הזמר במסכה 2: כך נראות התחפושות המקבילות בחו"ל. ערן לוי, הזמר במסכה (קשת 12)

הזמר במסכה 2: כך נראות התחפושות המקבילות בחו"ל

הגרסה הבינלאומית: החלטנו להראות לכם איך נראות הגרסאות המקבילות של התחפושות מ"הזמר במסכה 2" מעבר לים • אתם תהיו מופתעים!

כמו בעונה הקודמות, ״הזמר במסכה״ ממשיכה להרהיב ולהפתיע את אותנו, ולכן החלטנו להשוואות בין התחפושות בישראל לבין המקבילות שלהן מעבר לים. מי הסתתרו מאחורי הגרסאות הבינלאומיות של הצ׳ילי, הזיקית והשועלה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצ׳ילי

אחרי שבארץ הצ׳ילי התגלה כלא אחר מהיוטיובר והשחקן האהוב קווין רובין, רצינו לבדוק אילו עוד צ׳ילי הסתתרו להם ברחבי העולם... נספר כי היו לא מעט גרסאות צ׳ילי בינלאומיות ואחת מהן נחשפה ממש בחודשים האחרונים בעונה השישית של הגרסה האמריקאית.

© הזמר במסכה קשת 12, fox

קצת על הצ׳ילי האמריקאי

מאחורי המסכה האמריקאית הסתתרה הזמרת והיוצרת נטשה בדינגפילד שהיא בין היתר גם אקסית של סולן מארון 5, אדם לוין. נטשה סיימה את העונה המקום השביעי.

 
 
 

הזיקית

כאן בישראל עדיין לא גילינו באופן וודאי את זהותו של הזיקית, אך בחו״ל התגלו כמה זיקיות מוכשרות במיוחד. 

© ערן לוי, קשת 12, fox

מי שם?

בבריטניה הזיקית התגלתה כסולן להקת ״הדארקנס״, ג׳סטין הוקינס שסיים במקום העשירי בעונה הראשונה שלהם. הגרסה האמריקנית כנראה תוכר לכם אף יותר מפני שבעונה החמישית, הזיקית, שהגיעה אל המקום השלישי, התגלתה כלא אחר מהראפר וויז קאליפה.

 

התמנון

בזמן שאנו בדיוק גילינו כי השף חיים כהן מסתתר מאחורי התמנון הישראלי, בעולם היו לא פחות מארבעה גרסאות של תמנונים שונים ומיוחדים.

© ערן לוי, קשת 12, fox

מי זה?

אוסטרליה, בריטניה, הולנד וכמובן ארצות הברית - כל אלו זכו להציג תמנון משלהם. אך ללא ספק האמריקאי ביניהם הוא המפתיע ביותר - מדובר בשחקן הכדורסל וכוכב ה-NBA, דווייט הווארד. כנראה שהקריירה הספורטיבית שלו הייתה מוצלחת הרבה יותר כיוון שהכוכב הסתפק במקום ה-13 בתחרות השירה המסתורית עד אשר נאלץ לחשוף את זהותו בהדחה.

 

השועלה

השועלה הצבעונית והשובבה היא לגמרי דמות שקל לנחש את זהותה בגרסתה הישראלית. הגרסה הצרפתית של התחפושת נראת גם היא בסטייל כמו השועלה המקומית שלנו וגם היא מוכשרת לא פחות.

© הזמר במסכה קשת 12, fox

קצת על השועלה מצרפת

בעוד כאן השועלה ממשיכה לשרוד הדחות, בעונה השנייה של הגרסה הצרפתית סיימה במקום התשיעי בתחרות. מי שעמדה מתחת למסיכה היא אושיית טלוויזיה בשם ולרי דמידוט.

הקיפוד

בישראל הקיפוד התגלה כפרשן, המגיש והעיתונאי נחמיה שטרסלר. אבל מי הסתתר מאחורי הקיפוד הבינלאומי?

© הזמר במסכה

קצת על הקיפוד מבריטניה

מי שהגיע למקום השני בעונה הראשונה של ״הזמר״ בבריטניה הוא קומיקאי בשם ג׳ייסון מנפורד. בעוד הקיפוד שלנו היה די צבעוני, בגרסה האנגלית הסתפקו בצבעים קצת יותר כהים עבור הקיפוד. 

 

התוכי

בארצנו הקטנטנות התוכי התגלתה כטניסאית לשעבר והגאווה המקומית שלנו, שחר פאר. אך אל תתפלאו לגלות כי מעבר לים יש תוכי נוסף במסכה!

© הזמר במסכה קשת 12

קצת על התוכי האוסטרלי

בעונה הראשונה של הגרסה האוסטרלית הסתתר לו תוכי צבעוני במיוחד, שאומנם לא הגיע רחוק (מקום 11), אך לגמרי מוכשר. מאחורי המסכה הסתתר לו שחקן קריקט בשם ברט לי.

 

האיילה

בגרסה המקומית האיילה הייתה בכלל אייל - השחקן והמנחה רון שחר. בגרסה האמריקנית לא שיחקו לנו בראש והאייל היה באמת ממין זכר.

© ערן לוי, fox

קצת על האייל מאמריקה

בעונה הראשונה של הגרסה האמריקאית הסתתר מתחת לתחפושת (בגרסתה היותר אפלה יש לציין) שחקן הפוטבול לשעבר ושדרן הספורט טרי בראדשו.

תגיות
תגובות