זה מה שחשבנו על "להיות איתה 3". שי יחזקאל

זה מה שחשבנו על "להיות איתה 3"

האם הציפייה הארוכה לעונה השלישית והאחרונה של ״להיות איתה״ (קשת 12) הייתה מוצדקת? זה מה שחשבנו על פרק הפתיחה • ביקורת

אחרי יותר מדי שנים של ציפיה והודעות סותרות בנושא מצד אסי עזר, סוף כל סוף עונתה השלישית של הסדרה המצליחה "להיות איתה" עלתה. למי מכם שכבר הספיק לשכוח הסדרה עוסקת באופה מזרחי ושרמנטי בשם עמוס דהרי (אביב אלוש) ודוגמנית יפהפיה בשם נועה הולנדר (רותם סלע) אשר מתאהבים והופכים לזוג למורת רוחה של החברה מסביבם. בסוף עונתה השניה של הסדרה בה ערך עמוס לנועה חתונה בהפתעה, ניסתה דניאלה (דר זוזובסקי) לדרוס את השניים ובנקודת שיא המתח הזו בדיוק הסתיימה העונה ונאלצנו לחכות בעצבים מרוטים להמשך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העונה השלישית נפתחת שלוש שנים לאחר סיום העונה השנייה, באופן מפתיע ולהקלת צופים רבים בנקודת זמן זו עמוס ונועה שניהם בריאים ושלמים, יחד עם זאת אי אפשר להגיד על הזוגיות שלהם אותו דבר כאשר עמוס מודיע לנועה שהוא עומד להינשא לאחרת...

אנחנו מודים שדמיינו הרבה תסריטים אפשריים לעונה השלישית של הסדרה הכוללים בין השאר פציעות שונות ומשונות של עמוס ונועה, ודווקא את ההמשך הזה לא צפינו ואנחנו עדיין לא יכולים להגיד לכם בוודאות אם אנחנו מחבבים אותו או לא.

© מתוך להיות איתה, קשת12

בניגוד אולי לציפיותיכם התאונה הזכורה מסוף העונה השניה לא דוברה או הוזכרה יותר מדי למעט כמה רגעים בסוף הפרק, יחד עם זאת ניכר שהשפעותיה של התאונה מציפות את האווירה ומשפיעות על המאורעות גם אם לא באופן ישיר דבר שעליו נשמח לקבל יותר פרטים בהמשך.

העונה השלישית, בדיוק כמו קודמותיה עוקבת אחר מערכת יחסיהם הרצופה מכשולים של נועה ועמוס, יחד עם זאת קיימת אצינו התחושה שהסדרה מקבלת גוון רציני ודרמטי יותר ויותר ככל שעוברות העונות, והיא כבר פחות קומדיה רומנטית כמו בעונה הראשונה אלא יותר סדרה בעלת פן דרמטי חזק. לא שהקומדיה לא קיימת אלא שפשוט הדרמה מקבלת נפח גדול גם היא.

שמחנו לראות שהדמויות האהובות עלינו מהעונות הקודמות כמו צביקה סוכנה של נועה, וונסה, ומשפחתו של עמוס עדיין כאן ועדיין מצחיקות ומעניינות כתמיד. אמנם הרמנו גבה מהריונה של ונסה ומכך שנראה שירדה מעמוס לתמיד, אך מכיוון שמדובר בוונסה אין לדעת לגבי קביעותו של הדבר השני. יתר על הדמויות הקבועות בסדרה הוצגו גם כמה דמויות חדשות אחת מהן ארוסתו של עמוס, אביגיל (יעל אלקנה) שנראית מעניינת למדי ואנו מצפים לראות מה מסתתר מאחוריה (שככל הנראה קשורה לעובדה שהיא לא מצטלמת ולא קיימת ברשתות).

© מתוך להיות איתה, קשת12

בסך הכל עונתה השלישית של הסדרה נראית מסקרנת למדי, היא לא מה שציפינו אך אינינו יודעים אם לטוב או לרע. מה שבטוח אנחנו מאוד סקרנים לגבי ההמשך ומקווים לסוף טוב בעבור נועה ועמוס.

תגיות
תגובות