאר איוסו

את עומאר איוסו אתם כנראה מכירים כעומאר מהסדרה הפופולרית והבועטת "אליטה". דמותו של עומאר מתמודדת עם קושי שהרבה חברים מהקהילה הגאה מתמודדים איתו, שהוא התמודדות עם זהותו והסביבה. הוריו של עומאר בסדרה הם מוסלמים שמרניים שמתקשים לקבל אותו. איוסו עצמו מוצהר כהומוסקסואל והציג את בן זוגו בצורה רשמית בפוסט באינסטגרם לפני כשנה.

© omarayuso@ מתוך אינסטגרם
 

 

תגובות