עמרי אלפיה בראיון הדחה: "אני לא מתלהם כמו רוב הדיירים בבית האח". רן יחזקאל, באדיבות רשת 13

עמרי אלפיה בראיון הדחה: "אני לא מתלהם כמו רוב הדיירים בבית האח"

רגע אחרי שהודח מבית "האח הגדול", תפסנו את עמרי אלפיה לראיון הדחה מיוחד בו סיפר לנו על החוויה מהצד שלו, על הכניסה המאוחרת לבית שהשפיעה על ההדחה לדעתו וגם: מי המנצח או המנצחת שלו?

עמרי אלפיה הודח אמש (מוצ"ש) מבית "האח הגדול" (פרק חדש, הערב ברשת 13), לאחר 11 ימים בלבד בבית. עומרי הוא המודח השני של העונה וגם הדייר שנכנס אחרון אל הבית, זאת לאחר שחלה בקורונה בזמן השהות במלון טרם הכניסה הראשית לעונה. בראיון הדחה מיוחד, סיפר לנו אלפיה על החוויה מהצד שלו, הריב עם קאזם וההימור שלו למנצח של העונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הייתה חוויה מהממת, מאוד נהנתי, גם מהזמן שלי בבית וגם מהכניסה עצמה", מסכם לנו עמרי על החוויה, "גם בהדחה אתמול הופתעתי לקבל חיבוק, אהבה ופרגון מאנשים שנחשפו אליי בזמן כזה קצר".

התבאסת?

"כן. אבל לא יותר מדי, לא שברון לב קיצוני".

הספקת להתעדכן באיך הכל היה נראה מבחוץ בזמן השהות שלך?

"הספקתי אבל לא לגמרי, זה די שוקינג כי זה נראה אחרת מבפנים ומבחוץ".

יש שיגידו שההדחה שלך נבעה מהכניסה המאוחרת שלך לבית, ובעצם אולי מזה שלא הצלחת להדביק את הפער שנוצר. זה משהו שגם לך יצא לחשוב עליו?

"זה לגמרי עובר במחשבה, משתדל לא לחשוב על זה, כי לגמרי הייתי אני. לא הייתי דמות ולא השתניתי, וזה מה שהכי משמח אותי".

© באדיבות רשת 13

היה לך גם תאקל עם קאזם. איך זה נראה מהצד שלך?

"קאזם בן אדם מאוד טוב, אבל הוא מאוד נדלק מהר, והלשון שלו מאוד חדה. הוא יודע לפגוע דרך המילים שהוא מוציא. אני יודע שזה לא מכוונה רעה. אני מאוד מעריך אותו וסגרנו את הדברים יפה. הוא בן אדם מקסים".

אתה חושב שכדי לשרוד בבית האח אתה צריך להיות יותר בלב העניינים, לקחת חלק בריבים המרכזיים בבית?

"אני בן אדם מאוד רגוע בחיי, גם בחוץ. הייתי רגוע בתוך בבית, אבל אם הייתי יותר זמן בפנים הייתי מתערב יותר ומביע יותר דעה. אני חושב שכן הייתי ככה קצת בזמן שלי בבית, ואני חושב שאם הייתי יותר מתערב זה היה עם מילים יותר מובנות וברורות. אני לא צועק ומתלהם כמו רוב הדיירים בבית האח".

© מתוך האח הגדול, רשת 13

אם היית נשאר יותר זמן בבית, איזה עמרי היינו מכירים?

"הייתם רואים שאני יודע לעמוד על שלי כשצריך, יכול לענות בחזרה ולא להיות בשקט. למרות שזה לא מה שעשיתי, אני חושב שהבאתי את עצמי בזמן הקצר שהייתי שם".

מי יכול לנצח את העונה?

"דניאל (מלכה - מ.א) יכול לנצח, ואני מאוד מקווה שזאת תהיה מרינה. היא נשמה קטנה שמתהלכת שם בבית, קרן אור בתוך בית האח הגדול. מגיע לה".

 

איך הגבת לבכי ההיסטרי שלה בהדחה שלך אתמול?

"היה לי קשה. יצאתי עם חולצה לבנה שיצאה מוכתמת מהאיפור שלה. אבל אתה מבין כמה נקשרת לבן אדם ואני בטוח שהקשר החברי הזה יימשך גם אחרי התכנית".

© מתוך האח הגדול, רשת 13

למה בחרת להכניס את טליה לרשימת ההדחה הבאה?

"הלכתי לפי מי שפחות התחברתי אליו, אין לי שום דבר אישי נגדה… פשוט לא הייתה בינינו שיחה ואינטראקציה, בקושי ארבע מילים".

אם בתרחיש מסוים יהיה בעונה הזאת שלב גלגל הצלה - תרצה לחזור?

"אני רוצה מאוד להגיד שכן, אבל אצטרך לחשוב על זה. זה בית די אינטנסיבי, אבל בגלל החוויה שלי שם והעובדה שמאוד נהנתי - אני נוטה לכן".

מה התכניות הלאה - נראה אותך משתלב בעולם הבידור?

"יצא לי לחשוב על זה בתוך הבית וגם עכשיו כשיצאתי, אני מאוד נהנתי מהבאז סביב הדבר הזה. אני חושב שאני יכול להתברג בעולם הבידור. הצגתי את עצמי חיצונית ופנימית ואנשים ראו מי אני. אני מאוד אשמח. אני לא שחקן ולא באתי מהעולם הזה, באתי אנונימי, אעשה עם עצמי חושבים ואראה מה יכול להתאים ולעבוד". 

© מתוך האח הגדול, רשת 13
תגובות