שלי הכובשת: תמנה קמינקא לא בטוחה שהיא רוצה להיות שחקנית בעתיד. מיכה לובטון, באדיבות כאן חינוכית

שלי הכובשת: תמנה קמינקא לא בטוחה שהיא רוצה להיות שחקנית בעתיד

תפסנו את כוכבת סדרת הנוער החדשה, "שלי הכובשת" לראיון מיוחד על הדמות המיוחדת, הכניסה שלה אל עולם המשחק וגם - למה לא בטוח שהיא תעסוק במקצוע הזה בעתיד?

לקראת עונת המונדיאל שתבוא עלינו בקרוב מאוד, גם ערוצי הילדים נערכים בהתאם עם סדרות חדשות. סדרות שסובבות סביב עולם הכדורגל יש בלי סוף, אבל בכאן חינוכית הוחלט להתמקד בכדורגל קצת אחר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסדרת הכדורגל החדשה, "שלי הכובשת" שעלתה אתמול (א') לשידור, כוכבת הסדרה היא כדורגלנית בשם שלי, נערה ממגדל העמק, שחיה ונושמת כדורגל. לשלי יש בעיה – היא הגיעה לגיל בו, לפי החוקים, כבר אין לה אפשרות לשחק בקבוצות עם בנים ובמקום מגוריה אין קבוצת בנות אליה תוכל להצטרף. לכן, כשהיא שומעת על ליגה חדשה לילדים ונוער לקבוצות מעורבות בנים-בנות, היא מחליטה להקים את "אריות העמק", קבוצה בה היא המאמנת והכוכבת. מכאן, שלי וחבריה החדשים לקבוצה ייצאו למסע כנגד כל הסיכויים, במטרה לזכות באליפות המדינה.

 

בין שיעורי הבית הלימודים בבית הספר, תפסנו את השחקנית המגלמת אותה, תמנה קמינקא בת ה-15 ("אבא מטפלת", "PPS", "גולדה ומאיר") לשיחה כיפיית על משחק תיאטרון וקצת על משחק כדורגל.

"תימנה זה מקום", מסבירה לנו השחקנית על שמה ומפרטת, "יש את פארק תימנה בדרום אבל זו לא הסיבה, זה מקום אחר מהתנ"ך. למעשה ההורים שלי סתם אהבו את הצליל של השם". 

את מרגישה שיש הרבה ציפיות מהסדרה?

"כן, כי זה משהו שלדעתי לא היה כאן עד עכשיו, במיוחד הקטע של ספורט נשים בסדרות נוער נראה לי שזה דבר שפחות היה עד עכשיו. היו מלא הכנות אז הפחד שלי הוא פחות לאכזב אלא זה יותר התרגשות ומתח איך אנשים יגיבו לזה".

© חורחה נובומנסקי, באדיבות כאן חינוכית

מתי התחלת לשחק?

"תמיד אהבתי. זה היה יותר כזה הצגות להורים בסלון וכל מיני דברים כאלה... כשהייתי בכיתה ה' עברתי לארצות הברית למשך שנה, שם השתתפתי בכל מיני הצגות בתיאטרון העירוני שם. ממש נהניתי שם, אהבתי את זה וכשחזרתי לארץ ישר חיפשנו כל מיני דברים. אמא שלי מצאה לי איזה אודישן בפייסבוק ולא התקבלתי לזה, אבל המלהקת הכניסה אותי לסוכנות".

היית רוצה לכוון גם לקריירה בינלאומית באיזשהו שלב, קצת כמו גל גדות?

"אני לא אומרת לא ואני לא אומרת כן. כרגע השאיפה שלי זה לא להיות שחקנית כשאהיה גדולה, זה יותר תחביב שאני עושה עכשיו. ממש כיף לי עם זה אז יכול להיות שכן. אני רוצה להמשיך עם זה כל עוד זה כיף לי כתחביב ואני לא רוצה לעסוק בזה כמקצוע".

מה חשבת על שלי בפעם הראשונה שקראת את התפקיד? 

"עשיתי הרבה אודישנים, אבל דווקא כשקראתי את הדמות של שלי, משהו נתפס. ראיתי פתאום משהו שעבורי באופן אישי חשוב שידברו עליו. אז מאוד התרגשתי כשקיבלתי את האודישן. הרגשתי שזה ממש זכות לקבל לשחק דמות כזאתי כי זה משהו שבאמת לא קורה הרבה".

© מתוך שלי הכובשת, באדיבות כאן חינוכית

את רואה דמיון כלשהו בינך לבין שלי?

"כן. אנחנו שונות מאוד אבל יש לנו גם דמיון לדעתי. הדמיון זה יותר בתכונות הבסיסיות ופחות במה שיוצא החוצה. אני לא כל כך קשורה לכדורגל, אבל כן מאוד נחושה כמו שלי. זה משהו שאני רואה אצלי. אם אני רוצה משהו אני אלך על זה בפול ווליום ובמאה אחוז, שזה משהו ששלי מאוד עושה. אנחנו שונות בזה שכל החיים שלה זה רק כדורגל ואצלי גם כשיש לי דברים שמעניינים אותי אני מנסה לא לעשות שזה יהיה רק זה, אלא מנסה גם לפתוח דלתות בדברים אחרים".

היית צריכה ללמוד לשחק כדורגל בשביל הסדרה?

"כן. הביאו לנו מאמנים. אי אפשר להפוך להיות שחקנית כדורגל בשלושה אימונים, אבל גרמו לנו בעיקר להרגיש בנוח עם הכדור כי יש הרבה שחקנים שלא היה להם מגע עם כדור בחיים שלהם. נעזרנו גם בטיפה כפילים, הרבה זוויות מצלמה וככה הצלחנו".

איך החברים בבית ספר והמורים מקבלים את כל מה שקורה איתך? 

"הם התרגלו כי אני עושה את זה כבר כמה שנים, אז זה פחות מעניין כבר. הם תומכים, החברות ממש תומכות, אבל זה כבר פחות הפוקוס".

אמרת שאת לא רוצה להיות שחקנית שתהיי גדולה. אז לאן את שואפת?

"כרגע אין לי ממש תכנון. אני בעיקר רוצה להשאיר את כל הדלתות פתוחות. לא יודעת, הייתה תקופה בה רציתי להיות רופאה או לעסוק בסטארט-אפים... לא יודעת, אני משאירה את הדלתות פתוחות. אני גם לא אומרת לא להיות שחקנית. זה פשוט לא השאיפה שלי. יכול להיות שזה יקרה".

© מתוך שלי הכובשת, באדיבות כאן חינוכית
תגובות