פרסום ראשון: נאיה פדרמן ושחר חיון צפויות לככב בסדרת נוער חדשה. צילומים מאינסטגרם של שחר חיון ונאיה פדרמן

פרסום ראשון: נאיה פדרמן ושחר חיון צפויות לככב בסדרת נוער חדשה

לפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הכוכבות האהובות שחר חיון ונאיה פדרמן יככבו יחד בסדרת נוער חדשה

עונת הליהוקים שוב כאן! והפעם לסדרת הנוער החדשה והמסקרנת "סיבוב מסוכן" (טין ניק, HOT), מהיקום של סרטי "פול גז" ו"פול ספיד". לפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון נזכה לראות בה שתי כוכבות אהובות במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הראשונה היא הדוגמנית, כוכבת הרשת והשחקנית שחר חיון שאי אפשר להתעלם ממנה בעיקר בשנה האחרונה. עבור חיון מדובר בתפקיד משחק ראשון בעולם הנוער (לאחר תפקיד בסדרת דרמה, "שלטון הצללים") ולקראת מופע חנוכה בכיכובה. הכוכבת מנהלת זוגיות בימים אלו עם און רפאלי, שכיכב בסרט "פול ספיד".

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

הכוכבת השנייה שצפויה להצטרף לפרויקט היא נאיה פדרמן. השחקנית האהובה מככבת על המסך במשך שנים במגוון פרויקטים. הפעם מדובר בסגירת מעגל עם קובי מחט, במאי הסדרה, איתו עבדה בפרויקט הראשון שלה בעולם המשחק ("גמבות"). 

© צילום מאינסטגרם @naya_federman

את "סיבוב מסוכן" כתב השחקן, היוצר ומנחה "ערוץ הילדים" לשעבר - שראל פיטרמן, כאשר קובי מחט, היוצר, יהיה על כס הבמאי. חלק מצילומי הסדרה יתקיימו באיטליה וישולבו בקאסט שחקנים איטלקים/ דוברי איטלקית. עלילת הסדרה תיפתח בתאונת אופנוע קשה - ואז תחזור חודש אחורה כדי להראות איך הכל קרה. העלילה תתמקד בבית הספר לספורט מוטורי המוביל בעולם, אליו הגיעו שמונה רוכבים צעירים מישראל (בנים ובנות) שיתחרו באליפות אירופה לנוער. לדמות הראשית בסדרה יקראו מאור.

הסדרה תצטלם בקרוב והיא אמורה לכלול צילומים באיטליה עבור חלק מהקאסט.

© באדיבות סרטי יונייטד קינג

 

תגובות