"אחד מאיתנו משקר": כל מה שצריך לדעת לפני עליית הסדרה. netflix

"אחד מאיתנו משקר": כל מה שצריך לדעת לפני עליית הסדרה

אחת הסדרות המצופות ביותר של השנה היא הסדרה "אחד מאיתנו משקר", שתעלה ב-18 בפברואר. אז מה העלילה, איפה אפשר לראות את הסדרה ומי הבמאית המפורסמת? כל התשובות כאן!

אחת הסדרות המצופות ביותר של שנת 2022 היא "אחד מאיתנו משקר" – סדרת מתח המבוססת על סדרת ספרים באותו השם. היא מספרת על חבורת ילדים שנכנסים לכיתת ריתוק: ברונווין הגאונה, אדי מלכת השכבה, נייט העבריין, קופר הספורטאי המצטיין וסיימון, המנודה והיוצר של אפליקציית הרכילות של התיכון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חמשת הנערים מואשמים בכך שהשתמשו בפלאפונים שלהם בזמן השיעור, דבר שהם מוכנים להישבע שלא עשו. חמישה נכנסים לריתוק, אך רק ארבעה מהם יוצאים ממנו. סיימון מת בכיתת הריתוק, והחוקרים טוענים שמותו לא היה תאונה. לאחר בירור, החוקרים מגלים כי סיימון תכנן לפרסם חשיפות על כל אחד מחבריו לריתוק, מה שהופך את כולם לחשודים ברצח שלו. לכל אחד מהם היו מניעים והזדמנות לעשות זאת, אך אף אחד מהם לא מודה באמת, מה שמוביל למסקנה אחת – אחד מהם משקר.


אז מי בקאסט?

בתור אדי, מלכת הכיתה, מככבת אנאליסה קוקרן. קוקרן הספיקה לשחק בסדרות רבות, ביניהן "צעירים חסרי מנוח", "משפחה מודרנית" ו"ביזארדבארק", אך זוהי הפעם הראשונה בה היא מככבת בסדרה כדמות ראשית. בתור בן זוגה משחק בארט קרנהאן, שוודאי מוכר לכם מ"אלכסה וקייטי" בתור החבר של קייטי, או מ"קוברה קאי", בה הוא מגלם את קריס הצעיר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barrett Carnahan (@barrettcarnahan210)

למרות כל זאת, השחקנית המפורסמת ביותר שמשתתפת בסדרה כלל לא מופיעה על המסך, זוהי ג'ניפר מוריסון, המוכרת לכם בתור אמה סוואן מ"עד עצם היום הזה", שביימה את הפרק הראשון של הסדרה.

© ABC באדיבות yes

צ'ייס סטוקס, שמגלם את ג'ון בי בסדרה האהובה "חופים של סודות", היה אמור להשתתף גם הוא ב"אחד מאיתנו משקר". הוא היה אמור לגלם את טי ג'יי, החבר הכי טוב של בן זוגה של אדי, שמאוהב בה גם. לצערנו הרב, בגלל לוחות הזמנים הצפופים של "חופים של סודות", סטוקס נאלץ לעזוב את הסדרה ולוהק במקומו שחקן אחר. סטוקס סיפר בזמנו על הסדרה: "זה סוג של 'מועדון ארוחת הבוקר' שפוגש את 'שקרניות קטנות ויפות'.", והוסיף שהוא מקווה שהוא יוכל לחזור ולהשתתף בתפקיד אורח בעונות הבאות.

"אחד מאיתנו משקר" יצאה ב-Peacock, שירות הסטרימינג של NBC, כבר לפני חצי שנה. כעת, נטפליקס רכשו את הזכויות לשידורה בארץ, והיא עומדת להגיע אלינו ב-18 בפברואר.

הסדרה כבר הספיקה לסחוף מאות אלפי מעריצים ברחבי העולם, והדירוג שלה באתר Rotten Tomatoes הוא אחד הגבוהים ביותר עבור סדרות נוער – 88%. לשמחתנו הרבה, בזכות הצלחת התוכנית, היא כבר חודשה לעונה שנייה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

תגובות