סדרות מתח ועונות חדשות: זה מה שמחכה לכם בכאן חינוכית בשנת 2022. כאן חינוכית

סדרות מתח ועונות חדשות: זה מה שמחכה לכם בכאן חינוכית בשנת 2022

כאן חינוכית חשפו את התכנונים שלהם לקראת השנה האזרחית החדשה ובין התכנים ניתן למצוא עונות חדשות לסדרות האהובות ללצד סדרות חדשות ומפתיעות במיוחד • כל הפרטים

כאן חינוכית מסכמת שנה מוצלחת במיוחד וחושפת את התכנים המיועדים לשנת 2022 שתחל בסוף השבוע הקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסיכומי השנה אפשר למצוא את דירוג הסדרות הנצפות ביותר של הערוץ - במקום הראשון נמצא הסיטקום ״לבד בבית״ שהגיע לכ-25 מיליון צפיות, במקום השני ״ילדי בית העץ״ עם כ-24 מיליון, ״שקשוקה״ עם כ-22 מיליון ו״מקיף מילאנו״ עם למעלה מ-10 מיליון צפיות.

מה מתוכנן?

בחודש ינואר תחל סדרת הפנטזיה החדשה של הערוץ, ״כראמל״ המבוססת על סדרת הספרים המצליחה. בסדרה, בעלת 20 הפרקים, יככבו אפרת בוימולד, יובל סגל, לירית בלבן, אודי גוטשלק, ענת מגן שבו וכמובן קאסט שחקנים צעיר וחדש.

 

במהלך השנה תעלה גם סדרת הנוער ״מיוחדת״ (20 פרקים) המספרת על שתי אחיות - אחת מהן עם מוגבלות. השתיים לא היו מחוברות עד כה, אך הן נאלצות להעביר קיץ שלם יחד ולנסות להסתדר. יככבו בה: בר מיניאלי בתפקיד הראשי לצד אלה מלאכי. בנוסף יככבו בה שלל שמות חדשים לצד שמות מוכרים כמו אופק פסח, דנה לב, ליהי טולדנו, נועה אסטנג׳לוב, רועי רשף ועוד רבים.

© צילום מהאינסטגרם של בר

בערוץ אף הכריזו כי הם עומלים על סדרה חדשה בשם ״מדרסה״ -  סדרת דרמה קומית העוסקת בקהילת בית ספר דו לשוני בירושלים .במבט מפוכח והומוריסטי תביט הסדרה אל ההתנהלות של גיבוריה המנסים להתגבר על המכשולים הרבים בדרך לחיים של כבוד הדדי ושוויון.

בשבוע בו יצויין יום השואה תעלה בערות מיני הסדרה ״כל עוד בלבב״ המספרת על מסע תיכוניסטים לפולין. בסדרה יככבו אלכס זילבר, עידו טאקו, אברהם ארנסון, יסמין גנדיס והיא תכלול ארבעה פרקים בלבד.

© אינסטגרם, נוי דקל (באדיבות yes)

כפי שפרסמנו לראשונה בעבר, בערוץ תצולם בהמשך השנה סדרת דרמה מסתורית חדשה בשם ״המתחם ה-25״ - דרמת מתח לנוער שמתרחשת בגן החיות התנ"כי בירושלים (20 פרקים).

האדומות הבאות? בימים אלו עומלים על עוד סדרה! והפעם בעולם הכדורגל. לסדרה יקראו ״שלי הכובשת״ והיא תעקוב אחר שלי, ילדה מיוחדת ונדירה ממגדל העמק עם עוצמות פנימיות, אינטליגנציה רגשית וחכמה הבאים לידי ביטוי על מגרש הכדורגל ומחוצה - היא מחליטה להקים קבוצת כדורגל המורכבת מבנות ובנים.

© fotolia (אילוסטרציה)

בנוסף יהיו כמובן עונות חדשות לסדרות האהובות - ״הבאר״ ו״שקשוקה״ יעלו בעונה שנייה עם 20 פרקים נוספים, לבד בבית (עונה שנייה) עם 16 פרקים חדשים, ״מקיף מילאנו 3״ עם 24 פרקים.

© באדיבות כאן חינוכית

לא רק סדרות - אלא גם תכניות: בערוץ ישיקו את ״למה זה טוב״ (20 פרקים) -  אודי ואביעד בתוכנית דוקו חדשה, בה יוצאים לחקור נושאים שנתפסים לרוב שליליים ובודקים האם יש להם גם יתרונות? נושאים כגון :פחד, להיות שונה, להיות תחרותי, מסכים, לשבור את החוקים ועוד...

תגובות